Tuesday, September 18, 2007

Son bir haftanin bilancosu: 1 paspas, 2 koltugun kolcaklari -azcik-


Arkadaslar,
Herkese cok tesekkurler kopeklerim ve ev ahalisi adina.


Neredeyse bir haftadir internet baglantimiz yok.

Bazen email geliyor ama gitmiyor.

Bazen gidiyor ama alinmiyor.

Internet baglantisi hep sallantida.

Ve bazen baglanti saglandiginda hic baglanmasa daha iyiydi diye dusunur olduk, cunku o kadar yavasti ki siniri bozuluyor insanin.

Neyse, agirdan agirdan yaziyorum, umarim baglanti kopmaz :(


Kopeklerin yaramazliklarina gelinceeeee...

Kimisi elinden geldigince yardim etmeye calismis, hepsini dikkatle okudum.
Mesela kemikle basladim ise.
Ama burda oyle kopekler icin ozel yapilmis o lezzetli -boggkkk- kemiklerden yok.
Ama koca koca kemikler alindi mesela, haslanip haslanip bahceye dagitildi.
Yalniz bu kez de kemik kovalamacalari basladi.
Devamli bir hile, bir kumpas nasil hepsini ben alirim da digerine caktirmadan gomerim diye Lokum`la Sutlac`in beyin damarlari atmaya basladi :)

Kimisi gulmus halimize...
E cok dogal, ben gulmekten yerlere yatiyorum!

Kimisi uzulmus...
Uzulmeyin, haytalarin keyfi cok yerinde.

Haaaa...
bir de satir aralarini okuyup `Benim Adim Kirmizi` nin sayfalarini gondermeyi teklif edenler var ki buyrunuz: Kitap 354. sayfadan 366. sayfaya kadar yenilmis ve dogaya geri donusturulmus bulunuyor.

Cok cok tesekkurler, gulenlere, yardim etmeye calisanlara, allahim yarabbim diyenlere, elma suyu, camasir suyu, sabun onerenlere, bosver gecer diyenlere, benim de kedim boyle yapardi, benim oglum boyle yapardi, benim kopegim var hic boyle yapmadi, yiyor da nasil sindiriyor anlamadim diyenlere....

Herkese tesekkurler!
Not: Fotograf, benim kizlarla ilk kez goz goze geldigimiz anin fotografidir :-)

3 comments:

MeRaiL said...

Sorununu cozmene sevindim ve onlarin kemikler icin verdikleri sirin savasi gormek isterdim.. ;)
Camasir suyu fikri cok ilginc geldi bana ki temizlik maddeleri hayvanlar icin buyuk tehlike..
sevgiler

figen said...

oralarda varsa eskiciden koltuk falan alsan bahçeye koyup yiyin yiyebildiğiniz kadar desen, belki bol bulunca vaz geçerler, inat yapıyorda olabilirler şimdi aklıma geldi.kemik savaşlarıda süpermiş eminim yakında minik canavarlara kemik yetiştiremeyeceksiniz:)

Kültür Mantarı said...

meltem , uganda'da çok sel varmış, öyle dinledim sabah radyoda, tabi sadece uganda değil, bir sürü afrika ülkesi saydılar. senin oralarda da varmı ?