Wednesday, August 01, 2007

Happy birthday to youuu!!! Mandalina suyuuuu!!!


Yigenim Dora dogumgunlerinde boyle soylerdi:

`Happy birthday to youuuu!!!

Mandalina suyuuuuu!!!!`

Burda olsa yine boyle soylerdi herhalde, cunku bugun benim dogumgunum!

Ilk kutlayan da Cigdem ve Memedalan`in tum hatunlari oldu seker mi seker bir emaille!!! Hani Masai kolyesi yapan cilgin hatunlar hani!!!

30 yasimdan 2000 kusur gun almisim bugun :)

Yazacak cok sey ve fakat cok az kelime var aklima gelen...

Kendimi `bi sey` sanmami saglayan emailleriniz icin tesekkurler diyebiliyorum sadece...

Sonsuz Tesekkurler!

Sevgiler...

not: fotograflara dikkat... hic birinde sag kolum yok, cunku o fotograflari ceken kolum O :-)

24 comments:

Anonymous said...

bu sayfayı açılıs sayfamız yaptık senden gelen haberlere bakıyoruz .guzel bir cocuk dunyaya gelmis hayata ve dogaya borcu oldugunu bilen ve hayatında farkında oldugu işte o arkadasımız bugun dogumgununu kutluyor selamlar olsun
Çamur Adana

ekmekcikiz said...

Meltem,
Sizi okumaya başlayalı bir haftayı ancak geçti.
Meğer, siz aslanların arasında boşuna yaşamıyormuşsunuz, siz de bir aslan mışsınız!
Yaptıklarınıza hayran kaldım. Bu günü bahane ederek, sizi dolu yaşamınız için kutluyorum.

tontontombo said...

SEVGİLİ MELTEM, YENİ YAŞIN KOCAMAN MUTLULUKlAR GETİRSİN SANA:)hepi börtttdey tuu yuuu

ozlem said...

dogum gununuz kutlu olsun! nice yillara...

Girls on blog said...

Dogumgunun kutlu olsun...Sevdigin yerde sevdigin insanlarla nice yaslara( İlk defa yorum yazmak bugune kismetmis.Cok imreniyorum)

Girls on blog said...

dogumgunun kutlu olsun.Sevdigin yerde sevdigin insanlarla nice yaslara...Yorum yazmak bugune kismetmis.Cok imrendigimi soylemeden gecemiyecegim:)
Sevgiler

{n} said...

Mandalina suyu eksi olur ama sen cok sekersin! Dogumgunun kutlu olsun!!!

takıntılıbücür said...

Meltem, uzun ve de verimli bir ömür sizin olsun. Bu arada tek kolla bu fotoğrafları çekmek de büyük yetenek yani.

www.edasuner.com said...

Nice nice senelere canım sağ kol olayıda çok eğlenceliydi :) Bu arada sana nick name taktım:

DÜNYAYI KURTARAN KADIN nasıl ama süper tamamdır oldu bu iş :)

Aysetun said...

Sevgili Meltem,
Uzun bir süredir yazılarını keyifle okuyorum. Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber geçireceğin nice mutlu, sağlıklı yaşlara....Sevgilerimle...
Aysun Şebnem

yaban eriği said...

yen yaşın umut cesaret ve mutluluğunu arttırsın..yüzündeki o sıcacık gülümsemen hiç eksilmesin..

mutlu yıllar sana :)

Köşenin Delisi said...

Nice yıllara :))

Mutlu Kadın said...

Doğumgünün kutlu olsun Meltem. Daha nice nice mutlu senelere.

MeRaiL said...

Blogunu yillardan beri her aklima geldikce okuyorum, ama su ana kadar bir kere bile yazmadim yani sessiz misafirdim hep..;)
Bir gun gecikmelide olsa da dogum gunun kutlu olsun..
Yetimlere tanimadiklar benden kocaman opucukler..
Sevgiler

Aslı said...

Nice nice nice mutlu yıllara...

Mobius said...

Blogunuzu günlük olarak okuyan sessiz çoğunluktan biriyim ve bugünü bir ilk olarak değerlendirip "ses" vermek istedim:)
Nice mutlu yıllara Meltem Hanım...

Asli A. said...

Dogum gunun kutlu olsun Meltem :)

yok ki said...

Dogum gunun kutlu olsun!
Sana ulastirmak istedigim iki haber var. Birincisi Oldboy hakkinda. Eger istersen sana gonderebilirim Oldboy ve baska istedigin filmlerden. Adresin gerekli bana, bunun icin baglanti kurabilecegin bir email adresim var profilimde.
Ikinci konu ise 'sobe'lendin! Bu bloglar arasi bir 'tanisma' oyunu. Belli sorular var ortalikta dolasan , onlari cevapliyorsun. Ben de cevaplarimi verip seni sobeledim; eminim senin anlatacagin ilginc seyler vardir :)

Saglicakla kal, nice yillara!

balanne melike said...

İnsanlık senin gibi bir serüvenci ile kutsandı...Sayılarını unutacağın yeni yıllarınada sana sağlık ve mutluluk diliyorum..

Fatma and Kevin said...

Doğum günün kutlu olsun Meltem. Nice yıllara!!!

Mr_Turkish_Delight said...

gecde olsa iyiki dogdun :D
ya da benim kücük yigenimin deyimi ile,
iyiki birthday :D

slmlar
TD

deryik said...

fazlasıyla rötarla mutlu yıllar... ve iyi ki iyi ki doğdun, kmlerce öteden tek bi blogla bize verdiğin tarifsiz enerji için teşekkürler.

gidebilmek zor değil, gösterdiğin için.

SaNeM said...

Gec kalmisim ben, olsun kutlamadan cikmiyim; iyi ki dogdun Meltem ve iyi ki seni tanidim. Enerjin, sevgin hic bitmesin.

Gocebe said...

uff biraz gec oldu ama mutlu yillar meltem...

duygu