Friday, May 02, 2008

Moshi Bey



Seven hanim, kopeklerle fazla icli disli olup da bi garip tavirlar takininca, bir kedi daha alsak mi acaba diye dusunmeye basladik, ama ben yine cok kararliyim. `Ne gerek var canim?` diyorum ama bir yandan da `Ha bir kedi, ha iki kedi... Ne farkeder ki?` diyorum...
Iste boyle diye diye bir gun Ruslarla bulustum burdaki Turk restorantinda. Kollarinin altindaki karton kutuyu bana teslim ederken sordum:

Meltem-O mu?
Ruslar-Evet, O.
Meltem-Gri mi?
Ruslar-Evet.
Meltem-Cinsiyeti?
Ruslar-Bilmiyoruz, daha cok kucuk.
Meltem-Kismet.
Ruslar-Da... (Rusca evet ;)
Meltem-Peki, tesekkurler.
Ruslar-Ne demek? Bi tane daha var.
Meltem-Yok, istemem. Yeter bu kadar.
Ruslar-Iyi geceler.
Meltem-Iyi geceler...

Iste bu gizemli diyaloglar arasinda Moshi bey de ailemize katildi. Moshi, duman demek Swahilide. Gordugum an aklima gelen ilk ismi taktim. Cinsiyet erkek cikti. Onceleri Seven ile ayri tuttuk, cunku Seven, kedinin fare ile oynadigi gibi oynuyordu Moshi`yle. Ya da yakalayip saatlerce zorla yaliyordu elini yuzunu... Moshi ise zorla banyo yaptirilan cocuklar gibi mutsuz ama elinden de kurtulamiyor Seven`in.


Kopekler, meraklarindan delirmis durumdalar Moshi ile oynamak icin. Lokum bile. Ama Moshi henuz hazir degil. O kadar kucuk ki korkudan devamli kasilmis ve tuyleri dikmis bi sekilde bahcede dolasiyor. Ama bende bu kadar deli ve sicakkanli kopekler olduktan sonra, yakindir Moshi`nin de onlarla sarmas dolas pozlari...

3 comments:

Gocebe said...

muhtesem! hem kedi hem dialog :)

diLék said...

blogumda hem blogunuzdan bahsettim hemde sağ üstteki çok beğendiğim atasözünü kullandım...
haber vereyim dedim ...
yine yeni yazılarınızı okumak üzere ((:

ekmekcikız said...

Demek bir Rus kediniz oldu. Harika!
Moshi biraz büyüsün, Seven'e neler yapacak merakla bekliyorum.
Bizim bir Rus kedimiz vardı, çok hoş hayvandı; oradan biraz fikir sahibiyim.
:))