Thursday, April 17, 2008

Africa For Beginners 2– Sakin Olcaksın


Sinirlenmiyceksin burda asla. Sinirden çatlasan da patlasan da sakin olcaksın, gülümsemeye devam edeceksin. Delirmiyceksin kırk kez anlattığın şeyi karşındaki adam yine yanlış anlamış ve gülümseyerek sana bakıyorsa. Kimseye asla benim fotograftaki bakisimla bakmayacaksin....Sinirlensen de nafile çünkü. Sıkıştırmaya kalkınca iyice panik olup stand by moduna geçip hiç bi şey duymaz, anlamaz ve aldırmaz oluyorlar.
-Niye bunu böyle yaptın, David?
Tık yok, yanıt yok.
-David, ya bana bi söylesene niye böyle oldu bu yine?
David sağa sola bakmaya başlar yanıt vermeden.
-Ya bana bi yanıt versene???!!
Tavana baktı mı ne David???? Tavana bakmaya başladığı an olay bitmiştir. Artık David ne anlattığını duyar, ne tek bir yanıt verir, hem o kadar strese girmiştir ki az daha ileri gidersen aynı işi bi daha asla doğru yapamıyacağını garantilemiş olursun.
Bi dahaki sefere yapacağı işi adım adım anlattırıp hep tekrar ettirip değişik olasılıklara göre şematik anlatırsan belki doğrusunu yapar.
Ama bi kez öğrendi mi de artık kimse o işi elinden alamaz David’in! Yani olay bi kez doğru yaptırabilmekte...

6 comments:

kıyak said...

Baylar

Ablacım sen Türkiyeyi özlemişsin:)

pigmelerle.dans.eden said...

Ozledim tabii ki...
Hadi ben gelcem zaten bi ay sonra ziyarete, ozlemim gececek, geri gelcem buraya...
Ya David???
Onu naapcaz???
David hep ayni David...
Bi sey ozlese de ozlemese de boyle...

kıyak said...

Baylar

Sen hala kızgınsın anlaşılan:)

çözüm : Bence sen gelme!

David gelsin...

Biz ona kadınları anlamış gibi yapmanın yollarını, çalışıyomuş gibi yapmayı, yeni rakıyı, el hareketlerini falan öğretelim.

yani normal türk erkeğine benzesin.

o zaman sende yabancı ellerde yabancı 1'ine laf anlatmanın gereksiz olduğunu anlayıp tüm işleri kendin yaparsın (türkiyedeki gibi) rahat edersin:)

pigmelerle.dans.eden said...

Ilahi Kiyak,
Al David senin olsun, raki masalarina meze yap :)

Oncedendi bu halleri(m).
Simdi hem o duzeldi,
hem ben sinirleri aldirdim.
Iyiyiz.

Fotografa tiklayip bi buyut, kenardaki kirmizi tarihte Ocak 2006yazar, yani 2 yil once.

Cok degistim ben cokkkk!!!

Meltem

broken said...

vay be. senin gibiler var mı? bir iki yazını okudum, tam ne yaptığını anlamadım ama çok özendim sana...

Cem Akkilic said...

AÇLIK KAMPANYASI

Blogunuz çok güzel ve başarılı tebrik ederim.Yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum.Şimdi izin verirseniz dikkatinizi insani bir göreve çekmek istiyorum.
Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.Ben bu duyuruyu yapalı bir aydan fazla zaman oldu ve katılım çok yüksek.

Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

Bu kampanya nedir?

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.İşte bu kadar kolay!

Nasıl yayınlayacaksınız?

Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
cagdasdrama@gmail.com adresimden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.Bir mail atmanız yeterli.(Yorum kısımlarından HTML dosyaları teknik olarak yollanmıyor çünkü)

Not: Kampanyayı yayınlayan siteleri kendi blogum da Onuncuköy de asiller listesi adı altında yayınlamaktayım.Burada ki amaç katılımcıların çokluğunu gösterebilmek.Siz de kampanyayı yayınladığınız taktirda lütfen cagdasdrama@gmail.com adresime web sayfanızın linkini içeren mailinizi yollayın ve listede adınız yer alsın.

Cem Akkılıç

Kampanya detayları için;

Onuncuköy
http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi.html

Kampanyayı blogunda yayınlayan ASİLLER Listesi

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi-ve-asiller-listesi.html


Önemli not:Kampanyayı yayınlamak isterseniz kolaylık olsun diye HTML dosyasını gönderebilirim.Tamamen size kalmış bir durum.