Tuesday, May 13, 2008

Geliyorum!!!

Aradan koskoca iki yil gecmis en son Turkiye`ye geleli.
Orda neler degisti, burda ben ne kadar degistim, hic bir fikrim yok.
Ama ben burda
-Elektriksiz yasamayi ogrendim.
-Uc ayda bir AIDS testi yaptirma aliskanligim oldu.
-3 kurusa 300 muz almak siradan gelmeye basladi.
-Istanbul`da belirtileri baslasa aklimi kaciracagim hastaliklara guler gecer oldum.
-Ev isi yapmayi tamamen unuttum. Utu ve bulasik neydi hafizami bi yoklamam lazim :)
-Yemek yapma konusuna daha fazla zaman ayirmaya basladim.
-Yogurdu, peyniri kendim yapabilmeye basladim.
-Kuafore gitmezdim, iyice gitmez oldum, saclarimi kendim kestim.
-Usumeyi unuttum.
-iki kopegim, iki kedim oldu.
-100lerce cicek ektim bahcelerime.
-Tasinacagimi, meyvesini yiyemeyecegimi bile bile mango ve avakado agaclari ektim kaldigim evlerin bahcelerine. – simdiki komsumun bahcesindeki agacin dallarinin tasiyamadigi avakadolar benim bahceme dusuyor ama goturup geri vermiyorum ;-p -
-Acele etmemeyi, beklemeyi ogrendim ama bekletmeyi ogrenemedim henuz.
-Sabretmeyi ogrendim en cok.
-Kendi kendimize dert ettigimiz seylerin aslinda hava civa oldugunu ogrendim.
Bir de annem, babam, akraba, arkadas okusun diye yazmaya basladigim bu blogu ne kadar cok kisinin okudugunu ogrendim. Ve cok merak ettim kim bu okuyanlar diye…
O yuzdendir ki gorusmek, bulusmak, tanismak istiyorum okuyanlarla…
Zorlama yok.
Gorusmek, bulusmak, tanismak isteyenlerle tabii ki.
29-31 Mayis arasi Ankara`dayim, 2 -14 Haziran arasi ise Istanbul`da.
Diyecegim o ki bana buraya bir not birakin, ben size mutlaka yer ve zaman bildirecegim. Malum, ODTUde okurken Ankara`nin kurduydum, simdi nerede bulusulur, ne yapilir bilmiyorum, ama belki Deryik ( http://deryik.blogspot.com/ )bir oneride bulunabilir Ankara icin. Istanbul`u daha iyi bildigim icin onerilere acigim. Hatta benim de bir kac onerim olacaktir mutlaka.
Cok heyecanliyim!!!
Gorusmek uzere….

35 comments:

ert said...

Meltem Merhaba,

Bi son dakika tersliği çıkmazsa hikayeni canlı canlı dinlemeyi çok isterim.Ankara için henüz kesin gün netleşmedi glb.
Görüşmek üzere

deryik said...

EVEET o gün geldi geliyoo!!!!

tunalı olur kızılay olur... konuşuruz efendim! :) laylay lom :)

nilay said...

Gel hoşça gel, sefalar getir Türkiye'ye :)))
Seni görmek isterdim gerçekten ama ben Bursa'dayım. Belki İstanbul'dakine. Buradan yer bildirirsen tabii..

pigmelerle.dans.eden said...

Ankara icin Tunali olsun muuuu????
31 Mayis cumartesi diyelim, saatini aksam uzeri 5-6pm gibi yapalim mesela.Malum bi gun once yigenimin dugununde maaile tepiniyor olcaz :) Makyajim akmis ve sacim basim dagilmis halde, aksamdan kalma ve `opujemmm abilerim ablalarim` diyerek gelebilirim, soylemedi demeyin...

Yigenim cuma gunu salon dugunu, pazar gunu de kir dugunu yapacakmis. Ben diyorum ki cumartesi de koy dugunu yap, tam olsun.

Istnabul icin iftar vaktini aciklayamiyorum henuz :) Ama yazcam. Ilgilenenler bana yazarsa, ben onlarla mutlaka temasa gecerim.

Sevgiler,
Meltem

zerrin said...

istanbulda limonlu bahceye gidin..benim yerimede gidin:(

Gazanya said...

