Tuesday, October 21, 2008

Kazasiz Belasiz Dondum


Herkese selamlar!
Insallahla masallahla gittigim, seyahat sigortasi yaptirmak yerine nazar boncugu taktigim, gunlerce yesillik gormeyip sonra yemyesil bir deltanin ortasinda timsahlari ucundan siyirarak gectigim, havanin kurulugundan gece yarilari kalkip bir daha uyuyamadigim,
korkudan geceleri tuvalete gidemedigim,
soguktan once tir tir titreyip sonra sicaktan nefes alamaz oldugum, 20 gun boyunca her gun gunes dogmadan once kalkip mutlaka gunesin batisini izledigim, 15,000 kmden fazla yol katetip gumruklerde zigzag cizip aktarmalarla beraber 12 kez ulke degistirdigim, bi suru guzel insanla tanistigim, uzun mu uzuuunnnnnnn, tum aksiliklere inat gittigim, o yuzden de pek degerli olan tatilimden dondum...
Fotograf cekmekten hafiza kartlari, yazi yazmaktan defterler bitti: Afrika`nin bambaska bir yuzunu gormekten saskin ve buyulenmis goruntuler ve yazilar olacak burada galiba...
Azcik nefesleneyim ama once...
Azcik uykumu alayim, sirtim rahat bir yatak gorsun, midem de bir ezogelin corbasi...
Azcik dinleneyim, her seyi yazacagim...

31 comments:

ruhdagı said...

Resminizden memnuniyetiniz belli oluyor :)


Kahvemi hazırlayıp uzun bir anlatı okumaya hazırım en kısa zamanda olur umarım :)

Sevgiler.

arzu pinar said...

:)hoşgeldin. merakla bekliyoruz anılarını.

tavsan said...

hosgeldiin:) ne guzel ne guzel. oncelikle afiyet olsun ezogelin corbasi. bizden istediklerin olursa getirilecek buralarda bir suru Turk marketi var; hemen hersey bulnuyor; aklinda bulunsun.
bir de kiskandim, itiraf ediyorum. hani diyorsun ya basindan beri; hic gordugum Afrika'ya benzemiyor diye - hem merak ettim, hem de ben de gormek istedim. neyse en azindan senden duyucaz;)

sibelinpenceresi said...

Hoşgeldiniz ...yazılarınızı merak ve heyecanla takip ediyorum.
En kısa zamanda güzel fotoları
ve yazılarınızı bekliyoruz...
Ben bankada sıkıcı bir işte
çalışıyorum siz çok şanslısınız
harika, maceralı bir hayatınız var..
Sevgiler..kalın sağlıcakla..

Anonymous said...

Meltem,

Sen yaşadıklarını anlattıkça ikimizden birinin uzaylı olduğunu düşünüyorum. Çok olağan şeylermiş gibi anlattığına göre uzaylı olan benim:-)

Yaşadıklarına imreniyorum ama hayatta cesaret edemem.

İyi ki keyifli geçti seyahatin.

Hoşgeldin.

Emel

burK@ said...

aramıza hoşgeldin

Mehmet Vuran said...

Merhaba,
Gidebilecek miyim, gidemeyecek miyim derken, gittiniz de döndünüz bile...
Çook çok maceralı tatilinizden (yolculuğunuzdan) hoş geldiniz.
(şimdilik) iyi dinlenmeler. Fotoğrafları düzenleyip, yazıları yazarken de çok yorulacaksınız çünkü :)
Hele bir de onca fotoğrafın arasından bazılarını seçmek, karar vermek de başka bir zorluk olacaktır.

NEW YORK MUHTARI said...

Hosgeldin, sefalar getirdin.. Yazi ve fotograflarini en kisa surede gorebilmek umidi ile..

NY'tan selamlar.
Dido

Aysin said...

Hosgeldin Meltem'cim..Merakla bekliyoruz yazilarini ve resimlerini..
Sevgiler..

pigmelerle.dans.eden said...

Herkese tesekkurler...

Tavsaaannnn,
Beyaz peynirrrrrr!!!
Bu kucuk rakiiiiii!!!
Hani bi aksam serengetide acip iciveririz diye ;)

Sibelcim,
ben de 9 yil bankacilik yaptim. ama bir gun dogum gunumde istifa edip topladim cantami. hic belli olmaz, belki bir gun sen de sevdigin bir yere dogru yola cikiverirsin???

