Wednesday, April 09, 2008

Dora


Hani hayatimda ilk kez bir bebege isim vermistim de 1 yasina gelmeden sitmaya bagli kansizliktan kaybetmistik...

Cok uzulmustum de babasi bu kez bir sabahin kor vaktinde arayip yeni bir bebekleri daha oldugunu ve bu bebegin de ismini benim vermemi istediklerini soylemisti hani...
Bebegin adini yigenimin adi olan Dora koymustum hani...
Bugun annesi Margaret ve babasi Fred ellerinde iste bu nurtopu gibi bebekle geliverdiler... Once kucagimda saatlerce uyudu... Guya sekiz aylik ama Allah uzun omurler versin pek agir cekiyor... Hani bebekler melekler gibi uyur ya bizim Dora horlayacak neredeyse...Sonra uyandi. Oynadik, oynadik, oynadik...
Icimden ne dualar ettim bu kez uzun omurlu olsun diye...
Yoksa bir daha hayatta kimseye isim vermek yok...
Amelie filminde komsusu hani Amelie`yi kandiriyordu neyin fotografini cekerse, onun basina bir kaza geliyor diye... Kendimi o kadar saf hissettim sonra.
Yok, yok, bu toraman, tokurcun, tombalak bebek saglikli ve uzun bir hayat yasayacak!

8 comments:

kıyak said...

Baylar

Çok tatlıymış.

oyuncak bebeklere benziyor:)

Goddess Artemis said...

Mâşallah! Allah kem gözlerden, nazarlardan saklasın! Tam mıncırmalıkmış Dora'cık :o)

nilay said...

Çok ttlı birşey maşallah. Gerçekten yaşından (aylığından mı desek) daha büyük gösteriyor

Düdüksüz Tencere said...

maşallah pek şekermiş ..darısı senin başına diyelim :)

hayallem said...

insanlarla hakiki ilişkiler kurabilen birisiniz. varlığınızı o kadar benimsemişler ki, kendi çocuğuna isim annesi olmanızı isteyebiliyorlar. bu da alçakgönüllü-doğal, içtenlikli bir kişiliğiniz olduğunu düşündürtüyor.

pigmelerle.dans.eden said...

Darisi senin de basina deyip hemmen sana pas atayim, Aysun :)
O kadar cok yetim var ki seytan diyor kap bir iki tane gotur evine...
Bir de o kadar tatli ve sicakkanlilar ki buradaki cocuklar. Hello diye diye 10 dakika yuru, 15-20 tanesi takilir pesine :)
Bi tane erkek cocuguna arabayken yavaslayip `hello` dedim. Bacak kadar boyuyla o kadar guzel bir takim elbise giymis ki Paskalya tatilinde, geldi arabaya, kapiyi acip kucagima oturmaya calisiyor. Dayanamadim, aldim. Sonra babasi zorla razi etti insin diye yanimdan... Bir gun basima bi is acilcak ama bakalim ne zaman????

teyzenteyfik said...

Ömrü uzun olsun. Pek de tatliymis.

MeRaiL said...

Cok tatli cokkk, seninle olan resimde allahim ne kadar tatli bakmis..
Insanin yanaklarini opesi geliyor hatta isirasi bile..Masallah diyorum,omru uzun ve saglikli olur insallah..
Ama sansli Dora, dunyanin bir cok yerinden onu sevenleri var artik.. ;)