Wednesday, January 02, 2008

Mutlu Seneler!


En buyuk abimden bir email geldi yeni yil icin:
`Yeni yilin kutlu olsun minik kardesim.
Öyle bir yil olsun ki ;
Her yeni dogan günde yeni bir dilegin gerçek olsun. Üzerinde yürüdügün topraklar temiz ve bereketli olsun,
altinda gezdigin gökyüzü piril piril günesli ve masmavi olsun,
gölgesinde dinlendigin agaçlar yemyesil olsun, tuttugun eller sicak ,baktigin gözler derin ve samimi,
girdigin kalpler seninki gibi gerçek sevgiyle çarpsin ve en önemlisi gönlün asksiz kalmasin.`
Amin!
Daha guzel ne dilenebilir ki!
Canim Adnan Abim,
ben de yeni yilda tum dileklerinin gerceklesmesini diliyorum. Hani yukarda benim icin dilediklerin de dahil!
Not: Bu fotograf asagidaki fotograftaki Kenneth`in fotografi. Yeni yil, Chrsitmas hepsini karistirip yetimhanede kutlama yaptigimiz gunku hali!

7 comments:

Anonymous said...

Ne guzel bir kalbin var..

gezicini said...

yılın ilk karı yağıyor Ankara'da.. nice sağlık güzel yıllara MeltemCim.
sevgiler
gorki

Nihat Akkaraca said...

Ben bu siteyi severek okuyorum. Çok ilginç. Hele bloğun başındaki yazı yok mu?... Balıklarla karıncalar hakkındaki deyim var ya...

Sevgi said...

Yeni yilin kutlu olsun, gerceklestirmek istediklerini gerceklestirecek imkan ve enerjiye sahip olmani dilerim.

Anonymous said...

merhaba,seni kutluyorum. dişlerin çok güzel.çok güzel gülüyorsun.kara bahtlı afrikaya kucak dolusu sevgiler.

bülent said...

bu kapı yalnızlığa açılır
sağuk rüzgarlar gibi eser yüreğime ayrılık
kavuşmak ısıtır mı insanı
(b.sönmez'den)

Anonymous said...

meltem merhaba,
yaylada galle kovalamaya yada çam ağacında cırlavuk yakalamaya benzemiyor yaptığın işler.sana başarılar.ufuk