Arkadaslar,
ben de fotograflarimi merakla bekliyorum, cunku yeni makinemle tozun topragin arasinda, asiri sicaklik farkli yerlerde guzel bi seyler cikarmak icin ugrastik. ama yedek makinelerim de yanimda oldugu icin pek bi seyi kaybetmeden kaydettim diye dusunuyorum. yalniz colun sicakligina dayanamayan hafiza kartlardan bi tanesi bi suru fotografimi da yaninda goturerek bozuldu. olsun, kalan saglar bizim olacak umarim :)

Dilek35 said...

canım hoşgeldin herkes gibi bende sana çok imreniyorum ama yaptıkların yaşadıkların cesaret işi seni kutluyorum sadece adını duyduğumuz yerleri senin sayende bizde keşfettik sanal ortamdada olsa sanki bizde o yerleri görmüş havasını solumuş olduk sana çok teşekkür yeni yazılarını resimlerini maceralarını heyecanla bekliyoruz önce bir güzel dinlen kendine gel

Nenoni said...

Hoşgeldiniz.Tatiliniz iyi geçmiş görünüyor.Ben de Türkiyenin içinde bir kaç yere gittim diye çok gezdim sanıyordum kendimi:))Fotoğraf resimlerinizi merakla bekliyoruz.

berrin acilmis said...

hoşgeldin:)
merakla bekliyorum özellikle fotoğrafları

Dolphinblue said...

hoşgeldin meltem

özlettin kendini...

Nenoni said...

Acele ile yazınca fotoğraf resminizi yazmışım:)) fotoğraf ve haberlerinizi olacaktı tabiiki:))

ilsu said...

buyuk merakla bekliyorum gezinin ayrintilarini :)

ozlem said...

O kadar özeniyorum ki anlattıklarınıza, hiç aklımda yoktu oralar ama fırsat bulursam atlayıp geleceğim, kapınızıda çalacağım:))

pigmelerle.dans.eden said...

Kapim o kadar sonuna kadar acik, evimin o kadar cok odasi var ki gercekten ve cok samimi olarak soyluyorum, misafirim olmak isteyen ciksin gelsin...
bi keresinde oldu zaten: liseden 20 yildir gormedigim bir sinif arkadasim iki arkadasini cat kapi gonderdi, bende kaldilar, yedik ictik eglendik, bir de onlar sempanze ve goril trekkingine gittiler, bir de yetimhaneye...Bir de tum bir gun icin motosiklet taksi kiraladim onlara, tum Kampala`yi sabahtan aksama kadar gezip fotograf cektiler.
Ozendirmek gibi olmasin ama iyi misafir agirlarim ;-)

nilay said...

Hoş geldiniz. Çabuk dinlenin ama merakla bekliyoruz hem fotoları hem de o güzel anlatımınızı

Tijen said...

Yaşasıııın!
Meltem döndü.
Bize masallar anlatacak uzak diyarlardan.
Acısıyla, tatlısıyla...

Kültür Mantarı said...

eee ojgeldin mori..

Kültür Mantarı said...

ee ojgeldin beyaa

nilly said...

Maceralarini ve resimlerini dort gozle bekliyoruz. Iyi dinlenmeler.

aysema said...

Hoşgeldiniz. Ben de merakla bekliyorum yazılarınızı...

kıyak said...

hem biz sana özenmiyoz ki
hamdolsun bizim Türkiye de maceralı 1 yaşantımız var...
ne olmuş ki!
biz TV de bakıyoz oralara
motosiklet taksi ne ki hem?
güzel mi?
oo ne güzel gezilir oraları. motosikletle falan.
ama olsun...

Anonymous said...

Yaaa Meelt..Senin bu bilezikler ne güzel duruyor resimlerde öyle..Renkli renkli..Hala gözüm var onlarda biliyorsun...
P.S. Gördüğün üzere kıskançlığımdan ne gezinden ne döndüğünden ne de senden değindim.. Heheheheh
I luv yu.Tanku tanku...
The Song

pigmelerle.dans.eden said...

Hem motosikletle dolasirken -allaam korusun- aslan isirsa poponu??? Ne gereksiz, de mi?
Gelcen sen buralara gelceennnnn....
Bak buraya yaziyorum :0)

Songum, kinali kuzum,
ne guzel seni burda gormek!
Esas ben sana tanku, tanku (annenin ellerinden operim, takti ya dilimize su `tanku` lafi ile `korna film` lafini ;-)
Geldin ya taa buralara da almadin bilekliklerden, kiymete bindi simdi...
Operim cok fena!

Basak said...

aaa cok eglenceli hadi hemen yaz:)

Demet said...

Hoşgeldiniz, ama biz Türkiye'de bir mahkeme kararı ile Blogger.com a erişim engellendiği için şimdilik sadece yazılarınızla idare edeceğiz... Fotoğraflar yasaklı :(

Lapis lazuli said...

Ben de donusunu, anlatmani dort gozle bekleyenlerdendim. Once dinlen elbette,biraz daha bekleyebilirim sanirim;)

KelebekGibi said...

Blogla yeni tanistim ama ilk bakista dikkatimi cekti.
Biraz gezinmem gerekecek yalniz neler yapiyorsunuz Afrikaya ilginiz belli ama henüz fazla okumadim.
Sevgiler