Thursday, May 29, 2008

Vayyy beee! Daha ne ister insan: Hem portakal kokulu, hem su geçirmez


Sonunda Türkiye'ye geldim.

Çok garip hisler içerisindeyim.

Her yer tanıdık, ama bir o kadar da yabancı...

Pek çok arkadaş, pek çok şeyi değişmiş bulacağımı söylüyordu ama henüz farkında değilim. Ailemi o kadar özlemişim ki gözüm hiç bir şeyi görmüyor. Abiler, abla, anne, baba, bi dünya yiğen... Keyfim yerinde.

Havaalanından Tepebaşı tarafına doğru giderken gözüme şaka gibi bi şey ilişti. Sonra Şişli'ye doğru bi tane daha... Sonra bi tane daha... Şaka mı bu be??? Hani bi kez gördüm desem, uyksuzluktan halisünasyon görüyorum diycem. Şu fotograftaki reklamın yazısını birisi bana okusa, ne olduğunu anlamaya aklım yetmezdi. Yani öyle bi şey düşünelim ki hem portakal koksun, hem su geçirmesin, hem de ipek olsun!??!!! Vay be! Daha ne ister insan! Öyle bi şey yapılmış ki, böyle yani... Saçmalamaya başladım di mi? Teessüf ederim, ben sadece reklamı okuyorum :(

Ürünü bulan dehayı da alnından öperim. Kapanasım geldi ;)

22 comments:

Anonymous said...

HOSGERDIN,MERTEM.....



EMINE

burK@ said...

gunaydın hosgeldin meltem

portakal ipek su , yorum yapmıycam buna :)))

pigmelerle.dans.eden said...

Hosburduk!!!

Emine, çok gürdürdün beni sabah sabah :)

tattooed everything said...

Dumurlar ülkesine hoşgeldiniz :)

Aynı reklam panosunu ben de Taksim Meydanı'nda gördüm.

Şaka gibi.

Gazanya said...

Hoşgeldin. Uçaktan iner inmez toprağı öptün mü :) Türk filmlerinde yaparlar ya :)

Senin gördüğün icat daha hiçbir şey değil :) Bulunduğum şehirde firmalar kendini aşıyor. Kirlenmez kumaştan, kendini temizleyen boyalara, parfüm kullanımına son veren kokulu kumaşlar.

İnanması çok zor biliyorum. Hem İpek, Hem kokulu, Hem su geçirmez :) Fakat, ihracatın yavaşlaması tekstil sektörünün içerisinde başka bir sektör oluşmasına neden oldu. Normal kumaşa, kumaş demiyorlar artık. Kumaşa fonksiyonlar ekliyorlar sonrasında satıyorlar şimdilerde :)

Yakınlarda telefonlu, kameralı kumaşlar çıkarşa şaşırmayın.
(Sadece başörtüsü için değil, anlattığım olay kumaş ile ilgili)

Anonymous said...

hoşgeldin meltem.. Umarım görüşmeyi başarırız.
n-altunay@hotmail.com
www.utkuveeceligunler.azbuz.com

Haydins said...

Bakalim gozune ilginc daha neler takilacak..Daha duuurrr sen...

Ayse said...

Hosgeldin meltem :)
benim de her gördüğümde saçmalığına akıl sır erdiremediğim reklam ülkemizi portakal bahçesine dönüştürmez umarım ;)
Yarın Cafe des Cafede görüşmek üzere!!
Bu arada yarın Karum'un önünde sokak açık,sokağa çık festivali var fırsat bulursak jonglörlere göz atarız :)
Heyecanla yarını bekliyoruz

nilay said...

Hos geldin Meltem. Daha dur daha dur ne tabelalar goreceksin. :))

Rumeli Kızanı said...

Hoşşgeldinnn. Umarım gördüklerinden hoşnut kalırsın:)))
'Değişmeyen tek şey değişimin kendisiymiş' naparsın:)

burK@ said...

