Tuesday, October 16, 2007

Seker bayraminda sekerlerimle...


Veremedim... Hani iki hafta once yetim yavru kopekleri almistim ya gece agliyorlar komsunun bahcesinde diye... Bi turlu geri veremedim...
Bi kez geri verdim, ama iyi bakilmadiklari icin gece yarisi aglamalarindan rahatsiz olup gece yarisi tekrar komsunun bahcesine girip geri aldik...
Gecen pazar da yavrulari almak isteyen birilerine kopekleri verecektim, arabaya bindik, yola ciktik, ben aglamaya baslayinca alamadilar...
Hep beraber geri eve geldik...
Bayramimiz boyle gecti...

5 comments:

ne yazdı ne yazamadı said...

ohooo daha başından belliydi ki...ama ben de olsam ben de veremezdim. o kadar şekerler ki...yalnız ben ağlamaya başlayınca alamadılar kısmına çok güldüm. hala da gülüyorum.:)

www.edasuner.com said...

Huhu ben geldim iyi bayramlar canım geçmiş de olsa :)

umama said...

super olmus super, verme zaten. cok tatli sipalar ya, ben de veremezdim. sipalarin birkac fotosu diyorum, ne guzel olur, sipalara bakinca atlayip hoplamak geliyor icimden.
verme kimseye cok guzel bir ekip, cete(sen ne diyorsun bilmiyorum ama) olmussunuz boyle.

{n} said...

Yaa ne iyi olmus sende kalmalari... Benim bile icim rahat etti... Cok tatli bir aile olmussunuz... Kucak dolusu sevgiler hepinize...

k.i.s.d. said...

Ne güzel bi insansın sen yaaaa