Sunday, July 13, 2008

Bir Hard Disk Kazasi

Tum fotograflarimin ve yazilarimin bulundugu hard disk vefat etti. 5 gundur hic bi sey erisimim yoktur. Bugun yarin sonuc belli olur.
Daha once bir external drive`a back up yapmistim ama o da bozulmustu. Yani buranin mevsimi her seye sebze meyvelere yaptigi etkiyi yapmiyor ne yazik ki...
Bir kez de laptopumun uzerine yagmur yagmisti da vicik vicik laptopu kurutup calistirmistim... Kendisi hala da calisir.
Umarim yarin ertesi gun iyi haberlerle yazmaya devam ederim.
Mecburi tatilci oldum, affola...

-Bu arada bu kadar sakin yazdigima bakmayin, kendimi tokatlamak istiyorum ama elim varmiyor ;) -

11 comments:

Gazanya said...

Geçmiş olsun. Bir büyücüye gösterseydin :)

Oguz ASMA said...

hiç benden bahsetmemiş delinin zoru...yaw insan oguz geldi beni gormeye, deli gibi gulduk eglendik falan yazmamis...neyse aksam yine beraberiz nasil olsa, bak ben nasil soruyorum bunlarin hesabini sana :))

uganda candir :)

sadikcpt said...

selam meltem. ben Turkiyeden sadık. Ugandayla ilgili ne zaman nette girsem hep sen cıkıyon karsıma. Yakında ugandaya gelecem H.disk le ilgili gelecek bi şey varsa yardımcı olabilirsem sevinirim.

pigmelerle.dans.eden said...

Merhaba Sadik,
bugun itibari ile problemim cozuldu :) Cok tesekkur ederim onerin icin. Neden geliyorsun diye sorsam olur mu?

Oguzcan,
sen yazarsin onu, ben monitor lizard, yilan, ciyan anlatcam Hairy Lemon`dan, bende bi tek onlarin fotografi var. Aksam uyuyup kaldim, kusura bakma. Bu aksam gelsene. Hem fotolarimizi da getirirsin belki????

kıyak said...

bence kendini tokatlama!
izin ver başkası yapsın.

bunu yapabilecek insan kişisini buna ikna etmek tamamen senin yöntemlerine bağlı.
ben genelde tanımadığım insanları sinirlendirerek yapıyorum.
hem onlar rahtlıyor hem de ben.
fayt kılap derin 1 mevzuudur.

derin mevzular dipte nefes almanı sağlar.
vurgun yersen seni tanımaz, kollamaz.

pigmelerle.dans.eden said...

Hosgeldin Kiyak!
Cikmadigin dag kalmamis duyduguma gore..

Gerek kalmadi tokada falan, bi arkadasim her seyi kurtardi sagolsun.

rakim kac su an? uyum saglayabildin mi?

Oguz ASMA said...

"rakım" buzlu olsun :)

pigmelerle.dans.eden said...

Kiyak,
bak Oguz ne guzel bir edebi sanat yapmis senin icin ama cinas gibi, ama tecahuli arifane gibi...

Oguzum, kinali kuzum,
sen bu kelimelerle nasil oluyor da tek tek basa cikamiyorsun da cumle icinde canlarina okuyorsun?????
Hayret vallahi... Yani bi insan evladi Scrabble oynarken oyle oturup karsisindaki verem etsin, sonra alsin o kelimeleri cumle icinde cumlenin icine girdiklerine pisman etsin???? Ne film adamsin sen Oguz be! Operim siirlerinden. (heh heee, taklidini yaptim, ssebu ;)

Siminya said...

Belki altı aydır bloğunu okuyorum,buranın harika bir atmosferi var iyiki tesadüf eseri gelmişim bloğuna :) arkadaşlarımda seni tanısın diye bir bloğumda tanıttım ama çok önceden ,sevgiler

Tumay said...

Genemi......

pigmelerle.dans.eden said...

Kurtardik Tumay :)
Bu sefer sen olmayinca bizim ofisteki Rasputin var ya o halletti...