18.000 YTL kredi karti borcum oldugunu ögrenenince; "Keske korunsaydim".
diyen babaya
-------------------------------------------
Misafir odasinda baca deligi olmadigi halde "Anne sobayi bu sene misafir
odasina kuralim mi?" diyen abime, "Olur, boruyu da k.çina sokariz, kafani
camdan çikarirsin, sorun olmaz." diyen anneye
-------------------------------------------
Kaza mahalinde elinde cep telefonuyla kosturup "112'nin numarasi neydi?"
diye bagiran sarisina,
--------------------------------------------
Birbirlerine ana avrat küfür eden iki kisinin arasina girip ikisine de
birer tokat atan ve "Analar kutsaldir, analara küfür etmeyin, o.
çocuklari!!" diyen Karadenizli agir abiye,
----------------------------------------------
Annesine kizip,buharli ütünün içine isemeyi akil eden! Annesini buram
buram çis kokulariyla isyerine yollayan! Annesi; ancak arkadaslari
''acayip kokuyorsun'' dediginde isi çözen anneye ve cocuguna,
----------------------------------------------
Banyonun lambasi yanmayinca elektrikler kesik zannedip yarim saat
gelmesini bekleyen. Beklerken de canim sikilmasin diye televizyon seyreden
kisiye
--------------------------------------------------
Ailecek televizyon izlerken üst komsu küçük oglunu göndermis. Çocuk anneme
''X teyze, annem dedi ki, bari haberleri açsinlar da, biz de dinleyelim''
Biz de kirmadik, açtik. Ailecek çok iyi niyetli oldugumuzdan,
televizyonlari bozuk sandik. Yüksek sesten dolayi bize laf soktuklarini
anlamamiz çocugun ikinci gelisinden sonra oldu. Bu olayi yasayan aileye,
--------------------------------------------------
Lisedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ögretmenimiz Aids' in açilimini
yapiyor: (A)llaha (I)syaneden (D)eyyuslarin (S)onu... diyen hocaya,


BIRER ALKIS ISTIYORUM

burK@ said...

Meltem sen hoç burunca bende güldüm biraz :))

hira said...

hoşgeldin meltem.
blogunu okumak gercekten müthiş keyifli, kendimi afrika'da keşfe çıkmış gibi hissediyorum.
şimdi de senin gözünden turkiye!ye bakmak öğretici olacak :)

Girls on blog said...

Hoşgeldin:)
İnşallah bir daha ki gelişine daha da çok şaşıracağın şeylerle karşılaşmazsın:( ...Burada olduğun sürenin sonsuz zevkli geçmesini dilerim.

Asli A. said...

Sevdiklerinle cok guzel zaman gecirmeni dilerim :)
Ama Afrika'ya donunce "oh be dunya varmis" dersen de sasirmam :)

zerrin said...

yalniz anlamsiz bir kampanyadir o reklam,sonucta ipek kolay burusan bir kumastir ve su fiskirtaraktan kolaylasir utu..
belki yagmuru dusunup yapilmis bir apredir ama ipekte anlamsizlasir,yasasin burusuk ama yagmurda islanmayan eserplar

Açalya said...

Hosgeldin, hosbuldun diyecegim ama, gordugume ben de en az senin kadar sasirdim...Turkiye`de hersey sanirim yavas yavas ve gozumuzun icine sokula sokula degistiriliyor ama biz hala derin bir uykudayiz...hipnotize olmus gibiyiz...

kıyak said...

Meltem hn.
rakınıza buz istermisiniz.
balık nasıl olmuş?

zerrin said...

eheiheheh sen simdi alistin ya cibillara istanbul sana pek kapali gelir:))
buarada naneli limonata icerken bir fotografini istiyoruzz

Alp&Ege'nin annesi said...

2.cumhuriyetcilere demokrasi, fakirlere kömur garantisi. Akepe
...
ilani olmayisina sasirdim...

pigmelerle.dans.eden said...

Bay Kıyak,
ben diyorum ki Mantar, Düdüksüz Tencere, sen, bi de senin hanım da bi bir araya gelebilsek...
Rakıya kaç buz koyduğumu görürdünüz hem :)
Mantarların ağır misafiri varmış benim burda olduğum süre boyunca.
Üzüldüm tabii ki...

Hadi be Mantar beee...
Tencere beee...
Bi ayarlayıverin bi şeyler...

Lollius said...

burayı uzun zamandır okumama rağmen yorum bırakacağım ilk yazının bu olacağı aklıma gelmezdi. portakal kokulu ipek eşarbı ben de geçenlerde okula yetişmeye çalışırken sabahın 8inde gördüm ve herhalde delirdim ben bu nasıl bişey diyerek yoluma devam ettim ama sanıyorum delirmemişim :D yaratıcılığın sonu yok diyorum; hem portakal kokulu, hem ipek, hem de su geçirmiyor, pes! :D