Tuesday, October 02, 2007

Dun gece misafirimiz vardi yatiya



Dun benim kopeklerin annesi zehirlenerek ol(durul)du. Hani bi arkadasim vardi Justin, benim kopeklerimi aldigim arkadasim hani. Hem de komsum. Cocuklarina bakan bakici ile aralarina tatsizlik girince bakici tehditler savurarak evi terketmis iki gun once. Acmis agzini yummus gozunu, tum aileyi siradan gecirmis.
Dun kopegini, kopeklerimin annesini bahcede cansiz buldu Justin. Hic bir neden yokken bir gun oncesinde sevip oynadigim kopek oldu. Bakicidan supheleniyor dogal olarak. Burda olaylari cozmenin bir yolu kalmadiginda zehirlemek en cok basvurulan care(!). 3-4 ay once Genel Kurmay Baskani da zehirlenerek olduruldu. Siroz dediler, o bu dediler, ama adamin zehirlenerek oldugu gazetelere manset oldu.
`Ben bu adamdan cok nefret ediyorum ama adama gucum yetmez. Kime gucum yeter????? Bi kopegi var, onu cok seviyor, gunahsiz munahsiz ama bana ne? Ben de az cani degilim, onu oldureyim bari de ici acisin Justin`in` Bu mudur aklindan gecen bu kadinin????
Kopek oldu olmesine de iki tane 6 haftalik yavru kaldi geride. Dun gece Justin`in bahcesine girip garajdan yavrulari alip eve getirdik. Anne sicagina alisiklar, disarda ac soguk ne yapacaklar bu yavrular diye aklim orda kaldi. Biz de kaptik geldik. Besledik, yikadik, pire ve kene doluydu ustleri, temizledik, ilacladik, etraf batti, cis temizledik… Ama ilk yetim gecelerini sicacik yumusacik ve tok gecirtmek icin elimizden geleni yaptik.
Siyah olan cok serseri, krem rengi tombilik olani korumak icin gormeyen gozleri ile odaya kim girse bi hirlama bi havlama, uyurken bir horlama… Krem rengi olan ise tam bir bebek. Uyurken inleyerek ic cekerek bir yatisi var… Dayanilir gibi degil… Nerden mi biliyoruz???? Carsafin ustune kocaman bir cop torbasi serildi-cis yaparlarsa diye-, ustune carsaf, ustune battaniye, hep beraber uyundu da dun gece ondan J

16 comments:

mrl's page said...

Çok üzücü bir haber bu Meltem!
Ben küçükken bizim bahçemizdeki köpeğimizi de zehirlemişlerdi, ne üzücüdür bilirim o duyguyu!!

Yazık yavrular bir cani yüzünden annesiz kaldı!

Çokta şekermiş minikler...

mrl

Anonymous said...

oofff offf.. Ne desek boş.. Dünyada deliler ve buna katlanmak zorunda olanlar var.. İnsanlar bunca kötülüğü hangi akla hizmetle yapar, nasıl bir canlıya kıyıp da yataklarında rahat uyurlar ki?

Yüreğinize sağlık Meltem..

Asuman

Anonymous said...

oofff offf.. Ne desek boş.. Dünyada deliler ve buna katlanmak zorunda olanlar var.. İnsanlar bunca kötülüğü hangi akla hizmetle yapar, nasıl bir canlıya kıyıp da yataklarında rahat uyurlar ki?

Yüreğinize sağlık Meltem..

www.edasuner.com said...

Canım ya ne hainler var dilerim ki second life'ında o köpek olur kendisi!

ozgurr said...

meltem hanım
aynı soruyu birkaç ay önce yine sormuştum ama sanırım gözünüzden kaçtığı için yanıtlayamadınız.uganda,ruanda veburundi vizeleri sınırdan temin edilebiliyormu ve burundi de genel olarak güvenlik sorunu varmı diğer 2 ülkeye göre?

ozgurr said...

bu arada sorduğum soru konuyla pek ilgili olmadığı için e-meil adresime bildirebilirmisiniz.
ozgur.dost@hotmail.com

sevpehli said...

Kızım sen cennetliksin...Duyarlılığın, inançların ve iyi kalpliliğine bir gün çok güzel bir ödül alacaksın..Ne olacağını bilmiyorum ama umarım bu en büyük dileğinin gerçekleşmesi olur.Sevgiler ve saygılar...

uzak said...
This comment has been removed by the author.
umama said...

meltem, bu sıpaların birkaç fotosunu koysana, cok guzeller bunlar. bilgisayarin karsisinda eridim resmen. benim yanımda da uyusunlar istiyorum.

bu arada benim adim kirmizi yi unutmadim, tatilden yeni dondum, ptesi scan ederim.

ya bunlar cok tatli.

pigmelerle.dans.eden said...

Umama,
koyarim, hatta sana ozel gonderirim. Pek serseri pek saftirik bu yavrular. Gulmektenve cis temizlemekten geberdim! Hala bendeler cunku, geri veremedim...

Uzak,
cok sasirttin beni. Yazacagim sana.
sevgiler seslenenlere, sevgiler sessizce okuyanlara...
Meltem

etki alanı said...

Oğlum dört yavru kediyi eve getirdiği gün,ben de onları başucuma koyup yatmıştım.Daha gözleri açılmamış yavrular...
Damlalıkla besledim onları.Ama beş ay sonra ayrılmak çok zor gelmişti.yazınızı okurken aynı duyguları tekrar yaşadım.
Kendinize iyi bakın...
Tülay

uzak said...
This comment has been removed by the author.
Magissa said...

çok yakında "dördü bir oldular bütün evi yediler" yazısı okuruz gibime geliyor ;)

Evin Kedisi said...

Özbekistan'ın eski büyükelçisi Craig Murray'in açıkladıkları, Rusya ajanının zehirlenerek öldürülmesi, Uganda'nın başına gelen o deli lider, görülüyor ki devamı son derece şiddetle süren olaylar, dünya üzerindeki tüm büyük güçlerin sivilleri nasıl da acımasızca öğüttükleri...Okudukça içim kalkıyor Meltem...O ortamda görülüyor ki korkunçluklardan herkes nasibini alıyor. Hani, karısını döven adam, çocuğunu döven kadın, kedisini tekmeleyen çocuk hikayesi...

umama said...

gunlerdir aklimdan cikmiyor bu sipalar. o sari sipanin ic cekisini duyuyorum, siyah sipanin hirlamasini. sarinin en altta islak burunlu fotografi gozumun onunden gitmiyor. ne yapiyor bu sipalar?

benim adim kirmizi tamam, yolladim, eger almadiysan bir daha yollayayim.

Aslı said...

Of Allahım.

Burada mantığım duruyor.

Bilerek bir insana acı çektirmek ve bir hayvanı öldürmek???