Thursday, June 05, 2008

Ankara’da Maaile


Ekvatordan Oğlak Dönencesine koşa koşa gelmemin nedeni yiğenimin evlenmesiydi. Bir de beni şahit yapmışlar, haberim yok. Şahit olacak kişinin aklı başında olması gerek nikahın geçerli olması için, bundan da yiğenimin haberi yok anlaşılan ;)
Benim kardeşim çok: Adnan, Ataman, Birtan, Ertan, Levent ve kazan dibi, olgunluk eseri ben! Bu kadar kardeş olunca yiğen de çok: Akın, Yiğit, Özgür, Can, Müge, Cemal, İnci, Dora, Ada, Aral... Gelinler Şaziye, Nursel, Nesrin, Derya... E şimdi yiğenler de evlenmeye başladı, iki gelin de onlarda... Düğün dernek de olunca bir tabur adam, bir araya geliyoruz. Aman allahım... O ne güzel sarhoş edici, karman çorman sevgi ortamı!
İkili kucaklaşmalar saatler sürüyor. Kim kime sarılmıştı, kim kimle öpüşmüştü, hoş geldin dedim mi, beş gittin dedim mi vs vs kafalar karışık ama ‘rastgele kimi yakalarsan sarıl öp’ modelini uyguladığım için benim kafam rahat. Birini mutlaka bi yerde yakalayıp öpmüşümdür diye.
Salon düğünü kısmında piste bir çıkışımız var ki en ufacığımızdan anneme kadar herkes göbek atıyor. Dansetmeye kalksak Aral (3 yaşında) hariç tüm erkeklerin boyu benden uzun, tak koluna et dansını.
Şahit olmak, çok heyecanlı bi şeymiş. O masaya oturmanın hiç meraklısı değilim, ne nikah memuru olarak, ne de eşlerden biri olarak :) Ama yine de en kaygısızı şahit olmakmış. Yiğenim Yiğit’e bakıyorum, ufacıktı, sonra nikah şahidi olmuşum. Çok garip bir histi, imza atarken bi damla aktı makyajımı bozmadan ;)
Çok çok çok mutlu günler geçirmenin yanı sıra
-Elbise giymenin rahatsız bi şey olduğuna karar verdim.
-Topuklu ayakkabının da...
-Aylardır, bazılarını yıllardır çıkarmadığım bileklerimdeki boncukları salon düğününde çıkarınca, çok komik bir görüntü çıktı ortaya. Gündüz olan kır düğününde çıkarmadım sonra.
-Abilerimin çok yakışıklı, yiğenlerimin çok güzel olduğuna karar verdim . (Özleyince mi öyle gözüktü ne? :)
-Her düğünde gelmek lazımmış, öyle karar verdim.

Foto 1: Ablamla ben
Foto 2: İkiz yiğenlerim Ada ve Aral Uganda'dan getirdiğim bezden yapma fil ver gergedanları ile
Foto 3: Topuklu ayakkabıları çıkarıp attığım an kimse görmez ne de olsa diye yiğenler beni böyle yakalamış :)

8 comments:

Hayat Kaçkını said...

sen değil de sanki ablan ugandadan gelmiş gibi:) bayıldım...

Goddess Artemis said...

Gerçekten çok güzel bir akşamdı, geldiğin ve bizi sohbetinle ışıl ışıl anlattığın/aydınlattığın, şakır şakır (sular seller gibi) güldürdüğün için çok teşekkür ederim.

Lütfen dönmeden, bana 1 saatini ayır. Sana hediye etmek istediğim birkaç DVD var. Ne zaman, nereye geleceğimi söyle yeter. Gerisini düşünme. Takdir edersin ki, bir Olympos Tanrıçası olarak, Hermes'in sandaletleriyle her zaman, her yere rahatça gelebilirim.

Yeğenlerine mutluluklar dilerim, darısı tüm isteyenlerin başına!

Fotoğraflarımızı yollamanı bekliyorum buluşma yazım için.

Sevgiler :o)

pigmelerle.dans.eden said...

Ablam rengarenk di mi? Ben de bayıldım. Ben de isterdim afrika papağanı gibi rengarenk giyinmek ama şimdi "aaaa, yamyama bak! ne olmuş ayol buna allaan ugandasında???" demesinler dedim ;) Ablam da tüm dikkatleri kendi üzerine topladı zaten, ben sıyırdım...

Artemiscim,
Ben de çok eğlendim, çok mutlu oldum dün akşam. Fotolar telgrafın tellerinde, sana doğru emaillendi bile :) DVDleri zevkle alırım, hem bi daha görüşmüş oluruz.

Sevgiler,

siyahcadi said...

:)En yakin arkadasimin okuduklarina goz atarken sizi kesfettim , iyi ki oyle olmus..hikayenin tamamini bir solukta ve heyecanla okudum.Cok etkilendim, gercekten cok cesursuz!Ama sizi tebrik etmek lazim cogu insanin basaramadigini basardiginiz icin yani hayallerinizin pesinden kostugunuz ve onlari gerceklestirmek icin inanilmaz derecede azmettiginiz icin :)

erfe said...

ilk fotoda çok üzel çıkmışsın. Cannes'da kırmızı halıda poz veriyorsun gibi. Bayıldım valla.

Haydins said...

Cok tatlisiniz, ailecek renkli bir ruha sahipsiniz demek :)
Yegenlere cok mutluluklar..
Elbise ne kadar rahatsiz etmis olsa da super gorunuyorsun :)

zerrin said...

oh oh yandannnn...olmadi bastan...
valla hic seni kivirttirirken dusunemiyorum

LiNgEr said...

ben senin daha bir sürü fotoğrafını çekerdim ama iş var :(
ta taaa bugün cuma, 2 gün tatil var, daha kimbilir ne güzel fotolar çakcem.
bu arada ciddi ciddi özel fotoğrafçın oldum :)
bi ara anneme versek de makinayı bizim de bir sürü fotoğrafımız olsa...

ben de sen taaa oralardayken durdum durdum, yanıma gelince yazmaya başladım di mi :D
hemencecik sebebenin söyliyim, mesai bitcek teyzeme gitcem sohbet etcez die dakika saymaktan çıkmıyosun ki bi türlü aklımdan :D