Thursday, March 13, 2008

Iyiyim, iyiyim...


Cok tesekkurler arkadaslar. `Acilarin cocugu` icin yazdiklariniz icin. Kendimi bi yere vurdugu kafasini annesine gosterip de `Anne bak uff oldu` diyen cocuklar gibi hissettim. Hani anne de sen kafani nereye carptiysan, gider orayi dover ya `sen ne yaptin benim cocuguma diye`... Hep beraber dovduk kafami gozumu carptigim yerleri, sagolun...

Iyiyim, iyiyim... Cok cok iyiyim. Parmak delik, kol bacak yara bere icinde de olsa cok iyiyim. Merak etcek bi sey yok. Hele her 3-4 ayda bir HIV, tifo, bilharzia (bobreklere yerlesen kuccuk kurtcuklarla ortaya cikan bir hastalik, az gelismis ulkelerin akan su kiyilari veya durgun sularinda yuzunce bulasiyor) vs vs testlerinden saglam cikinca daha da iyi oluyorum.

Merak edecek bi sey yok. Hepsinde negatifim, bomba gibiyim :) Kisa bi sure icin sakardim, o da gecti...
Nazar boncugu siparis ettim Ebru`ma, bana taaa Bodrum`lardan nazar boncuklari gonderiyor. Takip taksitircam dilek agaci gibi olana kadar... Sahtim, sahbaz olacam. Buranin takilari kesmiyor, bizimkilerden takacam :)

13 comments:

Haydins said...

Hepsi yakisir sana tak takistir tabi..Su guzel resimlerinin kenarina bir yere de kondur bi nazar bocugu :)

sherlotte holmes said...

aslında yorum yazmıyorum pek ama şu güzel fotoğrafını görünce dayanamadım. iyi olmana çok sevindim, bu kadar güzel gülümseyen, kalbi bu kadar güzel olan çok tatlı bi kadının kendine dikkat etmesi lazım :)

erfe said...

Nazar boncuğunun yerini bir hiç bir şey tutmaz:) Gülen yüzlü resimlerinizi görmek içimizi rahatlattı.
Selamlar.

Lapis lazuli said...

Aman iyi ol! Korkutma bizi oyle...
Ne hos bir fotograf :)

dide said...

çok çok geçmişler olsun. nazar boncuğun gelene dek çıplak ayakla toprakta enerjini atmanı önereceğim.

sihirli eller said...

merhaba
tanışmaya geldim.
ne güzel bir gülüşünüz var.
bloğunuzu sonuna kadar okuyucam şimdi.çok etkilendim bulunduğunuz ülkeden ve sorumluluklarınızdan.
tebrik ederim cesaretinizden dolayı.
çok geçmiş olsun.

zerrin said...

iyi oldugunuza cooook sevindim

diLék said...

bir süredir ziyaret etmemişim blogunu ve başına neler gelmiş öyle,,, gerçi hepsini bi şekilde atlatmıssın sevindim (:

Basak said...

Meltem'cim ,

Postlari yeni okudum. cok gecmis olsun. Gec okumanin avantaji hemen sonrasinda iyilestigini de okumak oluyor:) Sevgiler

gezicini said...

gecmis olsun Meltemcim...
sevgiler
gorki

Kraker said...

Bloğunuz hoşuma gitti selam verip kaçıyorum mutluluklar, kolaylıklar ve çok çok çok geçmiş olsun ...

cnslgy said...

geçmiş olsun,bu arada fotoda çok iyi çıkmışsınız:)

burka said...

cok gecmis olsun