Thursday, November 27, 2008

`Tanzanya yolcusu kalmasin` diye diye...


Hani aylar once demistim ya Tanzanya ve Zanzibar` a gidiyoruz, gelmek isteyen var mi diye…
Vakti geldi gidiyoruz bile!
Cok heyecanliyim…
9 kisi olduk bile… Ustelik bu seferilerin bazilarinin `belki bi gun oralarda gorusebiliriz` gibi yorumlari bu blogun sayfalari arasinda gizli. Gercekten geleceklerine inanamiyorum!
1 Aralik`ta Kilimanjaro Havaalanina inecegim, 2 gun Tanzanya`nin safari baskenti olan Arusha`da kendi basima gezip dolasip sonra grupla bulusup 3 Aralik`ta safariye baslayacagiz. 1 hafta safariden sonra ise Zanzibar`a gecip deniz urunleri yemekten mide fesadi gecirmeye, sicak beyaz kumlardan acik yesil sulara ayaciklarimiz yanmadan atlamaya calisacagiz. `Hakuna matata` lafini duymaktan ve soylemekten fenalik gecirecegiz…
Bu kadar cok izin kullandiktan sonra uzuunnnnn bir sure oturup calismam gerekecek biliyorum ama tatilleri cok bol olan bu ulkede bi yerlerden bi seyler uydurup kacivermeyi beceririm diye dusunuyorum…
Sonraki tatil yerleri ile ilgili ipucu vermem gerekirse aklimda Madagaskar ve Etiyopya var ama daha cok var oralara gitmeye ama belli de olmaz degil mi?
Cok erken ama herkese iyi bayramlar! Benim bayram biraz erken basladi, biraz gec bitecek!
15 Aralik`ta tekrar burda olacagim…

23 comments:

Adilyus said...

bu bizim oğuz da katılıyo mu bu safariye:))) gecen gün ben gidiyorum dedi ama:) kafayı yerim walla.. :)

pigmelerle.dans.eden said...

Katilmiyor...
O Kampala disini ve ordekten daha vahsi hayvanlari pek sevmiyor ;-p

etki alanı said...

İyi yolculuklar sevgili Meltem,
Dönüşünü ve anlatacaklarını merakla bekliyorum...
Sevgiyle kal,
TüTü

tavsan said...

Madagaskaaar! Orayi da gormek istiyorum ben:)) Hani animoasyon film var ya Madagaskar; o benim favori filmlerimden; simdi ikincisi de geliyor;) Valla yalniz sevkili kocam artik ben hicbir yere gitmiycem diyor:)) Neysee, madem daha cok var, bakariz. Hakikaten yahu, geri sayimda kacinci gundeyiz sunun surasinda, tanisacagiz, muhabbetle bir 10 gun gecirecegiz, kaynasacagiz yani ya! Sana simdiden iyi yolculuklar.
gorusmek uzere;)

balanne melike said...

Ohhhh sefanız olsun. Darısı başımıza diyorum, kimbilir belki birgün bizde size katılırız Meltemcim..İyi eğlenceler..

Judi said...

Yazılarını okurken nasıl heyecanlıyım... Okudum, hatmettim de, umduğumdan çabuk bitti:(. Hani mümkün olsa atlayıp gelicem yanına. Çok çok çok yaz sen e mi?

Küçük Evin Mutfağı said...

Çok özgür, çok keyifli, çok rahat hissediyorum senin sayfalarını ziyaret ettiğimde. Şimdi de seninle Tanzanya'ya gideceğiz demek ki... İyi şanslar... Pınar

pigmelerle.dans.eden said...

Namibya daha bitmedi...Hem sirada Botswana ve Zambiya da var...
Yavas yavas yaziyorum, malum acele etmeyi unuttum :)
Keske daha cok kisi gelebilse ziyaretime...

Basak said...

ahhhhhh... Tanzanya... Sevgili Pigmelerle dans eden; benim Afrika aşkımı bile bir arkadaşım tavsiye etti blogunu. Uzundur okuyorum ve "helal olsun" diyorum her okuduğumda... Benim de naçizana Afrika tecrübelerim oldu, en başta bunları anlatabileyim diye bi rblog kurmaya karar verdim:) Ykaın zamanda açtık, seni davet etmek isterim.
Hakuna Matata...:)

Anonymous said...

..

figoltx said...

Dün döndük Nairobi'ye Zanzibar'dan.
Harika bir tatildi. Tarih kitaplarinin sayfalarini aralamaya hiç gerek yok, Zanzibar'a ayak basar basmaz yüzyillar öncesine hizli bir geçis yapiyorsun. Mimarisi, insanlarin gerçek Afrika zamaniyla hareket etmesine bir süre sonra alisiyorsun. 2009'da tekrar gitmeye karar verdik Zanzibar'a. Slave chambers'a mutlaka gidersiniz. Bu durumda Slave Chambers'in çok yakininda Magapwani Beach'e gitmenizi siddetle tavsiye ederim. Issiz bir sahil, bembeyaz pudramsi kumlar e turkuaz rengi deniz. Ayrica orada ogle yemegi de yiyebilirsiniz. Zencefil ve sarmisak sosunda terbiye edilmis tavuk kanadi harikaydi. Ayrica Sali Cuma'ya - restoran ve sahilden sorumlu, güler yüzlü - Yves ve Figen'den selam söylersen çok seviniriz. Arkadaslarimiza mutlaka tavsiye edecegimizi söylemistik, gidersen hatirlatirsin.
Etiopya'ya da iki hafta sonra gidiyoruz. Iki gün Adis üstü kuzeye Lalibela'ya gidelim diyoruz. Bir dahaki sefere de Omo Vadisi'ne gitme planimiz var.
Sevgiler Nairobi'den...

Erda said...
This comment has been removed by the author.
Erda said...

Bu konuyla bi alakası yok ama yazmadan edemicem, haftasonunda tv de severek izlediğim bir program vardı, Zanzibarı tanıttılar, aa Zanzibar dedim, ne o sanki gidip görmüşsün gibi tepki verdin dediler :) Görmüş kadar oldum dedim içimden :) Paylaşayım dedim :)

atiser said...

Alışmıştık her seferinde aceba yeni yazısı ve onlara yorumları varmı diye hemen hergün bakmaya daha aylar öncesinden sayfamda gördüm davetini afrkia turu bir iki kalmasın der gibiydin de Komik kadınsın demiştim.
Şimdi gidiyorsun hatta diğer arkadaşlarla yolcusunuz.Dikkat edin kendinize Yaradan korusun sizleri kazalardan belalardan en güzel anılarla sağsağlim dönün.
Yolunuz açık olsun macera severler.

Kara Kalem said...

Sevgili Meltem

Afrikalı çocuklarla çektirdiğin bir fotoğrafı ve profilindeki afrika atasözünü iznin olursa alanımda yayınlamak istiyorum.

Saygılarımla

Kara Kalem

cansu said...

Tuttugum bir blogu guncellemeye basladım. Sonra fark ettim ki blogumu ziyaret eden insanların yorum bırakmayıslarına deli oluyorum. Yahu okudun bir şey soyle.

Sonra yine fark ettim ki ben de aynısını yapıyorum. Blogunu uzun suredir takip ediyorum. İlk keşfettiğimde geçmiş postları kitap gibi oturup bir gunde okudum. Oralarda çılgın bir kadının olması benim içimdeki çılgın kadını mutlu ediyor:)

Benim bloguma da beklerim:
http://degistir.blogspot.com/

uzumgoz said...

sevgili meltem, blog dunyasini terketmemle senin blogu da fena ihmal etmisim, butun haftasonu okudum:) mey'cigim de artik biliyor afrikada hangi hayvanlarin yasadigini, (cok sevdigi curious george isimli maymun Congo'lu cunku) Bir de 8 yasina gelince kendisiyle afrikayi gezecegimizi...
umuyorum ki gercek olacak... sana iyi tatiller, yetimhanedeki topaclara saril benim icin.
Bu arada sen o kadar umutlu gorunmuyorsun Obama kazandi diye fakat, burada umutlar cok yuksek. Amerikanin cogu pek bir cosmus durumda ben de her ne kadar krizin patlattigi bir noktada olsak da gectigimiz 8 yildan daha kotu olamaz diye dusunuyorum.
bi de galibe yeni bir sayfa yapmam gerekiyor valla unutup gidiyorum blog alemlerini.

su said...

çok çok güzel..

Benide alın götürün gözleri kana bulanmış o zayıfçaçık bedenlerin yüreğine...

pigmelerle.dans.eden said...

Herkese merhaba...
Ben dondum ama yazmaya baslamam zaman alacak cunku devamli tasinan bir ofiste her yer her yerde... Bu hafta sonu her sey duzelmis ve bitmis olur mu bilemiyorum.

Kara Kalem,
kullanabilirsin, hic sorun degil.

Cabucak bir selam etmek icin yaziyorum simdi, sonra devami gelir :)

balanne melike said...

eeee ayın 17 si oldun nerdesin MELTEM?

sarkac said...

pigmelerin arasında güzel güzel dans eden boylu poslu kadın da kim acaba?

valla pes!

selamlar, sevgiler...

"yıldız parkında sincap görmek safariden anladığımdır." mr.

Nenoni said...

Hoşgeldin.Tanzanya zanzibar ve daha ne kadar ilginç yere gittiysen hepsinden resim ve anılar bekliyoruz.

Anonymous said...

merhaba meltem,
heyecanla anlatacagin ayrintili Tanzanya- Zanzibar yazini bekliyorum!!!bol bol foto eklemeyide unutma:)))