Tuesday, July 01, 2008

Ozlemleri Azaltma Buyusu

Doktor Cuma da kimmis bana buyunun hasi yapildi Turkiye`ye bu gelisimde: Ozlemleri azaltma buyusu!
Dayanamadim artik ve paylasmaya karar verdim bana gelen hayatimdaki en guzel cam sakizi, coban armagani buyuyu… Gonderen kendisi isterse, iki satir yazar, ortaya cikar, buyu yapmaya devam edip paralari deste deste desteler. Istemezse, hayatimin en anlamli bu armaganini gondermis gizli, icli kisi olarak, dudaginin kenarina bir gulumseme ilistirir ve batan gunese dogru atini surer ;)
Hediye paketi ile gelen zarfin ustunde `Pigmelerle dans edebilmis kadina… Aslinda zor olmadigina inanmama yardimlarin icin…` der.
Icinde ise

`Ozlemleri Azaltma Buyusu:
`Memleket yemekleri gibisi yok` dememek icin lokumcu kagidi

Ege`nin mavisini ozlememek icin deniz kabugu

Ozlenen gunluk ayrintilara care olmasi icin ufak Iznik cinisi

Ince isler gonlu sizlatirsa diye igne oyasi

Yakinlari merak edip dualara gomulmemek icin Arapca yazili boncuk

Sevdiklerinle attigin Kristal kahkahalar hasret olmasin diye camli, zilli sus

Uzaktaki tanidik dokunuslara ozlem azalsin diye kece ve deri

Lodos, poyraz ve kar bir an akla duserse: kozalak

Uzaklardan bu kadar yakin oldugun icin cok tesekkurler… Karsiliginda el emegi goz nuru buyu yaptim sana. Umarim ise yarar J ` demis buyucu.
Ise yariyor buyucu, astim evimde aynanin yanina, ozlem mozlem kalmadi artik bende! Afrikali oldum ciktim…

11 comments:

Haydins said...

Harika bir fikir, super bir bulus..Gonderen gizli buyucunun ellerine saglik :)

Oguz ASMA said...

ben biliyorum kim oldugunu ama simdi soyleyip de bozmayayim olayin buyusunu :)

meltemcik ayin 8 i itibari ile oradayim...bir 10 gun kalacagim sanirim...gelirken istemis oldugun seylerin bir kismini da getirecegim dert etme guzelim...

votkalara buzu atin, redbullari hazirlayin...

bu arada bloguma yapmis oldugun yorum harikaydi neden sildin ki? kim alinirsa alinsin ya ne alaka yani...neyse...

pigmelerle.dans.eden said...

Gel, gel...
Artik Red Bull degil Power Horse icip boga gibi tepinecegine at gibi kisniyor millet :-p Red Bull`u siliyor Uganda`dan Power Horse

Yorum konusuna hic girmeyelim, silene kadar gobegim catladi yavas baglantidan dolayi... Ben de sana biliyorum yapacagi gelince... Neyse ;)

Ebru said...

Kimliğini açıklamalı bence bu kişi,fikir de uygulama da süper yerinde olmuş.Vay bee dedirtti bana,ne mutlu sana Meltem :)

Çiğdem said...

Meltem' cim benim için bir akıl koruma büyüsü yaptırır mısın sevabına?

O olmazsa olan biteni takmama büyüsü, kör olma, sağır olma, aldırmaz olma büyüleri de olur.

Ya da orada iş ev vs nasıl ayarlanır yolunu arayıp çoluk çocuk geliyoruz başına.

Türkiyem türkiyem cennetiiiiimmm

myilmaz said...

Ellerine yüreğine sağlık bu denli güzel düşünenin :)Oralarda gülüşünüzü zenginleştiren herşeyi hakediyorsunuz...

kumhavuzu said...

bana yapılmmış gibi mutlu oldum inanırmısın..çok ince çok hassas bir büyücüymüş:)sana bunları yaşattığı için teşekkür edelim:)
sevgiler

Anonymous said...

kalbinde elmasla çizilmiş bir çizik bırakır bu hediye insanın:) çok ince düşünceliymiş her kim ise..
tristesse

melanippes said...

Blog çok iyi öğrendiğimde ilk işim en baştan açıp bi solukta okumak oldu, yaşadıkların bir harika hayal etmek ve hayallerinin peşinden koşmak ne güzel, daha sık yazmalısın yeni yazılarını heyecanla bekliyorum... Büyüye gelince güzelmiş,düşünen iyi düşünmüş ama gözlerini kapatıp memleketin havasını ciğerlerine çekmek gibisi yoktur heralde.

aysema said...

Harika...

angelica said...

çok hoş bi hediye =)
ayrıca içimde keşke bende orda olsam hissi var..