Tuesday, July 15, 2008

Siradan Bir Siparis

Baska bir yerde olsa sinir mi gicik mi olacagimizi sasirdigimiz anlar o kadar cok ki burada...
Ornegin eski ev arkadasim Shevy`nin siradan bir garson diyalogu:
(Shevy, Ingiliz. Taaa yillar once email vs hic bi sey yokken ilk kez Uganda`ya gelip ufacik bir kerpic evde ayasyip bir okulda ogretmenlik yapmis zamaninda. 1-2 haftada bir kasabaya inip Ingiltere`den 1 ayda Uganda`ya gelen mektuplariymis tek iletisimi dis dunyayla )
Garson: Bi sey icmek ister misiniz?
Shevy: Hayir, tesekkurler.
Garson: Emin misiniz?
Shevy: Evet, eminim. Tesekkurler.
Garson: En azindan su getireyim?
Shevy: Getirme, tesekkur ederim.
Garson: Peki.
O kadar normal ki bu anlar...
Alismayan birisi olsa, garson dalga geciyor sanir. Ama degil, cok ciddi!
Garsonun Shevy`ye bira getirdigini unutmadan ekleyeyim!!!!

7 comments:

Anonymous said...

Selam,

Israr sadece bizim kulturumuzde sanirdim, degilmis demek ki. Aslinda size bir ufak tesekkur notu yollamak icin yaziyorum bu yorumu. Gecen hafta okumaya basladim blogunuzu, insana umut veren bir blog. 8 yil once kendi istegimle Kanada'ya yerlesip, o andan beri (gittikce azalan oranda fakat hala) ona buna soylenen biri olarak size ve baska bir ulkeye tasinma ve orada yasama karariniza hayranlik duymamam elde degil. Elinize saglik yazilariniz icin, biliniz ki bu sisli puslu Atlantik sehrine Afrika gunesini actirdiniz.

Beste

Girls on blog said...

:)) Super ya ...fikra gibiler..bira getirmesine koptum.

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Merhaba;
Gerçekten süper bir diyalog çeşidi..Eminim bana yapsa garson aynını ben sinir olur dalga geçiyor sanırdım.Bu arada hard diskin ve bilgilerin için üzüldüm aynı durumu ben yaşasam napardım bilmiyorum zira herşeyim onun içinde gibi bişey.çok korkuyorum bozulacak diyeee:(

kıyak said...

Bence sorun Shevy!
bara gidip 1 şey içmeden saatlerce oturması esnaf etiğine aykırı.
Din, dil, ırk farketmez...

petunya-egzotica(candies) said...

BİZ OLSAK ÇOKTAN DAYAĞI YEMİŞTİ GARİBAN ÇOCUK...

Gonca said...

Merhaba:)ben de bir süredir blogunuzu ve yaşamınızı hayranlıkla takip ediyorum.yer yer çok gülüp, yer yer içimi titreten yazıları okumak çok keyifli.yaşayan bir blog oluşturduğunuz için ellerinize ve yüreğinize sağlık..
Bu arada garsona çok güldüm çok:))
sevgiler

Açalya said...

Ben neden boyle guzel bir bloga link vermedim diye oyle kalakaldim. Cooook uzun sure once kesfetmistim bu blogu, ancak unutup gitmisim, ne yazik. Yeniden buldum, ne iyi yaptim! Sevgiler!