Neyse belki bir dahaki sefere, hikayelerini canlı canlı dinleriz. Oradaki sıcaklığı bilmiyorum fakat, buralara gelirsen hava sıcaklığı 20-25 derece arasında :) Eğer, orada 40 derecelere alıştıysan burada üşüyebilirsin :)

Sana iyi yolculuklar...

burka said...

istanbul bana uyar :))
istanbuldayım bi yere gitmem o tarihlerde heralde,, gelicegin tarih kesin olursa varım diyebilirim, haziranın ilk haftası ist dısına cıkmayı dusunuyordum ama biraz ertelerim :)
gorususmek tanısmak uzere

burka said...
This comment has been removed by the author.
Pıtırcık said...

Merhaba
İstanbul ekibinde olmayı isterim.Daha erken ama zaman mekan belirtmek yeterli:)
Sevgiler

miss marttle said...

merhaba!
ben de haziranın ikinci haftası İstanbulda olacağım, müsait olursanız ben de görüşmek isterim!

samarata said...

limonlu bahçenin yanında kuzguncuk çınaraltıda güzel olur hani:)

Aysin said...

Meltemcim cok uzuldum seninle birlikte vakit geciremeyecegim..Halbuki ne cok istemistim..Bende Haziranin 27 Ankarada oluyorum uhuhuhu..Sana iyi vakitler diliyorum sevdiklerinle Turkiyede.. cok mutlu olacagini tahmin ediyorum. Ve seni gorecek konusacak olan arkadaslarida kiskaniyorum:))

ayse gokce said...

Meltem merhaba:)
bu ilk yorumum sayfa altında, ama blogunu okuyarak kendi dagınıklıgımdan uzaklastıgım gunler cok!:) ankara tunalı bulusmasının tam yerini ve zamanını kararlastırıp bildirirseniz ben de katılmak isterim (seni yaydıgım tum arkadaslarımla birlikte;))
gorusmek uzere
keyifli ucuslar!!

ert said...

Ankara için bana tunalı uyar saatte uygun Meltem
Görüşmek üzere

Haydins said...

Cok kiskandim seninle bulasabilecekleri..Yaa bende istiyorum..Bir arada Moskova yapsan ne gusel olurdu..Ama cilgin kedini de getir :)
Sevgiler..

dolphin said...

merhaba

yaklaşık bir yıla yakındır takip ediyorum bu siteyi...

istanbula geldiğiniz zaman sizinle birebir görüşüyor olabilmeyi çok ama çok isterim :)

MeRaiL said...

Meltem, harika bir haber bu, ama malesef ki ben o donem moskova'da olacam, inan seninle tanismak, yasadiklarini bir de canli dinlemek cok isterdim..Tanisamayacagimiza uzuldugum kadar, ailene ve turkiye'ye gidiyor olmana cok ama cok sevindim..
Umarim dilegin gibi guzel bir yolculuk olur..
Sevgiler

kıyak said...

Afrikayı çok özleyeceksin.
çook...

Anonymous said...

meltem abla bende görüşmek istiyorum seninle ben kocaelide oturuyorum ama istanbula gelebilirim ben evlat edinmek istiyorum yaaa verirlermi acaba onu konuşmak istiyorum.

Anonymous said...

meltemmmmm,
yazmistim sana italyadayim ben mantovada! ugandada internet yok mu dersin,mantova italyada internet yok! 2ay sonra ilk kez net bulabildim tamam ben de tembelim:) simdi goruyorum Ankara'ya gidicegini! yikildim! haziranda turkiyede misin?
baci baciiiiiiii

PERİLİ KÖŞK said...

merhaba,ben oyalı bilezikli perili:)
senin takılarını da öldüm bittim valla...
Ah o tarihlerde okul olmasa ben de zıplardım Ankara'ya ,
senin gibi renkli ,cesur ve güzel bir bayanla tanışamayacağım için üzgünüm ama artık buradan takip edeceğim,sevgiler...

Goddess Artemis said...

Merhabalar,

Ben de, ben de, ben de! İstanbul için hangi gün(tarih) ve saatte, nerede isterseniz, buluşup görüşmeyi çok isterim! Haziran'ı sabırsızlıkla bekleyeceğim... Lütfen haber vermeyi unutmayın! :o)

Dikkat! biyo var ! said...

