Monday, January 14, 2008

Kenya`da Safari


Yine bir son dakika tatili, yine bir son dakika safarisi…
Christmas nedeni ile calistigim sirketin bir hafta kapali olacagini ogrenir ogrenmez oncelikle ucak bileti derdine dusulur, sonra baslanir bir safari aramaya…
Eski ev arkadasim Kenyali, onu aradim bana bir safari firmasi tavsiye etsin diye. O sirada Kenya`da degilmiymis ve safari firmasinda calisan bir arkadasini ziyarete gitmiyor muymus? 5 dakikada safari ayarlandi. Haydi Meltem Masai Mara`ya!
Tam her sey ayarlandi, Uganda`da calisan bir Turk arkadasim aradi: `Meltem, bugun son gunum!` diye. Hoydaaaa… `Hayrola?` dedim, `yarin intihar mi edeceksin?` Oyle degilmis :) Isten ayrilmis da isteki son gunuymus, bana bi safari ayarlasana diyor.
Sanki safari araclarini doldurup doldurup gonderiyorum, benim isim bu sanki. Kendi safari planimdan bahsettim, tarihler uyuyor.
`Senle gelim o zaman???` dedi. Olur dedim. Iki tane email attim sadece : Bir ucak bileti icin, bir de safari firmasina `Biz Meltem Yasar x 2 olduk` diye.
Hersey tamam, Meltem Yasar x 2 safariye hazir J
Not: Bu geziden Kenya`yi kan golune ceviren secimlerden 1 gun once dondum. Dondukten iki gun sonra ise Kenya taninacak durumda degildi. Olanlara inanamadigim icin iki haftadir elim varmadi bu geziyi yazmaya.

2 comments:

{n} said...

Meltem cok sansliymissin... Bir arkadasimin babasi ordaydi... Esiyle yuruyuse ciktigi sirada saldiriya ugramislar, sopalarla dovulmusler... Cok uzucu orda yasananlar... Sen de dikkat et kendine... Hep aklimdasin daha once yazamadim... Yardimlarla ilgili de merak ediyordum, ilgilenen oldu mu diye? Burda birkac adrese forwardladim... Sevgiler...

PieL rOjA said...

gerçekten de insanın kanı damarlarında donup kalıyor. sizin adınıza sevindim elbette vahşetin arasında kalmadığınız için. fakat aklıma hep şu film/gerçek geliyor: Hotel Rwanda. kaçış için hiç bir umudu olmayanlar, kalmayanlar..
en azından siz oradaydınız. olayların öncesinde bile olsa. orda olmak önemli bence. o anı onlarla birlikte yaşayabilmek.tebrik ederim tekrar..