Tuesday, June 03, 2008

Neler neler yaptım ben bu arada????

- Düğün düğün dolaşıp göbek attım, imza attım (şahit olarak tabii ki ;)
- Göbek atarken parmak şıklatmaktan parmaklarım ağrıdı hayatımda ilk kez.
- Eti puf buldum, yedim.
- Taratorlu kalamar yedim :)
- Çok konuşmaktan sesim kısıldı. (yarın sesim çıksın diye bu akşam rakıyı az buzlu içeceğim :) bi de sabah çiğ yumurtayı hüplettim miydi ses yerine gelir...)
- Birileri bana laf attı, unutmuşum nasıl bi şey, 'pardon, ne demiştiniz?' diye sordum saf saf, olmadı pek. Adam şaşırdı.
- Alışverişe çıktım, yapamadım. Çok fazla çeşit vardı, kafam karıştı.
- Semiz otu yedim iki yıldır ilk kez. Çilek, kayısı, yeşil erik, kiraz da aynı şekilde.
- Yaprak sarması yedim sonra.
- İngilizce konuşmaya çalıştım ilk önce insanlarla. Sonra vazgeçtim :)
- Türkçeye alışıp başladıktan sonra bu kez de Luganda ve Swahilice kelimeler kaçtı ağzımdan.
- Önce evlenen, sonra yavrulayan arkadaşlara ziyarete başladım.
-Çok kalabalık geldi her yer.
-Çok fazla para harcanıyor.
-Herkes çok hızlı hareket ediyor.
-İki taksi şöförü kavga etti, durdum, seyrettim.
-Herkes çok hızlı yürüyor.
-Kedim Yastık bana pek pas vermedi ama yine de yanımda oturdu biraz. Anlamadım beni hatırladı mı hatırlamadı mı...

Yarın İstanbullularla görüşmek üzere... Yakama gül, karanfil takmayacağım ama elleri kolları en çok boncuklu olan kişi benimdir. Saçlarıma bakmayın sakın, kestirmeyi düşünüyorum. Düğün için saçlarımı fönleyen kuaför saçlarıma bakıp bakıp 'kim kesti bu saçları?' dedi. Ben de 'Ben kestim. Ona göre!' dedim. Sustu. Bi şeyler yapmak gerek bu konuda sanki...

13 comments:

burK@ said...

hadi hayırlısı :)

Goddess Artemis said...

"Yarın görüşmek üzere", diyorum. Kavalyemin fotoğraf makinesi olacak, bol bol fotoğraf çekeriz ;o)

erfe said...

Bugün İstanbul'da olacaksın. Bana o kadar yakın bir yere geleceksin ki. Ama ben seninle tanışmaya gelemiyorum. Bedbahtım diyeceğim ama çok mu eski Türk filmi havasında olacak. Lakin öyle gerçekten bedbahtım ve elimide alnıma koymuş hıçkırıklara boğulmaktayım.
Gelemesemde hoşgeldin.
Çok çok selam ederim.

nilufer said...

Ordasin diye senin adina cok mutluyum Meltem... Ve Uganda'daki yasamin ardindan Istanbul'a bakis acini okumak cok keyifli... Istanbul'da olup tanisabilmeyi cok isterdim... Sevgiyle takipteyim... {n}

Çiğdem said...

Meltem' cim yarın İstanbul' da olamayacağım ne yazık ki..

Hafta sonu İzmir' e gittim. Laf atan olmadı :), Afrika dilleri ağzımdan kaçmadı :), göbek de atmadım :)

Gerisi neredeyse aynı :) Bir de ek var.. İzmirliler neden bu kadar bakımsızlaştı acaba diye sordum kendi kendime.

Çok yabancılık çekip bunalırsan buraya beklerim. Uganda' ya dönmeden önce yavaş hayata yeniden alışmak için :)

balanne melike Yaşar said...

Hoşgeldin:)) Bak Aydına yolunu düşürürsen ve seni Türk usulü ağırlamamımı istersen 2 hafta daha buradayım. Yok dersen ki gelemem gari oralara uzak ben 2 hafta sonra İstanbulda olucam yüzyüze tanışmayı çok isterim. Ne kadar daha Tr de olucaksın..Görüşmek üzere..

leothemaster said...

ben de sayfaya buluşma ile ilgili bir yazı yazdım, umarım beğenirsin.

MeRaiL said...

'pardon, ne demiştiniz?' buna cok guldum.. :D
Banada cok kibarsin diyorlar ve bunun icin ablam devamli bana kiziyor.. :D
Bugun ki gorusmeyinin ayrintilarini merakla bekliyecegim..
Moskova'dan sevgiler

nilay said...

Senin kaleminden Türkiye izlenimlerini okumak çok güzel. Takipteyim.

LiNgEr said...

Nerdesin?
Özledim..
Gözüm yolda seni bekliyorum..
Limonlu bahçeye gelsem seni görürmüyüm ki?
Görürüm görürüm de sohbet edemeyiz sanki.
Neyse ben senin yolunu evimin penceresinde hasretle gözlüyorum...
İşten çıkabilirsem gelirim belki yine de :D

pigmelerle.dans.eden said...

Gelemeyenler,
canınız ve vatan sağolsun.
kahpe felek!

Gelenler,
ayaklarınıza sağlık.
bu kadar saat konusmama, hem de kısık ve çatlak bir sesle, katlandığınız için çok teşekkürler...

Nilüfer,
ne güzel senden haber gelmesi.
Şekerlerini kucaklıyorum.

Bir de Linger benim yiğenimdir.
Yannış annama olmasın haaa...

Balannem,
14 haziranda göç mevsimim geliyor.
Görüşebilecek miyiz?

balanne Melike said...

Ben 14 haziranda İstanbulda olucam İzmirden 20.15 uçağıyla Sabiha Gökçen'e inicem. Belki canın Ege'nin bu şirin ilçesi Nazilliye gelmek ister:)) Ayın 14. kadar burdayım. Belki de havaalanında görüşürüz. Kısmet? Şehirli kadın imajında bu arada çok nefis olmuş. İyi eğlenceler....

kumhavuzu said...

çok keyifliydi yazılarını okumak..
uzunsüre uzaklarda olup sonra İst ..
sürekli yaşayanların hiç farketmedikleri şeyler:)
bilirim:)banada öyle gelirdi..

gözlerindeki ışıltı..
harikasın.
Sevgiler