Thursday, May 22, 2008

Semra ile Moses


Dun aksam bahce kapisinda bir araba belirdi, actik kapiyi. Arabadan tanidiklar cikiyor. `Buyrun gelin` diyorum ama bahcenin karanlik tarafindan da birisi geliyor. Karanliktan cikaramadim, Moses Enistemmis. `Aman be enistecim, gece kara, sen kara. Cikaramadim. Isiga dogru gel de yuzunu goreyim` dedim. Gulustuk.
Semra demesin mi: `Ya ben, gecen gun ayni arabanin icinde otururken taniyamadim, karistirdim!` `Amman` dedim `hadi ben neyse, karistirsam da olur ama yengenin karistirmasi pek hos degil allah korusun` dedim. Gulumsuyor hep gulumsedigi gibi. `Dogru. Dogru soyluyorsun` diyor.
Anlatmistim once ama bir daha demeden yapamayacagim. Moses Enistem bir tane! Hep sakin, hep guler yuzlu, hem de cin gibi bir Turkcesi var. Hicbir espriyi kacirmaz.
Bu arada Semra`nin toparlakligindan anlasilacagi uzere hamile. 6 aya girecek yakinda. sutlu kahve bir oglumuz olacak!

7 comments:

Gazanya said...

Enişte bey oldukça neşeli gözüküyor. Ne de olsa oğlu olacak :)

Yiğeninin fotoğrafını da koyarsın artık ;)

nilay said...

Allah mutluluklarini daim etsin. Moses enisteyi ve Semra'yi cok merak etmistik hatirlarsan. Uzun sure foto bekledik. Simdi de sutlu kahve bebeklerini cok merak ediyoruz :)) Insallah saglik ve sihhatle kucaklarina alirlarda biz de fotosunu goruruz.
Bu arada oralarda dogum sartlari nasil oluyor diye gecmedi aklimdan degil. Biz buralarda bin bir nazla dogum yaparken.:((

pigmelerle.dans.eden said...

Enistem bi tane!
Bebegi de koyarim,
hele bi saglikli saglikli dogsun :)

Hilal said...

Merhaba,

Moses enisteye soz verildigi gibi iyi bakilmis :)

Selamlar,
Hilal

samarata said...

kendisi karanlık olsa ne yazar, yüzü ne kadarda aydınlık bize bu yeter:)
memnun olduk:)

kıyak said...

Semra yengeye bravo...
Bu hikayenin blog arkasını dinlemek isterdim.
Afrika da çocuk dünyaya getirmek...
Aslında ütopik değil fakat kulağımıza yabancı 1 cümle.
ailesi ne dedi acaba?
tebrik ederim.
bence ufaklığı süper 1 karma kültür bekliyor.
Türk kültürü zengindir bedendir ama doğa kültürü ruhtur.

pigmelerle.dans.eden said...

Semra`nin blog arkasi ve onu ifadeleri alinacak, anlatilacak.
Mutlaka :)