Wednesday, August 15, 2007

Hani Ikizler Kacirilmisti Ya...


26 Haziran`da yazmistim hani evimde calisan Catherine`in ikiz torunlari buyu icin kurban etmek isteyen bir kadin tarafindan okul cikisi kacirilmisti hani... Bugun Catherine mahkemeye gitti ve mahkeme kaciran kadini 5 yil hapisle cezalandirdi...
Is birligi yapan okuldaki guvenlik gorevlisinin davasi hala devam ediyor. Insallah ona da 21 Agustos`taki oturumda bi guzel haddini bildirirler...
Bana sorarsaniz 5 yil az iki cocugu kesmek icin kaciran birisi icin ama burdaki hapisaneler o kadar kotu ki 5 yil sonra sagsalim cikmak mucize olur bence...
Dun ikizlerin karnelerini getirdi Catherine, `Bak arkadaslarin cok caliskan` diye... Karneler super... Catherine artik bende kaliyor ya gelecek donem yeni evimize yakin bir yerde bir okul bulursak oraya naklettirecegiz bebeleri. Boylece Catherine de sadece Lokum ve Sutlac`in haylaz muhabbetlerine ;-p mahkum olmayacak...

10 comments:

ayza kadem said...

çok güzel bir sayfanız var tüm yazılarınızı okuyamadığım için pek yorum yapamıyorum.Bundan sonra sizi sürekli takip edeceğim.Bu arada haklısınız 5 yıl gerçekten az ne demek ya iki çocuk saçma sapan sebeplerle katledilecekti!....

Benim bloguma gitmek isterseniz tıklayın :)


güzelliklerle kalın...

{n} said...

iyi olmalarina, sag salim kavusmaniza cok sevindim... o kacirilma haberini okudugumdan beri bu guzel haberi bekliyordum... operim ikisini de...

Nihat said...

Uganda'dan Meltem, Bloğunuzdaki Afrika Atasözünü çok beğendim. ben de bloğumun başında kullanabilir miyim?

www.edasuner.com said...

Aman iyi bari Meltem'cim sevindim bu habere :)

Huysuz said...

ikizler çok şeker

koyun kurban eder gibi çocuk kurban edilmesini filmlerde olur sanırdım okuyunca kanım çekildi doğrusu...

mrl's page said...

Çok sevindim bu habere, dilerim duyulmuştur verilen ceza... Kimse aklından geçiremesin bir daha çocuklara zarar vermeyi !
Okulun güvenliğine verilen cezayı da okuruz dilerim yakında!
~mrl~

ekmekcikiz said...

Doğrusu "adalet"in çabuk yerine gelmiş olmasına hem şaşırdım, hem sevindim. Bizden hızlılar!

SaNeM said...

Guzel haber, cok sevindim.

Gazanya said...

Vay be büyü için insan kurban etme olayları gerçekten var mı ya....

Şahsen ben onları filmlerde oluyor sanıyordum.

pigmelerle.dans.eden said...

Ikizlerin en yeni fotograflari burada:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.282497208438904.84456.271817016173590&type=1