Wednesday, November 05, 2008

Hindistan Cevizi


Obama secimleri kazandi diye dun Kenya`da milli tatil ilan edildi.

Amerika calismaya devam etti, Kenya hem sevinip hem calismayi beceremedi ;)


Belki de irkcilik yaptigim ve bunu acikca soyledigim ender anlardan birisi olacak: Sonunda bir siyahi secimleri kazandi diye cok sevindim. Gerci Obama`ndan Black Coffe degil de olsa olsa Cafe Latte olur ama olsun, bir yerden baslamak lazim.
Afrika icin, hele hele butun gece icip ertesi gun `hangover`dan kurtulamayip isine gitmeyen Kenyalilar icin ne farkedecek bilemiyorum ama Amerika icin isler ancak daha iyiye gidebilir, cunku tarihinin en utanilacak liderinin donemini kapamis oldular.
Haa bu arada buralarda Obama icin `coconut` diyorlar, yani bildiginiz hindistan cevizi: Disardan siyah gozukuyor ama icini actiginizda beyaz!

5 comments:

kıyak said...

Bush devri kapandı ya gerisi çikolatalı pasta.

nilay said...

Ben siyahi birinin lider olmasına kendi adıma sevindim. Ama Türkiye için kararsızım. söz verdiği gibi Ermeni yasası geçer de Türkiye'yi borçlandırmaya kalkarlarsa vay halimize. Umarım Türk lobisi boş durmuyordur.

Brajeshwari said...

Ben henüz bu seçim sonucuna sevinmelerimi erteliyorum.O coconut'un içini görmek için bekliyorum.Biliyorsunuz, Bush'un içinden de bir maymun çıkmıştı..

Mehtap said...

Iki sebepten kendilerini ickiye verip deli tatil yapmislardir diye dusunuyorum :
1)oradakiler icip sarhos olmaya bahane ariyor zaten,
2)Bush gitti is bitti, bizden de bi adam basa gecti, artik kitlik, savas,HIV felan neyin olmaz diyorlar.

Bugun ayiklar mi Melt, bi soruversene kuzum... :)

"Coconut"...hasta oldum,süperrr:)))

milvus75 said...

Güzel benzetme "coconut". Brezilya'da yaşayan Japonlara da "banana(muz)" diyorlar:) Dışı sarı, içi beyaz.

Sevgiler,
Hilal