Thursday, January 14, 2010

Timbuktu`dan yeni dondum...


Turkiye`ye gittim, geldim ve hatta baska bir seyahatin hazirliklarini yapmakla ve bir yandan da islerimi bitirmekle mesgul oldugum icin yine yazamadim.
Bugun Mali`den, Timbuktu`daki Tuareg Col Muzik Festivalinden yeni dondum. Cok cok ozel ve zor bir tecrubeydi.

Etiyopyayi da yazmadim biliyorum ama artik kitabima konsantre olmanin zamani geldi de geciyor bile. O yuzden ara ara yazi yazmiyorum bari fotograf koyayim diyorum.
Affola...
Sevgiler ve mutlu bir 2010 dilegiyle...

18 comments:

Anonymous said...

ben blogunuzu tesadüfen keşfettim ve
bende bağımlılık yarattı :o))süper bi blog, tebrikler çok çok...
ama doğrusu uzun bi ara oldu, merak etmeye başlamıştım. yazınızı görünce çok sevindim bugün. tuaregler deyince...!!! daha çok foto, daha çok detay lütfen!! bu arada yazdığınız kitabı da sormak istiyorum.belki bahsettiniz ben mi kaçırdım ??
merakla izlemeye devam eden melike saatcioğlu

Darkohl said...

Özlettiniz kendinizi, gözümüz yollarda kaldı. Bu kadar araya katlanamıyoruz :]

defne said...

oh sonunda yazdın :) ne çok hoşuma gitti blogun..timbuktu nerede ne yazık ki bilmiyorum, ne kötü. en iyisi şimdi gugıllamak :) kitabın çıksa da alsak :)

tavsan said...

Kitap derken; planlar hayata geciyor mu yoksa? Ozledim ben senin yazilarini ya. Hatta seninle Afrika'da gezmeyi de ozledim.

beste said...

cok guzel bir blog cunku sahibesi guzel keske daha cok yazabilseniz, neyse bende kitabi beklerim:)

misssfit said...

ohh bee :) şükür kavuşturana.

Birsen Şahin said...

sesini duymak, mutlu ve heyecanlı olduğunu bilmek çok güzel meltemciğim, gururum.

lütfen arada ses ver, meraklanıyoruz.

Anonymous said...

merhaba eylül ayında uganda yada ruanda ya gelme planım var
bilgilerinizden yararlanmak isterim ama mail adresinizi bulamadım yada bulmayı beceremedim :)

Mehtap said...

Merhabalar Meltem Hanım
Ben Mehtap. Resmi ziyaret nedeniyle Uganda'ya geldiğimizde tanışmıştık sizinle. Aradan epey zaman geçti hatırlamayabilirsiniz. Birlikte milli maç izlemiştik dersem belki hatırlarsınız.
Kenya'da yaşadıklarımı yazdığım blogum seyyardunyam.blogspot.com. Uganda'yı anlattığımda sizden, Milli takımımız yendiğinde sevinçten kendilerini yerlere atan Uganda'lılardan da bahsedeceğim.
Kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler

Melike Akkaraca said...

Sevgili Meltem Hanım,

Babamın internette bıraktığı izleri sürerken sizin bloğunuza da bıraktığı kahkaha dolu bir mesajla buldum sizi.. Bloğunuz ve yaptıklarınız imrenme, hayranlık ve mutlulukla karışık çok hoş bir duygu bıraktı bende. Hele ki doğum günü yazınızda yaptığınız alıntılar.. Altına imza atmak isterdim bir daha. Hayatı cesurca yaşayışınıza da erişebilmek için daha çok uğraşmam gerekecek sanırım.

Sevgilerimle,

Melike Akkaraca Köse

balanne melike said...

Oleyyyyyyyyy!!! Ne zaman kitap?

buraneros said...

Ali Farka Toure ile Ray Cooder'ın şahane albümü Talking Timbuktu'dan yola çıkınca festivali hayal bile edemiyor insan:)) Kıskandım...

bahar tümer said...

kitap mı? yaşasıınnnn....
çok doğru bir karar vermişsin, bizim özlemle beklediğimiz kitabının; içindeki resimlerin ve yazdığın güzel anıların hepsinin elimin altında olacağı düşüncesi bile heyecanlandırdı beni...çok teşekkürler....
bir an önce kitabın bitsin diye sana bol konsantrasyonlar dilerim,
sevgiyle kal..
bahar tümer.

Anonymous said...

oh be sonunda...

Ela said...

aman da ne guzel haber :) hb,2b ve hatta 8b kursun kalmeleri, 10 ortali bir de metod defteri benden. Hatta canimsin diye sana kokulu bir de silgi alacagim. Sen yeter ki yaz ama konustugumuz gibi yaz :)
nisan sonu bekliyorum ama kitabin promosyon (yok o kadar cabuk bitmez) ya da yayin turlarinda olacagim felan dersen gelmeyebilirsin, izin sana..
Kalemin (klavyen) kus gibi ucsun.
Operim koklarim, x. Ela.

Travis and Tyler Durden said...

Bu nasıl bir hayat yahu diye düşünmeden edemiyorum sizin blogu görünce, kıskanıyorum.

Tebrik ediyorum, gerçekten. "Doğru hayat yanlış yaşanmaz" dedirtiyorsunuz.

Saygılar,
T&T Durden

pınar yavuz said...

Yazılarını okumayı özledim Meltemcim.
İyi şeyler olsun ki,hep yazasın temennilerimi eriştiriyor mu kuşlar sana?
muhabbetle öpüyorum.

pınar

pigmelerle.dans.eden said...

Merhaba,
bu yazidaki alinti fotograflari kendi fotograflarimla degistirdim.
Bir de selam edeyim dedim.
Sevgiler
Meltem