Friday, June 20, 2008

Yastik Hanim Beni Unutmus :(


Uganda`ya getiremedigim guzeller guzeli Yastik Hanim`i yigenim Muge`ye birakmistim.

Yastik`in tasiyici oldugu cok cok olumcul bir hastaligi var: FIP - yani sadece kedilerde gorulen Karin Zari Iltihabi- Daha once ayni bu hastaliktan 3 tane kedimi kaybettim. Dusunun teshisini bile yapamadilar da yurt disindan test getirttik de orda ortaya cikti bu hastalik oldugu. Bir ara delirdim kedilerim niye kucucuk yasta oluyor diye.

Yastik Hanim saglam cikti da su an 11 yasina geldi bile. Ama hem esine hem de yavrularina bulasacagi icin yavrusu olmadi, erkek arkadasi olmadi. Hassas bir hamfendi oldugu icin de bunyesi zayiflamasin diye hep gozum gibi baktim. Hasta olsa da olmasa da, buyuk olasilik boyle bakilacakti zaten.

Uganda macerasi ortaya ciktiginda O`na ne kadar duskun oldugumu herkes bildigi icin hep Yastik`i soruyorlardi arkadaslar: Nerde kalacak? Kim bakacak? Nasil dayanacaksin? Evimde, taniyip kokusunu bildigi esyalarin icinde kaldi Yastik. Yigenim Muge O`na gozu gibi bakti (bakiyor :) Uganda`ya goturmek hassas bunyesi icin olasi bile degildi. Zaten Uganda`ya ucan havayollari firmalarindan yanima almama icin veren yok. Kargo olarak da gitmesine icim elvermedi.

Ama dedigim gibi yigenim Muge ona gozu gibi bakti. Fakat bu arada bir hayran daha edinmis: Hayatinda hic bir hayvana -hele hele tuylu olacak- baglanmayan, elini surmeyen ablam! O da ben Uganda`ya geldikten bir sure sonra Istanbul`a yerlesmis ve `Love Story` filmini muzigi devreye girmis :)

Islik calsam gelirdi kosa kosa yanima. Konusurdu benimle, gece yanimda bir patisi boynumda, bir patisi yanagimda yatardi. Ama bu kadar ayriliga can mi dayanir? Ablamin kedisi olmus artik. O cagirinca gidiyor kosa kosa. Ama Ablam da nihavend makamindan cagiriyor mubarek. Kimi cagirsa kosa kosa gider herhalde o cagirisla :)

5 comments:

Elif Özlem said...

Uzak kaldım siteden bir süre hiç istemeyerek de olsa(ama okumaktan değil sadece yorumlardan uzaktım)
şimdi sana birşeyler karalayacak ve çok sevgili abiciğimin davetine gideceğim kahkaha atmaya.özlem giderecek ve mutluluk sarhoşu olup eve döneceğim.
bu arada yastık hanım inanılmaz şirin(sahibesi gibi:)) hemencecik benim de gönlümü fethetti.
sevgiler
Elif Özlem

Magissa said...

Olsun ama; en azından tanıdık bildik bir yerde, ve çok iyi bakılıyor, seviliyor.

LiNgEr said...

Zaman içerisinde "Müge, şu kediyi çıkar odadan da yemek yiyelim" "Ayyy bi de yatağa mı çıkyo bu!.." cümleleri ile "Anne, kaç defa tabağından yemek verme dedim, bak kızın ahlağını bozuyosun" "Müge, ver bakim kitty malt ı benim parmağımdan yalicak!.." cümleleriyle o kadar, o kadar hızlı değişti ki, Yastık ne yaptı da annem bu kadar -tabağından yemek verecek, Yastık benim yanımda uyuyor diye beni uyandırıp yanına kendisi yatacak kadar- sevdi bu hatunu bilmiyorum. Ama iyi ki sevmiş :)

Hilal said...

Kedi nankordur derler. Oysa ki nankorluk degil bu, sadece çok akillilar. Karnini kimin doyurdugunu biliyor, bu sayede isi olmayana kuyruk sallamiyor :)Tecrube ile sabittir.

pigmelerle.dans.eden said...

Beni de 3 yil birisi terketse, ben de tanimam :)