Wednesday, November 19, 2008

2 Ekim : Namib Colu`ne Veda


Kendimi en fazla 5 kisiye kamp ziyafeti cekebilmekten dolayi pek bi matah kampci sanirdim. Ama Wild Dog Safari firmasinin ekibinin mahareti ve eli cabuklugu, rehber/sofor Emmanuel`in bitmez enerjisi, Manfred`in o kadar `tembel, butun gun poz verip saclarinin yapip parfum surer` imajini veren Manfred`in yemek yapma konusundaki marifetleri, hem de 13 kisiicin, super bir sovdu bana sorarsaniz.
Hepimiz –cadir arkadasim Pina haric- salat yapmaya, sandvic hazirlamaya, bulasik yikamaya yardim ettik. Ama kazan kaynamaya basladiginda ahcimiz is basindaydi ve bizim gibi acemilere birakilmayacak bir isti o. Cok sey ogrendim ondan ama onun kadar organize olmak henuz olasi degil.
Cadirlari sokup, herseyi toplayip yola cikmaya hazirlandik. Yurek`in ikram ettigi saraplar ve uzun kumul – col yuruyusu neticesinde daha iyi uyudugum icin daha iyi hissediyordum.
Windhoek`a yavas yavas geri donduk. Mole vere vere, fotograf ceke ceke Naukluft Daglarini astik, Gamsberg Gecidini gectik, Khomas Daglik alanini da gectik ve ertesi gun baslayacak 1 haftalik Kuzey Namibya turuma hazirlanmak uzere Uzuri isimli ev-pansiyona gectim. Piller sarj edilecek, yazilar yazilacak, fotograflar external hard drive`a aktarilacak, dinlenilecek, ayaklar uzatilip oylece dusunulecek… Cok is var yapacak.
Pansiyonun sahibi Lolita`nin iki tane de sosis cinsi kopegi var, bahcede biraz onlarla kosusturunca pesimden ayrilmaz oldular. Hepberaber benim odada oynaya ziplaya hazirligimi yaptik –sanki yardim ediyorlar da J- Yatak cok yumusak geldi uzaninca, cadirdan sonra buyuk konfor.
Ben gelmeden once Uzuri ile ilgili olarak Vanessa ve Anna Wild Dog Safari firmasina sikayette bulunmuslar. Pis diye… O nedenle midir, icinden mi geldi bilmem, Lolita sanki Turkiye`de biriin evinde misafirmisim gibi yedigimonumde, yemedigim arkamda fena simartti beni… Camasirlarimi yikatmalar, evindeki internet kullanmam, bilgisayarina fotograflarimi yukleyip bakmaya izin vs vs darken daha fazla abartmadan erkenden yatayim dedim. Ertesi gun yine sabah erken yollara dokulecegim cunku.
1. foto: Namib colu futbol takimi :)
2.foto: Lolita`nin kopeklerinden bir tanesi: Digeri de ayni zaten, ama ikisi yanyana pek fotograf cektiremiyorlar kudurmaktan
3. foto: Uzuri Guest House (Camasirhanenin duvarindaki cizim gercek gibi!)

No comments: