Thursday, December 20, 2007

Yetimhanedeki Yuzlere Bir Gulucuk Kondurmak Icin


Bu yil yetimhanede olamayacagim Christmas icin. Calistigim sirket 5 gun boyunca kapaninca bu yil ben de bi tatil yapayim dedim. Demez olaydim...
Cocuklar uzgun... Beni yatakhanedeki odalarina cekip `Sen olmazsan kimse bize yeniyili yasatmiyor` dediler gecen gun...
Hay allah! Tas gibi oturdu mideme :(
Yapacagim, yapacagim... Belki tam 25 Aralikta degil ama mutlaka bi seyler yapacagim!
Cocuklara bi seyler yapmama yardim etmek isteyen olursa lutfen haber versin...
Bir de yeri ve zamani midir bilmiyorum ama ayrica bu konuda yazacagim. Sayenizde blogumun ziyaretci sayisi guzelce artti. Sanirim reklam alabilirim artik tum geliri yetimhanedeki yuzlere bir gulucuk kondurabilmek icin! Varsa tanidiginiz bana yardim edebilecek, bir ses verin lutfen... Bu yetimhanede harcanamayacak kadar akilli cocuklar var.
Bayraminiz, yeni yiliniz kutlu olsun! Bu yil -nerede yasadigi onemli degil- birilerine gelecekleri ile ilgili bir sans tanimak isterseniz, daha mutlu bir insan olacaksiniz bana sorarsaniz. Ben de burslu okudum, insani nereden nerelere tasidigini cok iyi bilirim.
Sevgilerle,
Meltem

17 comments:

marcus said...

neler gerekli nasıl irtibat kuracağız

ne yazdı ne yazamadı said...
This comment has been removed by the author.
sanem' said...

Bir suru duyarli insanin 'burdayim' diyecegine inaniyorum Meltem.
Sevgiler

Dimple Rock said...

duyarlı insnlar buralarda kçümsnemeyecek kdr çok merak etmein.

bloğundan hslandım. bnm bloğa da beklerm ;)

cnslgy said...

Selamlar;
Bu kadar anlamlı bir blog...Benim ilerde gerçekleştirmek istediğim hayallerimden birini gerçekleştiyorsunuz.Umarım yardım konusunda daha da başarılı olursunuz.

karaboncukk said...

nasıl, nereye, neleri hangi yollarla gönderebiliriz? Çocukların yaş grubları ne? Nasıl irtibat kuracağız?

Evin Kedisi said...

Umarım reklam alırsın ve bunun getirisi de hayallerine yardımcı olur. Oradaki çocukların da aynen öyle :) Sen, hepimiz kendi bloglarımızda ne yapabilecek isek bize ilet, biz de onun yazısını yayınlayalım. Bu bir zincir gibi gitsin ve en azından seni tıklayan her kim varsa bunu paraya dönüştürebilsin :) Başarılar Meltem :)

Gocebe said...

merhaba meltem..var mi aklinda su olsa iyi olur diyebilecegin yardim fikirleri? ben elimden geleni yapmak isterim sadece birisinin yol gostermesi gerekiyor bana, buradan (kanada) oraya nasil ulasabilecegim konusunda..simdiden tesekkurler ve iyi seneler...
duygu

pigmelerle.dans.eden said...

Merhaba Ne yazdi ne yazamadi,
hangi entry altina o yorumu gondermistin? bu entry altinda ben goremiyorum.
O commenti emailini not almak icin sakliyordum, bu gun acele icinde hepsini publish etmis olabilirim.
Hemmen sileyim, cok ozur...Affet.
Ben bakiyorum ama eski 10 entrye de baktim, goremedim :(

Geveze Kalem said...

Merhaba Meltem,
Nasıl yardımcı olabileceklerini soranların kendi bloglarına mı cevap yazıyorsun bilmiyorum ama ortak alan olarak burada da yayınlarsan belki herkes bu konu hakkında bilgi alıp, yapabileceği şeyler konusunda kafa yorabilir.
Sana konuyla ilgili mail atmıştım, bayram tatili sebebiyle gelmediğini yazmıştın. Sonra ulaştı mı ulaşmadı mı bilmiyorum ama sonuç olarak sitene reklam almanla ilgili yardımcı olabileceğimi yazmıştım. Yani tanıdık manıdık birileri yok da, en azından yazışmalardan ayrı olarak telefon yoluyla bazı yerlerle görüşebilirim, senin oralardan bunu yapmandan daha kolay olacaktır.
İşin bir ucundan tutarsak yeni fikirler de çıkar inancındayım.
Sevgiler...

Beyaz Gelincik... said...

Hadi bakalım hemşerim,sana yardıma hazırız son tahlilde.Elimizden geleni yaparız...

Anonymous said...

Merhaba,ben de orada olmak istiyorum.

Mutlu Kadın said...

Sadece bir blog yazmakla bile maddi ve manevi bir yardım elde etme imkanı bulabilmek gerçekten çok güzel bir olay. Umarım beklediğinden de çok yardım alırsın.
Mutlu yıllar.

Mobius said...

Merhaba :)
Konuyla ilgisi yok ama yeni yılınızı kutlamak istedim sizin. Dilerim 2008 de sağlık mutluluk dolu geçer sizin için
Kucak dolusu sevgiler =)
İyi seneler şimdiden

mrl's page said...

Merhaba Meltem,

Uzun zaman önce reklamla ilgili bir mail atmıştım sana, bulup tekrar atacağım...

İyi seneler
mrl

Sevgi said...

Merhaba Meltem, bazi yorumcularin da dedigi gibi nasil yardimci olabilecegimizi bir yazi ile aciklayabilirsen, katkida bulunmaya calisiriz. Kolay gelsin.

pigmelerle.dans.eden said...

Merhaba Arkadaslar,
ilgilenenlerden blogu olanlara birer mesaj biraktim ama sozun ozu su: Ziyaretcisi artan bu bloga reklam alip gelirini yetimhaneye vermek istiyorum. bildiginiz tanidiginiz kimseler varsa iletisime gecmek icin, bana bildirirseniz sevinirim.
email adresim: pigmelerle.dans@gmail.com
ziyaretci istatistiklerimi bu kisilere iletebilirim.
Simdiden cok tesekkurler,
Sevgiler,
Meltem