Thursday, August 16, 2007

Muz Cumhuriyeti






Muzun envai cesidi var burda. Boy boy, renk renk! Hani bu memlekette toprak cok bereketliydi ya… En kucuk muz cesidi ile siradan bamyayi yanyana koyunca goruntu cok komik. Guliver Devler Ulkesinde mi Cuceler Ulkesinde mi insanin kafasi karisiyor!
Para 2cm capinda 50 Uganda Silingi…O siling 2cm ise o bamya kac cm?
Arrghhhhh!!!! Anilar tazelendi yine: Bir havuza bir musluktan saatte 2 mkup su doluyorsa ne ala! Acma diger muslugu acmaaaa!!!!

Yeni bir eve tasindim, `Keske bahcede avakado agaci olsaydi da yeseydik` dedim icimden. Ertesi gun mutfagin kapisindan bahceye ciktim, kopeklerle oynuyorum… Pat diye bi sey dustu onume. Avakado! Komsunun bahcesinde avakado varmis, ordan bizim bahceye dusuyor zaten! J

Hani aylarca ispanak olsa da yesem demistim de ispanagi aylardir goruyormusum megersem de taniyamamistim buyuklugunden hani???? Peki bu bitkinin buyuklugu nedir sizce????

9 comments:

Cansu said...

Merhaba Meltem,

İ-na-na-mı-yor-um, sen yapmak istediğim şeyi yapıyorsun. Blogunu gördüm ve vuruldum. Oturdum kitap okur gibi bir çırpıda tüm blogu okudum. 20 yaşındayım ve okul bittiği gibi Afrika ve Latin Amerikaya gitmek orada yaşamak ve ihtiyacı olanlara yardım etmek istiyorum. Senin yetim çocuklar gibi çocuklar bulmak istiyorum, onların yanında benimde mutlu olacağımı düşünüyorum. Seni bulmam öyle güzel oldu ki... ufuk oldun bana. Bu yüzden seni kocaman öpüyorum..

Bu arada resimdeki bitki kocamannn, bildim mi??? :)))

Sevgiler,
Cansu / İstanbul

Huysuz said...

bamya ile muzun orantılı haline bayıldım :)

etki alanı said...

Cesareti izliyorum
Hayatın zor olduğu bölgedesiniz. Lütfen sağlığınıza dikkat edin.
Tütü

www.edasuner.com said...

Bende uzakdoğuda monkey banana yedim tadı süperdi maymunlar ağzının tadını biliyor valla

Yeminli Tercüman said...

Müthişsiniz.. sizin gibiler için biz de bir şey yapıyoruz: 200 Ülkede Türkçe Tercüman.. www.yeminlitercuman.com Ugandaca Türkçe Tercüman da bulunuyor var.. Hem de Ugandalı..

Anonymous said...

ıspanak değildir herhalide....!!??
merak ettim doğrusu??
nerminn

kumhavuzu said...

Almanyadayken bamya diye sattıkları şeye bak deyip gülüyodum:)biz alışkınız ya minicik olmalı:))
bu arada havuz problemleri kaldırıldı diye hatırlıyorum:)
sevgiler sana İstanbuldan

kumhavuzu said...

:))giriş yapmadan yorum yazmışım galiba bu arada:P
Almanyada anam bamya diye sattıklarına bak deyip gülüyoduk.Bizde küçüğü makbuldür ya:)
bu arada havuz problemleri kaldırıldı diye duymuştum:)
sevgiler sana ve tüm dostlarına İstanbuldan

archisugar said...

Uzakdoguda yemistim o kucucuk seker gibi tatli muzlardan.