Thursday, August 27, 2009

Etiyopya`ya Gidiyorum


Bir suredir fazla yazip cizmememin nedeni bir gezi hazirligi ve o geziden once isleri, evi, her bi seyi yoluna koyma telasiydi.
Bugun yola cikiyorum. Aksama Addisababa`da olacagim.
Once Kampala`da iki yil cok guzel vakit gecirdigimiz, simdi orda calisan Italyan bir arkadasim beni havaalanindan alacak. Sonra ertesi gun dogumgununu kutlayacagiz. Sonra da Etiyopya kazan, ben kepce
...
cok turistik olan kuzeyinde 4 gun gecirip, hemen kabilelerin fotograflarina agzimin suyu akarak baktigim Omo vadisine inecegim.
Yanda gordugunuz gibi fotograflar cekmeyi umit ediyorum.
Hepinize iyi Ramazanlar diliyorum simdiden. 20 gun yolarda olacagim.
Sevgiler,
Meltem
foto 1 : Mursi kabilesinden bir kadin - Mayo Dogal Parki Etiyopya
Foto 2: Namibya Iskelet Sahilinde Atlantik Okyanusunun buzzzz gibi sularinda oynasan foklarin fotografini cekerken soguktan korunmak icin sicakkayalarin arasina saklanan ben

12 comments:

kıyak said...

Gezilere çıkmanı kıskanı''yorum''!

Afrika'da yaşamana alıştım fakat yaptığın gezilere alışamadım..

gidiceksin ve anı fotolarıyla döneceksin...
aaah ah
alışamadım gezmelerine...

ya bizi de götür ya sen de gitme.

pigmelerle.dans.eden said...

Alisacaksin, alisacaksiinnnn... :)

Sen de gel abicim, ama bana `gitme` deme...

allımorlu said...

bende sabırsızlıkla bekliyorum..
iyi yolculuklar.

ozgurr said...

eritre yede geçecekmisin?

balanne melike said...

İyi yolculuklar, arada bağlantın olduğunda yazmayı unutma!!sevgiler..

Kara Kalem said...
This comment has been removed by the author.
BarışAkkiriş said...

Meltem, ben de blogunu okumaya bir ara vermiştim; yine çok keyif aldım, inşallah seyahat iyi geçiyordur. Keyifli günneeeerr!
:)
Baris

Birsen Şahin said...

Hayat bir kez yaşanıyor. Aklına esen her yere git, yaşa. İyi yolculuklar Meltemciğim, gururum.

Aysin said...

Meltem umarim gezin iyi geciyordur.Ummayayim da kesin guzeldir diyeyim..

Oglumun bir arkadasi Etiyopya'li, bir gun bize geldiginde sohbet ederken bizdeki bazi kelimelerin oradakilerle ayni oldugunu farkettik..
Mesela otobus duragi gerci onlar biraz farkli soyluyorlar, birde portakal..

Kültür Mantarı said...

meltem can, şu fotoğraf işlerine ağırlık versen, sadece gezilere özel albümler falan yapsan, bizde görsek senin gördüklerini.

ne güzel olur değilmi :)

pigmelerle.dans.eden said...

Eritreye gecmeye vakit yoktu Ozgur, ama bana sorarsan bir daha gitmek istiyorum Etiyopyaya. Belki Eritreye de gecmeye vakit olur o zaman.
Iyi niyetler icin tesekkurler, kolera kapmadan geldim ya daha ne isterim???

Barisssss,
seyahat super gecti, anlatcam yakinda. gelmedin bir ziyaretime, ama daha burdayim. aklinin bir kosesinde bulunsun :)

Aysin, bazi kelimeler ordayken benim de dikkatimi cekti; `saat` mesela.

Kulturcan, Mantarcan,
benim websitelerinden, bi seyler yukleyip becermekten ne kadar az anladigimi biliyorsun. nasil yapcam bilmiyorum ki... belki bi gun evimde internetim olur ve hizli calisirsa, insallah. yoksa Turkiyeye geldigimde bi yerde fotograf gosterisi falan mi yapsam?????

Noni said...

Bütün yazını alt dudağımı tutarak okudum :) Çektiğin fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum!