Thursday, July 31, 2008

Yeni yasima girerken...


Gecen yil yapip da `Iyi ki yapmissin, afferim, serefe Meltem` dediklerim:

1- Sigarayi birakip bir de ustune 4 kilo verdim. Sadece bunun icin her sabah aynada kendimi opesim ve bir makas alasim geliyor o artik sigara dumani dolmayan yanaklardan ;)

2- Iki tane kedim oldu, kedisiz ev ev degilmis, mir mir bir evim oldu.

3- Swahili dili ogrenmeye basladim.


Gecen yil yapmayip da `Allah seni bildigi gibi yapsin Meltem!` dediklerim:

1- Daha cok gezmem gerekti, pek fazla hayalini kurdugum Afrika gezilerini yapamadim. Ama cok azimliyim, yeni yasa bomba gibi bi suru tatil plani yaparak ve bunun icin bi suru yerle iletisim halinde giriyorum.
Tanzanya -tekrar-, Botswana, Namibia, Zambia, Misir -yeniden-, Etiyopya! Bittiniz siz! :)

2-Golf ogrenme planim vardi, henuz olmadi.

3-Bric ogrenmek de istiyorum.

4- Swahili pratigi yapmam lazim.


Bir yasima daha burda son verirken, bir sonraki yasimda gorusmek uzere...

Eylemlerim siddetlenerek devam edecek!

37 comments:

kanne said...

Mutlu yıllar umarım istediğiniz herşeyi en güzel haliyle gerçekleştirebilirsiniz.

sihirli eller said...

doğum gününüz kutlu olsun.hayat size hep çok güzel şeyler getirsin.

Arzu Çur said...

Doğum günün kutlu olsun. Yapmak istediğin nice şeyle birlikte, nice yıllara.

defneyleyasamak said...

Sevgili Meltem, yaş kaç bilmiyorum ama çok çok güzel bi 18 olsun diyeyim :)))

Taylan said...

nice yıllara..

Goddess Artemis said...

Akıl & ruh & beden sağlığının yerinde; tüm istediklerinin yanı başında, tüm istemediklerinin de olabildiğince uzağında olduğu, güzel bir yeni yaş dilerim! :o)

siyap said...

nice yaşlaraaa...
umarım bu sene yapmak istediğiniz her şeyi yaparsınız ve kendinizden aferini alırsınız :)...
sevgileeer...

kıyak said...

bARDAĞINDA RAKI bUZLu
kEDiN pİRELİ
eVİN sEVİMLİ
OLSUN..
ohhh şerrrefine

Öykücü said...

Nice yıllara!

Siminya said...

İyiki doğdun meltem ama gerçekten iyiki doğanlardansın :)

fish said...

mutlu yıllar meltemim....yeni yaşında yapamadıklarını ve hatta hayal edemediklerini dahi gerçekleştirmeni dilerim....:)

Anonymous said...

Nice saglikli, mutlu ve umutlu yaslar dilerim. Fotograftaki gulumsemen hic eksik olmasin...

Bir okur (Beste)

pigmelerle.dans.eden said...

Iyi niyetleriniz icin cok tesekkur ederim.
Gulumsemem hic eksik olmayacak, hic olmadi da simdiye kadar :)

Ben bu aksam cok fena dagitacagim... Kac yasima girdigimi unutmak icin ;)

Sonsuz Sevgiler,

Meltem

Kriptograf said...

nice yıllara meltem hanım...

kanne said...

kaç yaşına girdiğinizin ne önemi var ki. şuırda kaç kişi yapmadıkları ama yapmış olması gerekenler, ilerde yapacak olduklarını bu kadar iyi biliyor. çogumuz günü kurtarmaya bakıyoruz.(daha 20 yaşındayım sanılacağı gibi yaşlı filan değilim:))
ÖNEMLİ OLAN KAÇ YAŞINA GİRDİĞİNİZ DEĞİL, NASIL YAŞADIĞINIZDIR.

tavsan said...

Boyle her daim istediklerini gerceklestirmen dilegiyle; dogum gunun kutlu olsun Pigmelerle dans eden!

burK@ said...

dogum gunun kutlu olsun meltem

sevgiler

Aydan Atlayan Kedi said...

Doğumgününüz kutlu olsun :) dilerim sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir ömrünüz olur...

Anonymous said...

Canım Meltemciğim,
Bugün 1 Ağustos; Doğum Günün... Yıllar önce bana bir kız kardeş geldi diye, mutluluktan havalar uçtuğum gün... Seni başkalarıyla paylaşmak istemediğim, hep ben kucaklayayım dediğim gün...
Biraz önce seninle konuştum. Gülen, mutlu sesini dinledim. Seni görebilmek için bloguna girip resimlerine baktım, yazılarını okudum. Gördümki sen sadece benim sevgili kardeşim değil, herkesin sevdiği olmuşsun... Gözlerimden yaşlar akmaya başladı... Ve bir kere daha anladım ki sen dünya vatandaşı olmuşsun... Dünyanın her yerindeki yokluk ve yoksulluk seni üzüyor... Yine dünyanın her yerindeki huzur ve mutluluk seni mutlu ediyor...
Seni kollarımla kucakladığım günler azaldı, Türkiyeden ancak sevgimle kucaklayabiliyorum...
Ugandadaki yetimler, blogunu okuyanlar, kısaca seni sevenler, yaptıklarını takdir edenler o kadar çok ki; sevgileriyle özlemlerimizin önüne set çekiyorlar... Sen paylaşılmayacak değil herkesle paylaşılması gereken birisin. Paylaşılasın ki; iyi duyguların yürekleri rahatlatsın..
İYİ Kİ VARSIN...
YÜZÜN HEP GÜLSÜN...
HEP MUTLU OL.
HEP MUTLU OLACAĞIN ŞEYLER YAP...
SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM.

Ablan BİRTAN SARIASLAN

balanne melike said...

İnşallah daha çoook seni böyle gülümseten yıllar..

Gülen Tezer Üstün said...

yeni yaşınızın her gününde hep mutlu olun.Afrika güneşi gittiğiniz her yerde üzerinize doğsun..

ekmekcikız said...

Mutlu olacağın, planlarının gerçekleşeceği bir yıl olmasını dilerim.
İyi ki doğdun!
:)

Açalya said...

Nice yillara!

psikopatKedi said...

Mutlu Yıllaaar

pigmelerle.dans.eden said...

Herkese cok cok tesekkurler ama bir kisiye ayrica ve ozellikle tesekkurler:

Yasim ilerledikce meziyetlerini ve asaletini cok daha iyi anladigim ablama! Benim kucuk annem olan ablama! Iyi ki beni boyle yetistirmissin! Ellerinden opuyorum!

Anonymous said...

Merhabalar,
Yazılarınızı bir süredir takip ediyorum ve herseferinde size olan hayranlığım katlanıyor.Sizin gibi birini tanımaktan çok büyük mutluluk duyuyorum.
İyiki varsınız, doğum gününüz kutlu,mutlu olsun.
sevgiler,
Bahar.

doktor meltem said...

Ne tatlı bir kadınsın sen. Belki adaşım oduğun için ve yazılarındaki samimiyetine dayanarak "sen" dedim kusura bakma.
İnşallah bu hayat dou gülümsemen hep devam eder, şu anda beni olduğu gibi eminim ki başka birçok, seni belki de hiç tanımayan kişileri de gülümsetiyorsun. Hayatta insanların karşılıksız yaptığı o kadar az şey varken senin bir çok insanı böyle gülümsetebilmen ne güzel. İyiki doğmuşsun. Nice senelere!!!!!

pigmelerle.dans.eden said...

Senli benli daha guzel :)
`Siz`lere, `Bey`lere, `Hanim`lara hic gerek yok...

Evin Kedisi said...

Meltem? Sen de mi aslan kadınısın :))) Yaşasın aslanlarrrrr :) Nice güzel yaşlar.

pigmelerle.dans.eden said...

Roaarrrr!
:)

okyanus said...

geç olcak biraz,ama bn yeni gördüm.
nice mutlu güzel yıllara..

sigarayı bırakmana bende senin için çok sevindim:)

kötü alışkanlıklara dur! demek lazım...

Şevval Elif SOLMAZ said...

Meltemcim yeni yaşın kutlu olsun.Sevdiklerinle nice güzel yıllar dilerim.
Allah seni bu güzelliklerin başından eksik etmesin. :)

Kültür Mantarı said...

bu fotoğraf türkiye'den sanırım ?

pigmelerle.dans.eden said...

Mantar,
ne alem adamsin... `gecmis dogum gununu...` diye baslayan bi sey yazacagina fotografin nerde cakildigine bakiyorsun :)
Ilahi... Tabii, kolay mi bugun bir kultur mantari yetistirmek ;)
Evet, Turkiyeye geldigimde yigenimin dugununde tum abilerim -4 tane var- `aman aman, yavas ic` diye uyarirken ben de babama gidip `baba, abilerime bi sey soylesen. ictigim rakiya karisiyorlar` dememle huzura erdigim ama hic kimseyi de opmeye kalkmadigim bir guzel aksamin anisidir.

Kültür Mantarı said...

:)
neyse geç de olsa; geçmiş doğum günün kutlu olsun..

pigmelerle.dans.eden said...

Arkadaslar, 28 Eylul - 7 Ekim 2011 tarihlerinden Taksim Beyoglu`ndaki Yapi Kredi Sanat Merkezi`nin karsisindaki Anzanur Pasajinin 2. katinda sergi aciyorum. Beklerim. Selamlar, sevgiler!

okyanus said...

uww ,7 ekim.. ne güzel bi tarih(: sergiyi merak ettim.konusu af-rika mı:PpPp