Monday, October 27, 2008

Fikri hur, vicdani hurrrrr.....

Bugun sabah bi suru email aldim: `Meltem, seni okuyamiyoruz....` `Fotolari goremiyoruz` diye... Fikrimiziiiin, vicdanimiziiiiin hur olmadiginin animsatilidigi bu guzel Cumhuriyet Bayramindaaaaaa bir kez daha anliyoruz kiiiiii daha cok firin ekmek yemek lazim ki Cin`den farkimiz olsun...
Hakkimizda hayirlisi olsun...
Amin!

Bu arada pek bi sevgili Kultur Mantari, benim blogu http://www.pigmelerledans.com/ a cevirmisti zamaninda, o yuzden simdi sansure takilmiyormus. Ama pigmelerledans.blogspot.com degil http://www.pigmelerledans.com/ oldugumu bilmek icin de bu yaziyi okuyabilmeniz gerekir tabii ki :(

Bir de ben burdan herkesi okuyabiliyorum da yazan yok...

Agzimi cok fena bozasim var!
Inadina daha cok yazasim var!

10 comments:

Çiğdem said...

Aman Meltem' cim ya, deli olmak işten değil. Hangi akıl hangi mantık, hangi zeka!!!

Sıkıldım artık vallahi...

Türkiyem Türkiyem cennetiiiiiiiim benim eşsiz milletiiiiiiim

Anonymous said...

yasak yasak nereye kadar
pireye kızıp yorganı yakıyorlar bir akıllı da cikip demiyor bu boyle olmaz diye, bir site yuzunden tum domaini kapatıyorlar allah akıl fikir versin
en guzeli muz cumhuriyeti
yasasın cumhuriyet bayramımız :)

burka

Anonymous said...

ne guzel ya yasak masak yok
yazıyorum hemen cıkıyor
bu ulkeyi seviyorum
yasa UGANDA
:))))

bu ka

aysema said...

Pigmelerden acınacak duruma düşürüldük burada. Kendi evimize hırsız gibi giriyoruz...

Her çeşit küfürü hak ediyorlar...

SANSÜRE HAYIR DİYE BAĞIRIYORUM SAĞIR SULTANLARA...

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Meltemcim valla çok haklısın. Ben de iki gündür ağzımı bozuyorum zaten ama içimden:) seni görüyorum ben de yurt dışında olduğum için. Bu arada türkiyedekilerin bizi okuyabilmeleri için bir adres te verdi arkadaşlar ama nereye kadar bilmiyorum.www.gizlen.net adresinden bloglar hala görünebiliyormuş canım. Ben seni okumaya devam ediyorum canım. yeni adresin de hayırlı olsun com olan yani:)sevgiler canım. umarım herşey düzelir yakında.

Boogie said...

Sansüre rağmen okumaya ve yazmaya devam ediyoruz. kapatsınlar bakalım arka kapıları da. yapabiliyorlarsa....

Boogie said...

Yazdığın o afrika atasözü de bugünkü duruma tam uyuyor. anlayana...

Demet T.P said...

1 aydır dönmenizi bekliyoruz. Hadi artık;) yazmaya başlayın lütfen...
Herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim.
Sevgiler,
Demet

dide said...

boz meltem, yaz meltem ki biraz olsun sinirimiz yerini bulsun.

balanne melike said...

Çat diye çatlamak üzereyim, neresinden tutup düzeleyim, ortağı olmuşum düzeneğin KENDİMİ BOĞASIM VAR...