Tuesday, January 06, 2009

Sherlotte Holmes`un Dusundurdukleri

Arada bir yazip dusunduren bir acaip kisi Sherlotte Holmes...

`iyi yalan söylediğini sanmanın rahatlığıyla "yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar" diyen bi insan çeşidi var. ` deyip aklinizi yorabilir, elinizin parmaklarini bir bir kapatarak boyle kac kisiyi tanidiginizi dusundurur bi gun...
http://benbigun.blogspot.com/2008/12/yl.html

`kimsenin bildiği gibi değilim. kimsenin bildiğinden farklı değilim. kimsenin anlayacağı gibi değilim. anlaşılmaz olacak kadar karmaşık değilim. benim ve değilim. bu söylediklerimin hiçbir anlamının ve kıymetinin olmadığını bilecek kadar akıllı, konuşmaya devam edecek kadar ahmağım. ahmak. yeryüzündeki en hakiki kelime. ` diyebilir bi gun... Ahmakla ahmamak arasinda birakir sizi...


`inandığım insan sayısı hızla azalıyor, mutsuz hissetmem gerekmiyor mu? ` diye sorgulatir dostlarinizin sayisini bi gun...
http://benbigun.blogspot.com/2008/08/in.html

`doğrusu, bunu ne kimsenin bilmesi ne de kabul etmesi gerekir. yine de söyleyeceğim. ben kötü biriyim. ` diye dusundurur kotulugun iyiligin goreceligini bi gun...
http://benbigun.blogspot.com/2008/05/kt.html

`kendimi seviyorum. evet hani bunu artık tartışmıyorum. hatta bazen kendime "aferin" diyor, sırtımı sıvazlıyorum.` da der ama bi gun... Kendi sirtinizi sivalayasiniz gelir, ama kolunuz yetmez...

Bana bazen bir cumlesiyle cok seyler dusundurdu Sherlotte Holmes...
Bazen karistirmadan, tane tane ve cok net yazdi hep ne demek istedigini...
Bazen de anlayamadigim ruh halleri icinde yazdi kelimeleri, hayal etmeye calistim bir insan ne zaman bunu yazar diye...
Paylasmadan da edemedim...
Umarim seversiniz...

2 comments:

sherlotte holmes said...

şeyyy ben çok utandım...

çok teşekkür ederim meltem...
"Bazen de anlayamadigim ruh halleri icinde yazdi kelimeleri, hayal etmeye calistim bir insan ne zaman bunu yazar diye..." diyecek kadar samimi olduğun için. hakikaten çok samimi olduğun için yani...

senin hakkındaki fikirlerimi de yorum yazma hususunu da biliyorsun. o yüzden keseyim burada.

ben tekrar çok teşekkür ederim. kalbime bir sürü moral pompaladın...

Basak said...

hımmmm; hemen ziyaret edile...