Thursday, June 07, 2007

Yigidim, Ozgurum...

Gecen gun Mustafa abi Istanbul`a gitti, `ne istersin, geri gelirken getireyim` dedi... `Amman abicim, lenslerim bitiyor, yakinda kostebek gibi bakmaya baslarim` dedim... `Bi lenslerim, bir de siir kitaplarim amman haaa` dedim... `Mevlana`mi, Nazim Hikmet`imi, Sunay Akin`imi, Ozer Bal`imi isterim` dedim... Evimde kalan yigenim bana guzel bi paket yapmis, Mustafa abiye iletmis... Hepsi geldi ama yigenim Muge bana supriz yapip bakin bi ne gondermis????

Hani ben burda oyle tikir tikir calisan internetlerde fildir fildir sorf yapamiyorum ya… Hani `Yigit Ozgur ne cizmis` diye oyle guzel guzel websitelerde dolasamiyorum ya...Hani `aman o ne guzel blogmus, bu ne yazmis acaba?` diye yazilari okumak istedigim saatlerde elektrik olmayabiliyor ya…
Ya da birinizin bloguna girip de `ben de soyle soyle dusunuyorum`, `hay agzina saglik!` ya da `hadi ordan sen de ;-p` derken birdenbire bizim server ruhuna el fatihalik hale geliyor ya…
Uzuluyorum yeterince okuyamiyorum diye…
Ilgilenmedigimden, okumadigimdan degil…
Elektrik olmadigindan…
Internet olmadigindan…
Ya da biri varken digerinin olmadigindan…

Not: Simdi benim yigenlerim bu yaziyi kendilerine yazdim sanir, cunku hem Yigit hem Ozgur adinda yigenlerim var. Yarim elma, gonul alma: Yigid`im, Akin`im, Ozgur`um, Alican`im, Muge`m, Cemal`im, Inci`m, Dora`m, Ada`m, Aral`im, canim yigenlerim, hepinizi opuyorum... (Adile Nasitin Uykudan Once programina donduk haaa! Donduk dedik de yas da cikti ortaya :) Evet, ben de Adile Nasit`in adimi soylemesini bekleyenlerdendim. Ama hic `Meltem!!! Hadi bakalim kuzucugum, uykuya!` demedi. Keske adim Ayse veya Zeynep olsaydi diye uzuldugum gunler geldi aklima :)

1 comment:

gezicini said...

cok güzel fotograf. pek güzelsin kızım, aman nazar degmesin...
sevgiler
gorki