Friday, June 15, 2007

Yedirtmem kediyi...



Ofiste otururken bir garip miyavlama, bir garip gaklama sesi calindi kulagima. Ofisteki guvenlik gorevlisi Isaac`i sesi takip etmesi icin gonderdim bak bakalim kim kaciyor kim kovaliyor diye. Isaac geri geldi, `Ben o sesin geldigi yere giremem, cok pis bi yer diye` Tobe tobe! Isaac`in herhangi bir seye hayir dedigini duymak kolay degil pek. `Aaaa, olur mu oyle sey??? Yuru bakalim` diye kattim onume, girdik bataklik gibi copluk gibi bir yere. Hafif bir miyavlama sesi var, koccaman bir karga onu kovaliyor. Sesin geldigi yere dogru gidip calilari araladik ki avuc ici kadar birkedi yavrusu bize bakiyor… Karga ogle yemegini elinden aldigimiz icin sinirli gak guk deyip gitti.
Yavruyu alip sweatshirtumun icine koydum ama bu kadar kucuk bir yavru ne kadar pis olabilir ve ne kadar pis kokabilir bi tahmin etmeye calisin, onu ikiyle carpin sonra. Burnu agzi yara icinde, uzeri yapis yapis, tuylerine yapisan pitiraklardan kuyrugun boyu uzamis…Yani yuzune bakilir hali yok!
Meyve sebze ithalinde kullandigimiz kutulardan birinin icine attim, besledim ve aksam eve goturdum. Kutudan cikarirken bi baktim, kutunun uzerinde Chilly yaziyor, yani aci biber ihrac ettigimiz bir kutu imis, kedinin adi Chilly kaldi. Allahtan avakado kutusuna koymamisim haa diye gulumsedim…
Once dezenfektanli sularda yikayip pirelerini ayikladim, sonra sampuanli sularda… Kurutup tuylerini tarayip sonra yine sweatshirtumun icine atip atladim arabaya. Sitki adinda bir arkadasim var Japon restorantinda calisiyor, dooooru onun yanina gittim. `Sitki baaak bende ne var?` derken sweatshirtun icinden bir pati cikivermesiyle Sitki`nin `Amman onu ver bakiym sen` demesi bir oldu. Gokten uc emla dustu, hepsi Chilly`nin basina. Ona gozu gibi bakan bir Sitki`si var cunku.
Kargaya ogle yemegi olmak uzereyken, hoppili hoppili yapip seven bi sahibi oldu…
Pantolonumun cebinden atlarkenki haline bir bakiverin ne kadar kucuk ve kac lokmalik bir yemek olacagi belli oluyor o zaman…

3 comments:

balanne.com melike yaşar said...

Sana sadece ''sevgili Meltem'' diyorum. Ama gerçekten yaratılmış ezik, zavallı herşeyi sevdiğin için...

Kültür Mantarı said...

Meltem , bak bunlarda yuva arıyor :))

http://picasaweb.google.com/sefer.kilic/VerilikKediYavrular

blogcu kiremit said...

Merhaba
Bir blogcu arkadaşın sayfasında sizden söz ediliyordu, bunun üzerine geldim yazılarınızdan birkaçını okudum. Çok değişik, macera dolu yazılarınız var. Tabi gerçek yaşanmış şeyler.
Ben de sizi en kısa zamanda blog sayfamda tanıtmak istiyorum.
Ayrıca öyle bir ülkede yaşamaya baya bi heveslendim sayenizde:)