Monday, September 22, 2008

Gerisayim basladi


Bugun 22 Eylul...
29 Eylul`e ayirttigim bir Entebbe-Johannesburg-Windhoek (Namibia) biletim var.
30 Eylul`de sabah baslayan bir safariye niyetim var.
Ama pasaportum henuz yok. Olsa bile faydasi yok, henuz icinde hic bir vize yok. Gicir gicir :(
Safari icin -Namibia-Botswana-Zambia safarisi icin- vize basvurusu yapali 17 gun oldu, henuz tik yok hic kimseden.
Yavastan umidimi kaybetsem mi acaba diyorum ama icim elvermiyor.
Cantalar, fotograf makinesi ve aksesuarlari hazir. Ben hazirim. Ama vizeler degil.
Bana sans dileyin, 4 gun daha haber cikmazsa bu is yatar ve en erken bir daha 6 ay sonra tekrar bu safari isine girisebilirim... Eger vizem geri cevrildi diye bir daha islem yapmayi reddetmezlerse... Ya da belki ben su an haberim olmadan Zambia`dan sinir disi edilmis olabilirim Ali -Turafrika Ali- gibi :)
Gidecegime inananlar buraya bir adres birakirlarsa, -comment icinde birakabilirsiniz, yayinlamayacagim- onlara bana inandiklari icin su yukarda gordugunuz meshur, dunyanin en buyuk kumulu olan Namibia kumullarinin kartpostalini Namibia`dan gonderecegim...
fotograf: benim degil :(

26 comments:

pinarbk said...

Dilerim gider, çok güzel şeyler görür ve bizlerle paylaşırsın:))

zerrin said...

tur daha gectide,ben yola ciktin bile sandim,gunlerdir yazmayinca..
dilerim bir aksilik cikmaz..
sen hayallerimi yasiyorsun,ben bebek bakiyorum...
butun turk kadinlari icin gitmelisin

fish said...

şimdi meltem buralarda ramazan malumun :Pppp

şöle klasik mi klasik bi yorum yapayım..

herşeyde bi hayır vardır...gidemezsen bil ki hayırlısı böledir...kısmetinde ne varsa o olur, herşey olacağına varır meltem ...

kasma kıs ahaa :)))

çok bayıktı dimi :Ppp

gideceksin...acele edip de adamların kafaciğunu karıştırma da...:))))

pigmelerle.dans.eden said...

Pinar ve Zerrin,
Gitcem di mi?
Inada bindi bu is yaaa!!!

Zerrin,
keske 15 yil once ben de bir cocuk yapsaydim da simdi onunla gezseydim deyip duruyorum. Buna ne demeli???? Bebegini opuyorum -pek kiyamam bebek opmeye ya kiydim gitti seninkine :) -

Paluk apla,
Allah razi olsun daa...
Vatan sagolsun daa ;)
Cidecegum daaa...

nesi said...

Umarım gitmeyi başarırsın, gün doğmadan neler doğarmış.Hayırlısı olsun.
Her okuyuşumda beni çocukluğuma götürüryorsunuz. Açıkçası, benim kaçış planlarım, afrikada yaşama hayallerim.... Hiç birini gerçekleştiremedim ama gerçekleştirebilen sizin gibi ender insanları gördükçe mutlu oluyorum. İtiraf etmeliyim ki; buruk bir mutluluk ...

Anonymous said...

Umarım gitmeyi başarırsınız.. Gün doğmadan neler doğarmış. Hayırlısı olsun.
Sizi izledikçe içimde buruk bir mutluluk yaşıyorum. Benim yaşamak ve yapmak istediklerimi yapabilen sizin gibi ender insanları gördükçe. En azından hayallerinin peşinden koşmayı başarmışsınız.
www.nesiningunlugu.blogspot.com

berrin açılmış said...

bence gideceksin...
fotoğraflar ve yazılarını paylaşırsın umarım

Subhankari said...

gideceksiniz... kesinlikle... hem bir blog un yeni okuyucularının içine doğanlar olurmuş... böyle de bir "özdeyiş" kazandırmış olalım blog dünyasına bu arada... ;)

aerodinamik yar said...

bu kadar güzel bir blog görmedim ömrü hayatımda.. yazılarınızı okuyunca aklıma hemen sıkı bir fanatiği olduğum "the wild thornberrys" adlı çizgi film geldi:) belgesel çekmek, doğayı araştırmak için karavanlarıyla oradan oraya giden sürekli bir safari tadında olan aile.. :) yazılarınızın hepsini hepsini hepsini bi nefeste okuyacağım.. çok beğendim hayran kaldım kıskandım imrendim tebrik ettim :)
ha bu arada unutmadan Namibia-Botswana-Zambia safarisine gideceğinize canı gönülden inanıyorum.. :) en güzel safariler sizin olsun ;)

pigmelerle.dans.eden said...

Arkadaslar,
az once bir sms geldi Guney Afrikaki yuzunu bile gormeden `bana vize al` pasaportumu gonderdigim Annemarie`den, emailde ve internette -her zamanki gibi- problem oldugu icin ve dort gozle bu haberi bekledigim icin dayanamamis: Botswana ve Namibia vizeleri cikti!
Zambia da artik ciksa da olur cikmasa da, deport etse de olur, vatandasliga kabul etse de :)
Iyi dilekleriniz icin herkese cok tesekkurler!
Adres birakanlara da kartpostallari gonderilecek :)
Haaa, planda degisiklik: Kartlar Zambia`dan postalanacak bence :)

Aerodinamik BB,
ben o aileyi bilmiyorum ama bir gun benimle bir aile kurmaya cesareti olan birini bulursam, benim aile de `thornberry`ler kadar `wild` olur insallah! -amma cok insallah dedik bu entryde hep beraber ;) -

Desertwind said...

Senin icin iyi olacaksa , butun islerin su gibi hallolsun!

Ne yalan soyleyim ben gitmeni isterim ki ben de buradan okuyayim gorduklerini:)

Tuba said...

ama ben gidecegine en kalpten inanan en eski okuyucularindan biri olarak bu kiymetli karti kaybettigim icin ne buyuk uzuntu duydum simdi..
Gidecegin yerdeki topraktan bir tutama dokunabilmek icin neler vermezdim.
Seni okuyorum, seni tum kalbimle okuyorum, seni bu kadar uzaktan hayranlikla seyretmeye devam ediyorum.. Sevgilerimle, Tuba

Ayca said...

Meltem, cok sevindim, iyi yolculuklar!

pinarbk said...

E hadi gözün aydın. Güle güle git, güle güle dön...

dharma said...

meltemcimm
biliyordum gidebileceğinii! emindim hatta! arkanda bunca büyük pozitif destek ve senin tertemiz kalbindeki kararlılıkla kim durabilir ki senin önünde!!
keyifli geziler diliyorum canımm
öperim

ayşe gökçe

ruhdagı said...

Vallahi de billahi de tüm kalbim seninle ben senden çok istiyorum gitmeni. Dört koldan iyi dilek şans tılsım her şey yolda.
Olucak bu iş, kalbini ferah tut.

Çokca selam, çokca sevgi elimden başkası da gelmiyor ne yazık ki.

Bir Hayat Dolusu said...

Ben geç kaldım.

Kartpostal için bir sonrakini mi bekleyeceğim?

pigmelerle.dans.eden said...

Melikecim,
adres not edildi...
ama comment reject edildi :)

Maskeli hayat,
hadi gonder bekliyorum :)

Bugun artik Zambiali veya Zambiasiz biletimi almayi dusunuyorum. Ama bu kadar `aslansin, kaplansin, insallahli ve masaallahli` niyetlerle bence bugun Zambia da cikar :)

Cok iyi niyetlisiniz, cok tesekkur ederim :)

el*ff said...

biz de ingiltere ye ne vize sıkıntısı çekip gitmiştik :))
cumartesi sacah uçak varken biz cuma akşam 5 te vizeyi alabilmiştik :))
o yüzden gidersin derim ben ...
ama süper süper süper nasıl kıskandım seni bilsen muhteşemmmm...
bi an önce gidipte dönüşünü bekliyorum :)))

aysema said...

Umarım gidebilirsin. Biz de zevkle okuruz anılarını, ve resimlerini görürüz.

Cafe N said...

Sevgili Meltem,
Sessiz sedasız blogunu takip eden, çok sık seyahat ettiği için seninle İstanbul'da buluşamamış ama bir dahaki seferi iple çeken, yaptığın ve yapacağına inandığın herşeye mutlak güvenen bir okuyucunum. Destek istediğin an hiç tereddüt etmeden yorum sayfana geldim ve gördüm ki yine başarmışsın. Çok sevindim. Mutlu ol!
Sevgiler

ceren said...

Meltem, sizin adiniza o kadar cok seviniyorum ki.. Yapmak isteyip yapamadıgim bir cok sey icin bana umut oluyorsunuz, gordugum kadariyla sadece bana bu blogu okuyan tum insanlara.. Gule gule gidin. Gezin, gorun ve yasadiklarinizi bizimle paylasin. Daha gitmeden donusunuzu dort gozle bekliyorum

bay beyaz said...

bence kesin gideceksin. vizeleri bir bir havaalanlarinda alacaksin, ya da arabayla gecerken sinirda alacaksin. ama isterim ki tanzanya ya da gidip klimanjaro cikabilesin ya da serengeti de simbalari gorebilesin.

Dilek35 said...

dün uzunca yazmıştım ama yorumum gitmemiş ben beceremedim herhalde işallah bu seferkini gönderebilirim işallah gider yaşadıklarını herzamanki gibi bizimle paylaşırsın kendine iyi bak

Ebru said...

İnancım vardı ama geç kalmışım adres için. Çoktan vize çıkmış, güzel vakit geçirmen umuduyla hoşçakal Meltem :)

nilly said...

Ben bir kac gundur gelememistim neler olmus neler. Vizeler alinmis, adresler alinmis. Hatta artik yola bile cikilmis. Yediklerin ictiklerin sana kaslin bana gezdiklerini gorduklerini anlat derler ya eskiler.. Bize hepsini anlat olur mu :)))