Thursday, September 25, 2008

Zambia Zambia Duy Sesimiziiiii...



Pasaportum hani Guney Afrika`da tanimadigim ve gormedigim birinde 4 haftadir... Hani o biri -Annemarie- hayatinin en zor vize ugrasini verdi safari isinde simdiye kadar... Botswana, kalacagim kamp yerinden bile belge istedi gercekten bu Turk nerde kalacak diye. Nerede kalacagim??? Okavanga Deltasinda, Kalahari colunde, ne bileyim bir yerlerde kalcam ama ben de bilmiyorum ki!


Neyse uzatmayayim lutfen: Bilet alip vizesiz mizesiz yola cikmak uzereyken, tam umitler kesilip pasaportum bana iletilmek uzere ucaga verilecekken , Annemarie`nin son atagi ile pasaportuma bir vize damgasi daha vuruldu: Zambia isi de tamamdir.


Tum kart icin adres veren arkadaslar, hepinize su yukardakine benzer kartlar atacagim ama adresler gorunmesin diye hepinizin mesajlarinizdan adresler ve pozitif enerjiler alindi, gerisi reject edildi.


Cok tesekkur ederim...


Bakalim beni Namibia`nin collerinde, Botswana`nin deltasinda, Zambia`nin selalelerinde neler bekliyor??!????

Zambiya Zambiyaaa, duy sesimiziii...

Fotograf: http://www.wayfaring.info/search/Africa/page/8/

13 comments:

Benim Hayatim said...

Her ne kadar adres yazmamış olsam da sonuncun böyle olacağına inanıyordum :)

Detayları okumak için sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi eğlenceler!

fish said...

süperrrr :)))) zaten gideceğin belliydi azmin ve isteğin elinden hiçbişi kurtulmaz...

hayırlısı böleymiş pihihi :Ppppp

bol bol anı bekliyoruz fotolarıyla birlikte :)))

Goddess Artemis said...

İyi tatiller canımcım! :o)

Tatil dönüşü bol fotoğraflı yazılar isterim...

kumhavuzu said...

harika bi haber bu:)
azim hırs ve doğru insanlar..
çok güzel şeyler yaşamanı diliyorum.
Ve tabii..sonra bize anlatacaklarını merakla bekliyorum:)
sevgiler

okyanus said...

fotograf muhteşem :)
safari çılgınlıgının başlıcagına sevindim.
yakın çekim fotolar bekliyoruz:))

angelica said...

bir an önce gitmeni ve bizede orada yaşadıklarını anlatmanı sabırsızlıkla bekliyorum :)

ruhdagı said...

Dedik ama dimi :)

Çok iyi bir tatil geçirmeni dilerim. Bol foto, bol anıyla dön inşallah.

Selamlar.

CooL said...

Aynen fotolar müthiş.Başka varsa bekliyoruz :)

el*ff said...

yaşasınnnnnnnnn :)))

Desertwind said...

Hadi yolun acik olsun!

pinarbk said...

Allahım o nasıl bir resim öyle...nasıl bir güzellik...

İyi tatiller, güzel gezmeler.Yolculuğun tamamında bol şans...

kırlangıç said...

gezmek buraları...
kıskandım doğrusu, hemde çok.
ne diyeyim... ne mutlu size.

nesi said...

harika sizin adınıza çok sevindim. Ama böyleolacağını biliyordum. İçimden bir his , gün doğmadan neler doğar.Bu kadar istekliyken mutlaka olur, allah bu isteği boşa çıkarmazdemiştim. İyi eğlenceler size. İyi gezmeler. Bize de buradanseyirler kaldı. Napalım artık katlanacağız :P