Friday, July 20, 2007

Burnundan Corum leblebisi cikaranlar, ensesine salgam suyu surenler... Vah vah!


Yigenim bu karikaturu gondermis. Gulmekten yerlere yattim. Ama bizim memlekette `guldururken dusundurur` ya guldurukculer, icimi bir korku saldi memleketin durumu gercekten bu mudur diye...Cunku Tekirdag bilmemne partisinden aday bilmemkimden emailler gelmeye basladi. Onu da yapcam, bunu da yapcam oyunu bana ver diye..Tobe tobe... `Al verdim oyumu sana, kalkindir Tekirdagi. Hem Tekirdag rakisinin, hem de Tekirdag koftesinin kalitesinde bir dusus olursa cekerim kulagini ama haaa...` diye yanit yazasim geldi...

Gercekten memleketin durumu bu mudur? Birisi bana desin ki `Yok yok, karikaturlerde olur oyle seyler... gul gec, dusunme` diye... Yoksa insanin secimlerde secesi gelmez yaa... dogru degil di mi?

4 comments:

Kültür Mantarı said...

türkiyenin hali şöyle..
bu reklam gizli bir sansüre uğrarken


bu reklam akşama kadar 100 kere tv de..

Meltem said...

Izledim izledim...Bir yasima daha girdim... Vah ki ne vah memleketin haline!
Meltem

kucuklezzetler said...

maalesef ülkemizin hali vahim durumda
insanın kaçası geliyor ama ülkemizi onların eline bırakmak da içimize sinmiyor

kumhavuzu said...

yaa..ben sizi çok takdir ettim..sık sık gelicem buraya..birde ..hemşerimiyiz yoksa..o mailler banada geliyoda:)
sevgiler size.