Thursday, October 15, 2009

Turkiye`ye geliyorum...


Biliyorum uzun suredir ihmal ediyorum yazilari ama sebebi var: Turkiye`ye gidiyorum bu ayin sonunda. Etiyopya`dan yeni geldim ve daha dogru duzgun esyalarimi yerlestirmeden Turkiye de daha fazla sogumadan bir gidivereyim dedim.

Bu arada cok korkuyorum: 5 yildir kis veya sonbahar gormedim, ne olacak halim bilemiyorum. Fotograftaki gibi ciplak gezilecek kadar sicak yerlerde 5 yil yasadiktan sonra birdenbire soguk hava beni ne hale cevircek hic bir fikrim yok.

Cok heyecanliyim...
Isleri toparlamaya devam edeyim ben...
Izninizle...
Bir sure yine olmayacagim...

26 comments:

Siminya said...

buralar ayaz mı ayaz, gelirken bir aslan postu getir meltem

heidi said...

Ne güzel bir haber. Seni burada sevgisi ile saracak bir sürü insan var. Hiç korkun olmasın bir an bile üşümezsin. Hoşgeldin....

Nilambara said...

harika... :))

biliyorum Ankara da olacak programda... o gülen gözlere doğrudan sıcak bir merhaba demek için uygun bir kahve molası olur belki, çok sevinirim...

haberleşme ve tlf nolar için; nilambara108@gmail.com

sevgiler :)

balanne melike said...

Misafir ol gel bana, börekler açayım sana...Bize de gellllll.

ÖmüRR said...

merhaba, sitenizi son zamanlarda keşfettim. Yazdığınız yazıları okumak keyifli ve bilmediğimiz yerler hakkında bilgi sahibi olmamızı sağlıyorsunuz, teşekkürler.

Ashley said...

Ne güzel blog.
Sevgiler
Ashley

öküz said...

ısrarla ve merakla yeni yazılarını bekliyoruz....

gezicini said...

Meltem,
programda Ankara varsa bana da bir haber ver lütfen.
sevgiler
gorki
gorkemsh@gmail.com

bahartumer said...

nerelerdesin meltem???
bu sefer özlettin kendini,
meraklardayım; iyisin değil mi?
bahar tümer

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eylülduru said...

yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyoruz.

munas said...

Günaydın Meltem,
Belki dönmüşsündür İstanbul'a..
Belki sisler içerisindeki günlere uyanıyorsundur...

Ben özel olarak konuşmak istedim sadece.. Bir de gelmek...
Gerçek anlamda gelmekten bahsediyorum evet. Evren istediyse de yıllarca sürecek olanından...

Lütfen konuşalım,
ben bekliyorum...
istediğin zaman buradayım.

Keyifli sonbaharlar,
Muna Genc

annemin yemekleri said...

Hayram kaldım.Saygılarrrrr...

hiç kimse hakkında her bişey said...

:)sevindim gelenceğine! :)
ama havalar soğudu bile, yağmur çiseliyor.. güzel ama :)

Rumeysa said...

blogunuza rastgele denkgeldim ve ağzım açık şekilde dolaştım.. bir film sadece?.... keşke dünyadaki tüm insanlarda olsa bu yürek!ne büyük bir yüreğiniz var sizin, ne kadar alçak bir gönül, arınmış herşeyden.. cesaretinize hayran kaldım..
ve seda'nın kine de..
çok çok çok teşekkürler sizlere!!

sevgiler...

Decaf Latte said...

ozledim ben seni :(

pigmelerle.dans.eden said...

Bi tanesin sen Nilufer...

Yazasim gitti, bi turlu gelmiyor :0(

Anonymous said...

Uzun süredir haber alamıyoruz sizden. Umarım herşey yolundadır.
Sevgiler
Bahar

burcu said...

merhaba meltem ben sizi sessiz sessiz takip edenlerdenim :)
ne zamandır yazmıyorsunuz umarım herşey yolundadır ve iyisinizdir merak ettim sizi :)
anlatacaklarınızı sabırsızlıkla bekliyorum
sevgiler ve mutlu huzurlu umut dolu yıllar :))
brc

DESEO said...

yüreğinizin götürdüğü yerlerde olmanız ne büyük bir şans.. size çok gıpta ettim.. harika bir blog..
keşke bende dilediğimce gönlümün istediği yerlerde olabilsem.. ama olmuyor bazen :(

beyaz gelincik said...

hoşgeldin ülkene meltem...
adanada olursan beni de ara,görüşebilirsek sevinirim ayrıca...
dilyet@gmail.com

Chopartypical said...

sevgili meltem ilk başta hoşgeldin demek isterim. fakat geldiğin ülke ile ilgili bilmen gerekenler var. senin olmadığın dönemde çok şeyler değişti bu ülkede. mesela Ankarada ki bürokratlar. geldiğin ülkede aydın'ları söndürüdüler mesela. içimizde ılımlı islamcılar zengin oldu. inancından dolayı değilde çıkarı dolayı sakal bırakıp camiye gidenler belediyelerde önemli görevler aldılar. ergenekon çıktı mesela, Deniz feneri'de vardı ama çabuk unuttuk. Bankaların içini boşalttık. emekliyi kukla yaptık. Herşeyi satarken babamızdan utanmadık onuda satarım dedik. alkış aldık. Adalet mülkün değil, mülkü adaletin temeli yaptık. Evet belki seninde geldiğin ülkede bu hesaplar var bilmiyorum. belki o hesabı daha açmadı muhasır medeniyetler. daha satımadı yada satılmaya değer birşey bulunmadı. orada belki daha yalın yaşanıyor hayatlar. ama burada şartlar seni memnun etmeyebilir. tekrar hoşgeldin.

pigmelerle.dans.eden said...

Ozet ic kapatici olmus, Chopar.
Inan haberleri okumayi biraktim kendi memleketimle ilgili. Hoslanmiyorum. Gozlerimi/kulaklarimi kapatiyorum, o zaman hic bi sey olamis gibi geliyor :(

pigmelerle.dans.eden said...

Arkadaslar, 28 Eylul - 7 Ekim 2011 tarihlerinden Taksim Beyoglu`ndaki Yapi Kredi Sanat Merkezi`nin karsisindaki Anzanur Pasajinin 2. katinda sergi aciyorum. Beklerim. Selamlar, sevgiler!

irfan said...

Sizi kutluyorum,mükemmelsiniz..

pigmelerle.dans.eden said...

Hınzırın tekiyim bence. O kadar :)
-tesekkur ederım. -