Thursday, October 11, 2007

Kafe Yazilari 1


Bi sey icin, canimi yiyin!

9 comments:

Aysegul said...

Daha önce sanırım seni bir gazetede okumuştum. Şimdi orada burada dolanırken bulunca çok sevindim. Yazdıklarının kimini çok severek kimini de ürpererek okudum. Bundan sonra sürekli ziyaretçinim.
Sevgiler...
www.mavilimon.blogspot.com

etki alanı said...

Bayramlar ne ifade edr bilmiyorum ama adettendir;iyi bayramlar..
Tütü

Anonymous said...

soruyorum; sen bir çift yürek'in ta kendisi misin??
tristesse

pigmelerle.dans.eden said...

tristesse,
`cift yurek` iyi bi sey demek di mi? anlamadim :(
meltem

Anonymous said...

meltem; bir çift yürek marlo morgan'ın yazdığı bir kitap. okumamış olmana inanamıyorum çünkü ben senden çok şey buldum onda, ortaokuldayken okumuştum, seni görünce de tüm kitap gözümde canlandı. böyle..
tristesse

pigmelerle.dans.eden said...

haaa,
okudum okudum,
hani su aboriginlerle yasayan kadin...

Anonymous said...

bu kadar mı, sen sen'den bişyler bulmadın mı yani??
tristesse

pigmelerle.dans.eden said...

Selam Tristesse,
Begenerek okumustum, cok oldu okuyali. Hatta kacma, gitme istegim cok acik olmali ki bi arkadasim hediye etmisti bana o kitabi `bak bi gun sen de delirip boyle yamyamlarin pesine takilip gitcen bi yerlere` diye...
Aslinda su an icin o kitapta kendimden neler buldugum cok onemli degil, cunku bu garip, esmer kitada bu kadar yalniz, kendimi bulmaya calisiyorum.
Bir de Marlo Morgan yanlis animsamiyorsam aboriginlerle belirli bi sure gecirdi ve sonra eski hayatina geri dondu. Ben `donsem mi donmesem mi`nin sancilarini cekiyorum. Donsem uyum saglayamam biliyorum, donmesem de mutluyum ama yalnizim, o cok acitiyor.
umarim kendimi dogru ifade edebilmisimdir.
Meltem

Anonymous said...

Selam Meltem;
Ben de beğenerek okumuştum yine senin gibi uzun zaman önce. Ben de çevremdekilerin arasına kendimi koyamayınca hep o kitaptan cesaret bulurum, sahte de olsa..İnan kendini güzel ifade ediyorsun ki okuduklarımdan yani yazdıklarından sancıların hissediliyor. Ve biliyorum ki geç de olsa, zor da olsa bir gün döneceksin. Seni fazla sıkmadan bitirdim şimdi. Cevapladığın için teşekkürler..
tristesse