Ben de gelecem :D

Hilal said...

Merhaba,

Hosgeleceksin :) Suleiman'i da getirebilsen pek makbule gecer aslinda. Neredeyse iki sene oldu gormeyeli.
Sevgiler,
Hilal

burka said...

meltem istanbul kalabalık olacak heralde,
bir aksilik olmazsa gelicem de cok kalabalık olunca seni gorebilecekmiyiz :))
yuksek bir yere cıkarsın artık dimi?

pigmelerle.dans.eden said...

Miss Martle,
Haziran`in 2.haftasi da Istanbul`dayim. Ayarlayabiliriz bence.

Haydins ve Merail,
Taa Moskova`dan seslendiginiz icin sagolun. Bizim ofiste calisan Rus bi arkadasim var, Moskova`ya gidip durur. Kimbilir belki bir gun... Yok, yok... Oralar cok soguk :)

Bay Kiyak,
Geri gitcem. Kalmiycam. bi arkadasa bakip cikcam...

Italya`dan yazan kisi,
Pinarsan ben de sana `tanti baci` diyorum :) Karsilasamayacak miyiz yani????

Biyonik,
gel tabii ki ama kimsenin sacini cekmek yok ;) Ofisle ilgili yazdigin yazi gulmekten yerlere yatirdi beni. Dallas izler gibi sizin ofisi takip ediyorum...

Beni cok simarttiniz ya. Ben ziyadesiyle sasirmis durumdayim. daha ne yazilir bilemiyorum ki :)

Anonymous said...

meltem abla bana niye bişe yazmadın yaa gelmemi istemiyosun demek tamam küstüm bende o zaman:))) daha tanışmıyoruz bile nasıl küsceksem??? ya ben çok ciddiyim ama evlat edinme konusunda en büyük hayalim bu benim.

pigmelerle.dans.eden said...

Bana Meltem Abla diyen ufaklik,
hic kusme yine ufaklik dedim diye...
Bana abla derken dusunecektin sen onu ;)

Evlat edinmek icin benimle iletisime gecen bi suru kisi oldu. Konuyu arastiriyorum. Pazartesi gunu elimde bilgi oldugunda bloga yazacagim zaten. bi suru yerden arastirmaya calistim konuyu ama herkes birbirine pas atiyor. Pazrtesi gunu sis perdesi aralanacak veeee herkese birden yanit yazacagim.

Olur mu???

Anonymous said...

meltem abla yanlış anlama seni kendime yakın bulduğum için abla diyorum herkese demem hee kıymetini bil:)))))
yardımların için çok teşekkür ederim (kızmadın dimi abla diyorum diye seninde bana ufaklık demeni çok sevdim ben ama)
görüşmek üzere ablacım:))

Felicity said...

ahhh ahhhh
ben de şans olsa !!
hem cuma günü düğünü hem sizinle tanışmayı kaçırıyorum :(
kader, kısmet, iş çıktı son dakika ankara dışında olacağım..
offff :((

Anonymous said...

Merhaba meltem
Bende mutlaka sizinle görüşüp tanışmak isterim. Ankara'da her yerde görüşebilirim. Cumartesi olursa daha çok sevineceğim. malum iş ve çocuklar.
Görüşmek üzere... Haberini bekliyorum.
www.utkuveeceligunler.azbuz.com
nasibe

Anonymous said...

Birde tunalının neresinde???????? lütfennnn daha net bir açıklama
n-altunay@hotmail.com
karaboncukk nasibe

Anonymous said...

ayrıca ordaki çocuklar için giyim kuşam yardım gibi şeyleri getirsek, kabul edip yanında götürebilirmisin?
Nasibe
Yaa çok heyecanlandım !!

putukaa said...

istanbul u yaz lütfen..sabırsızlıkla bekliyorum

pigmelerle.dans.eden said...

Arkadaslar, 28 Eylul - 7 Ekim 2011 tarihlerinden Taksim Beyoglu`ndaki Yapi Kredi Sanat Merkezi`nin karsisindaki Anzanur Pasajinin 2. katinda sergi aciyorum. Beklerim. Selamlar, sevgiler!