Wednesday, November 19, 2008

Yurek ve Anna`dan Haberler


Polonyali ciftin -Anna ve Yurek- ne kadar tatli oldugunu anlatmistim...
Bir de kucuk ani anlatayim: Yurek, hani profesor ya, konusmayi ve anlatmayi cok seviyor ama o nasil ciddi ve guzel bir anlatimdir... Bir ara Anna`ya donup `Onceden daha cok dil bilirdim ama unuttum` dedi gulumseyerek. Anna da `Ama simdi daha az dille daha cok konusuyorsun` dedi... Yurek duraksadi, ben duraksayamadan bastim kahkahayi...
Yurek`in Botswana`daki gorevi iki hafta sonra bitiyor ve artik Dakota`ya geri donuyorlar. Cok icten bir sekilde davet edildim, Amerika`ya yolum duserse, bu aileyi mutlaka ziyaret edecegim. Anna emailinde cok sevimli bir olaydan bahsetti: Botswana`daki arka bahcelerinde bir yavru aslan belirmis gecen haftalarda ama annesi geri gelip almis olsa gerek, fazla surmemis ziyareti!
Vanessa ise mutlaka beni ziyaret edecegini soylemisti, hala soyluyor. Ve kitap yazmam konusunda o da israr ediyor: `Sen benim tanistigim en `cool` bayanlardan birisin, yazmalisin` diyor :)
1.foto: Agama Kampinin kopeklerinden en kucugu ile
2. foto: Vanessa, Yurek ve ben, bir de mor daglar
3. foto: Vanessa, ben, batan gunes ve Anna



Fotograflari Anna ve Yurek cekti.

17 comments:

tinimini hanım said...

merhaba yazılarını ilgiyle takip ediyorum ve sizi gerçekten yürekten kutluyorum.Ben birgün sizin kitap yazacağınızı umuyorum,yani içimde öyle bir his işte o kitabı ben okuyacağım inşallah.veee birde sizden ricam olacak tavsiye kitaplarınızla ilgili bir bölüm açamazmısınız blogunuzda ,yani ben sürekli takip ediyorum,bahsettiğiniz kitapları bulup okumaya çalışıyorum.Mende Nazer (köle) kanımı dondurdu.Şimdi özellikle bu tarz kitaplar arıyorum.özllikle afrika insanlarını tanımak istiyorum.kitaplar konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim.herşeyyy gönlşünüzce olsun meltem hanım selamlar

balanne melike said...

Doğru tespitte bulunmuşlar..Yazmalısın hem de unutmadan, acele, çabucacık...

pigmelerle.dans.eden said...

Tinimini,
aksam eve gidip bi goz gezdireyim okuduklarima, cok etkileyenlere ama her seyin turkcesi yok... Ben genelde ingilizce okuyorum burda mecburen, o yuzden kitaplar da ingilizce.
Ama yazacagim :) Kismet, buluverirsin bi yerde...

Balannem,
her tarafim ufak tefek ntolar, yazilar dolu. Cantamda, arabada, pantolon cebimde, her yerde... Hic kimse okumazsa sen okursun, biliyorum. :)

kıyak said...

ee dedikodu nerede?
hep sen mi yazdın?
sana yazan yok mu:)

deryik said...

Yurek adının türkçe anlamını biliyo di mi? mest edebilir bence kendisini böyle bi bilgi :)

pigmelerle.dans.eden said...

Bilmez mi?
Herseyi bilen adam kendisi...
Bana kendi soyledi `benim adimi cok seveceksin` diye ;) Sonra da hafif cilve, hafif bilge `Yurek!` dedi.

tinimini hanım said...

Tekrar mrb valla meltem hanım aylardır bloğunuzu okuyorum,hayran bıraktınız kendinize sırf size ulaşabilmek için bende üyelik açtım kendime hatta bir blok oluşturdum.size çok önceden beri sormak istediğim birşey vardı aklıma gelmişken sormak istiyorum.Kadın sünneti hakkında orada dinlediğiniz birileri varmı bunla ilgili bizimle paylaşabileceğiniz yazılarınız olursa merakla beklerim.

pigmelerle.dans.eden said...

Tinimini Hanimcim,
Waris Dirie`nin kitabinda sunnet sayfalarini okurken icim bulanip uzandigim yerde basim donmeye basladigindan o konuya pek giremedim. Ama bir arkadasim bu konuda bir dergiye yazi yazmisti. Onun tanidiklari vardir ve ben de icim kaldiracak bir zamanda dinler ve yazarim deneyimleri...Burda fazla yok, hatta yok denecek kadar az kadinlarin sunneti...

tinimini hanım said...

Waris Drie'nin kitalarını bende okudum.gerçekten çok kötüydü.onun hayatını ve mende nin hayatını okuduktan sonra bu konuyu araştırmaya başladım.En azından orad olmamasına gerçekten sevindim.İnanırmısın şuraya yazmaya sana sormaya bile insanın yüreği el vermiyor,kelimeler bulamıyorum.

Nihan said...

Merhaba ben de yazilarini buyuk keyifle takip ediyorum. Burda beraber doktora yaptigim bir arkadasim var, Ugandali. Ona senden bahsettim. Mutlaka sayfana bakmak istedi ama tamamen turkce oldugunu duyunca buyuk hayal kirikligina ugradi. Kitap yazmak super fikir ama bir o kadar da zahmetli. Belki o ingilizce olur. Sevgiler

Brajeshwari said...

ışığınız buralara kadar yansıyor..Onların da almaması imkansız bu durumda..

MeRaiL said...

Kesinlikle katiliyorum, kitap yazmalisin..;)Fotograflar cok icten ve guzel..
Moskova'dan sevgiler

tavsan said...

ne kadar hos bir grupmus, ya sen guzel insanlari cekiyorsun kendine, ya da cok hos anlatiyorsun. baak bak, bizim "yolculugumuz" bundan da guzel olsun, tamam mi? :)

pigmelerle.dans.eden said...

Nihan,
ugandali arkadasa benden bi `Oli otya, ssebu?` der misin? :)

Braj,
o `isik` sozuyle ilgili cok guzel bir anim var, belki bir gun yazarim. Cok incesin :)

Merailllllll!!!!
Merhaba!!!
Bana bi adres verir misin? Moskova`ya gondereceklerim var :)

Davsancim,
ben seni aslanlara yem olmadan getirsem daha ne isterim ;-p

Arkadaslar, bu Tavsan var ya duzenledigim meshuurrrrr Tanzanya-Zanzibar safarisine katiliyor! Taniscaz yani :)

necron omicon said...

ilk gün günümüzden 2007 aralık a doğru, 2. gün 2005 ten 2007 aralık a bloğun tamamını 30 saatte bitirdim. tabi bazı şeyler karıştı şu an. isimler, geziler birbirine girdi! yıllar önce wilbur smith, simdi siz...gerçekten, şanslı olan kim? burada her türlü medeniyet ve imkanın ortasındaki bizler mi, yoksa orda elektiriğe muhtaç yaşayan marutam(!) mı?

pigmelerle.dans.eden said...

Ben cok sansliyim!

bir solukta okudugun icin cok tesekkurler...

Kara Kalem said...
This comment has been removed by the author.