Friday, December 07, 2007

Nairobi’ye Varış

Nairobi’ye geldiğimizde Nina, kırmızı pasaportu olduğu için göçmen bürosu sırasında ayrı sıraya girdi. Ben sıradan insanların sırasına girip sadece 4 boş sayfası kalan pasaportumda Kenya vizesi için mümkün olduğu kadar az yer kaplayacak kenarda köşede bi yere Kenya vizesi mührünü bastırtmayı başardım.
Nina, hem uçağa bagaj verdiğim için, hem de “sıradan insan” vizesi alacağım için beni beklemek zorunda kalacağını düşünüyordu. Daha merdivenden inerken valizimi de gördüm, indim, aldım ve Nina’yı beklemeye başladım. Heh heee :)
Adana Anadolu Lisesi’nde beraber okuduğum Volkan, Nairobi’de yaşıyor. Bu gece onda kalacağız. Bizi almak için şöförünü gönderecekti, bir de baktım birisi elinde ‘Meltem, ALA 88’ yazan bi kağıtla bekliyor. Yani Adana Anadolu Lisesi 1988 mezunu Meltem! Çok hoşuma gitti.
Bindik arabaya, doğru dünya güzeli karısı Eva, dünya şekeri kızı Vanessa ve dünya yakışıklısı babasını görmeye!
O kadar yıpranmışız ki Nina ve ben mışıl mışıl, Tabby (evin kedisi) de mırıl mırıl uyuduk futbol sahası büyüklüğündeki yatağımızda...

1 comment:

VOLKAN said...

merhaba acil size ulaşmam gerekiyor nairobiye yerleşmeyi düşünüyorum ve biraz çekingen olduğum tarafları var beni bu konularda aydınlatacağınıza inanıyorum mailim comtek_volkan@hotmail.com