Friday, May 02, 2008

Hani bir Seven Hanim vardi...



Daha once yazmistim neden ve nasil Seven adinda bir kedim oldugunu...

Seven`in adi, hala Seven -Allah korusun-...

Bahcedeki tum agaclarin govdesi, hala legen cakilmis durumda.

Seven hala o legenlerin altina kafasi girecek kadar agaclara tirmanip ondan sonra ulumaya basliyor.

Sutlac`la cok iyi anlastilar, iki akli eksik pek iyi arkadas oldular.

Lokum fazla muhatap olmuyor Seven`la.

Nedeni de Seven`in goz kapaklarini isirmasi - evet, yanlis okumadiniz- kuyrugunu kovalayip cok fena isirmasi, ne bileyim iste Lokum`un sevmedigi deli deli tavirlarinin olmasi.

Lokum, agir abla...

Evin bekcisi...

Bazen aksam hepsini eve aliyorum, Lokum kapinin onune gidip bana yalavaran gozlerle bakiyor: `Birak ne olur, bahceye gideyim. Beni muhatap etme kedi kopekle`


No comments: