Monday, July 07, 2008

Cocuk Askerler



Gecen hafta bir modern dans gosterisine gittim: End child soldiering...

Icim her turlu sizladi:

1- Cocuklarin basindan gecenleri anlatimi nedeniyle tabii ki -bu konuda yazdim daha once, geciyorum o yuzden-

2- Ne kadar yetenekli danscilarin oldugu ve hic bir sekilde dunyaya acilma sanslarinin olmadigi...

Param olsa, bu grubu Turkiye`ye, Avrupa`ya bir yerlere festivallere gonderirdim! Hayatlarinin en unutulmaz anini yasarlardi, kim bilir ne kapilar acilirdi onlerine :)

Kimse yanlis anlamasin, klasik muzigi severim, dinlerim. Fakat bana biraz Avrupa tekelinde bir muzik dali gibi gelir hep. Klasik muzik Afrika`dan ciksaydi, cikabilseydi, kim bilir ne dehsetli bir sey olurdu???? Burdaki futbol milli takimi bile maca cikmadan once, ayakkabi kiraliyor... Keman, piyano, cello bulmak hak getire!

6 comments:

Oguz ASMA said...

biraz da eğlenceli şeylerden bahset be meltemim...paso veriyorsn damarı milletin içi paramparça oluyor...

evet arkadaşlar ben bugün yola çıkıyor v yarın bir aksilik olmazsa meltemin yanında oluyorum...bakın yazıların şekli şemali nasıl değişiyor :)

pigmelerle.dans.eden said...

Uuzcuk,
Sen de asagidakine yorum yazsaydin. Bak muzdan, fasulyeden bahsetmisim :)
Hadi gel, soz paso parti fotograflari koyacagim.

MeRaiL said...

Damardan olsa da senin paylasimlarini cok seviyorum, ve cevremdeki insanlara senin yazdiklarini anlatiyorum her firsatta. ;)Cevremde unlendin yani.. :)
Sevgiler

aysegokce said...

benim çevremde de ugandalı meltem olarak biliniyorsun açıkcası :))
önceden demiştin ki bu çoğu kötü şeyi yazmıyor halim, hala da filtrelediğini düşünüyorum, ama oguz gelince yazılar nasıl olacakmış merak etmiyor değilim ;)

zerrin said...

eger festivallerde gezebilselerdi onlari bilmemde izleyenler hayatlarinin en onemli anlarindan birini yasardi heralde..gerci on bilgi yoksa zipladilar gectiler diyende olurdu ya neyse

B5 said...

Iste belki de bu basarilari yuzunden belki klasik dans dersim haric (can yakici iskence bale iste) diger tum dans derslerimde koku muhakkak Afrika'ya uzanan bir seyler oluyor. Tum guney Amerika danslarinda da, modern danslarda da, (beceremedigim)hip hop, street dance ne varsa Afrika -kendi sozlugu ile- karsima cikiyor.
Muzikte de ayni etkiyi soyleyebilirim. Muthisler! Yasam dolular!
Sevgiler,