Tuesday, July 31, 2007

Isim araniyor!!!

12 Subat`ta adini Debra koydugum ve bir yasina gelmeden sitmadanvefat eden bir bebegin oykusunu anlatmistim hani... Babasi sofor Fred`di hani... Dun sabah 6da bir sms geldi Fred`den: Margaret -karisi- bir oglan cocugu dogurdu. Bizi ara! diye... Aradim! Cok mutlular!!!
Fred bana `Meltem, sana isim koymak icin bir firsat daha...` dedi...
Cok mutlu oldum.... Debra vefat ettikten sonra bas sagligi dilemek icin bir kez gorebilmistim Fred`i sadece. Ve Kampala`da bile yasamiyorlar. Beni hatirlamasina ve tekrar isim koymama izin vermesine cok sevindim.
Simdi D harfiyle baslayan bir erkek ismi araniyor... Var mi bildiginiz uzun omurlu birine ait D ile baslayan ingilizce bir erkek ismi????????
Turkce isim koyabilsem ben biliyorum yapacagi ama isim Ingilizce olunca elim kolum bagli kaliyor :-(

24 comments:

loungetime said...

Daniel Day Lewis 'in ismi olabilir mi?

raspberrypie said...

david bence cok güzel isim erkek bebek icin! ismi ne olursa olsun, uzun ömürlü olur umarım =)

www.edasuner.com said...

Dreamman koy bebeğim bence :)

celerone said...

Daniel

Bana hep şanslı, şık, kafalı ve mutlu olurlarmış gibi geliyor.

Selamlar,

Anonymous said...

deniz olsun. ingilizcedeki denis i de cagrıştırıyor

Pakize Kula said...

Darren Aronofsky çok sevdiğim bir yönetmendir,
En az onun kadar başarılı bir birey olması dileğiyle :) Darren.

kecilerin cobani said...

Dylan!
:-)
Of uncertain origin, but its meaning is probably connected to the word for 'sea'. In Welsh mythology Dylan was a god of the sea and the son of Gwyddion and Arianrhod. The Welsh poet Dylan Thomas is a notable bearer of this name. Though it was his surname, Bob Dylan is often an inspiration for parents using this name

Pakize Kula said...

Darren Aronofsky, filmlerini çok başarılı bulduğum sevdiğim bir yönetmendir.En az onun kadar başarılı bir birey olması ümidiyle, Darren.

sinan said...

"dora" olsun bence; ingilice telaffuzu da kolay olur.

Parizyen Ay Lambasi said...

Dorian

Dorian Gray'den

Çiğdem said...

Ben bir önceki post' yaki ismi çok sevmiştim. "Duma" İlle İngilizce olması şart mıdır?

Mutlu Kadın said...

Aklıma ilk DANIEL gelmişti ama DARRELL da çok güzel.

Anna lui! said...

Dave olabilir bence :)

mrl's page said...

Bir arkadaşımın oğlu var 7 yaşında adı Daniel, çok yaramaz ve çoook yakışıklı olacağı kesin bir çocuk :)

Derek benim beğendiğim bir başka isim...

Uzun ömürlü olsun Dxxxx bebek :)
Sevgiler
~mrl~

Pratik Anne said...

Derin, Deren buralarda (amerika'da) cok populer Turkce isim.

Anonymous said...

Çamur olsun bence .bu arada sizi tebrik ediyorum yasama olan durusunuz o kadar guclu geldi ki bana adanadan selamlar

senabera said...

Daniel veya Damien

ozlem said...

Desmond (Desmond Dekker)
Celtic dilinde man of the world demekmis!

etki alanı said...

Ben Afrika Atasözünü çok beğendiğimi söylemek için Yorum yaptım.İlginç bir ziyaret.Fotoğraflar eşsiz.
Kutluyorum.

Kültür Mantarı said...

Dale
Dallin
Dalton
Dane
Darnell
Darrell
Darrell
Dean
Denzel
Dexter
Drake

garcag said...

demian

Anonymous said...

Yahu annesi 12 şubatta doğum yapınca dorayı nasıl şimdi doğurdu ben onu anlamadım !!! Gebelik 9 ay 10 gün değilmi yafu ? Yoksa Cem Uzan ordadamı seçimlere girdi yoksa kazandımı ?
Malum vaatlerinden biride gebelik 3 aya inecekti ya !!!!!!!

pigmelerle.dans.eden said...

Debra -Dora`nin vefat eden ablasi- bu yil subat`ta vefat etti, gecen yil nisan`da dogmustu. Yani 10 aylikken sitmaya bagli kansizliktan kaybettik Debra`yi ve ben dogumunda degil vefatinda yazdim 12 Subat`taki o yaziyi. Annesi Debra`yi kaybederken Dora`ya hamileymis bile. Yani Cem Uzan`lik bir durum ya da yalan dolan yok...

Anonymous said...

daefix yada daller olabilir bence...