Friday, June 22, 2007

Sen kendine bi icki hazirla, ben de uzerime hafif bi seyler alayim...

Hani Kidepo`da bir alkolik fil vardi yerli halkin yaptigi ickiyi icen... Hani kafasi bi dunyayken voleybol oynayan arkadaslarimi kovalayan... Ama ortada oyle Turkiye`deki hayvanat bahcelerindeki maymuna sigara icirmeye calisanlar gibi bi durum yok. Yerliler tahildan veya muzdan icki yapip posasini atinca bu yalniz dertli erkek fil Bulbul gelip posalarla kafayi buluyordu hani...Nina - benim fotograflarimi ceken Nina- ile Bulbul`un harika bir pozunu yakalamis arkadasim Richard Edwards... Izniyle buraya konduruyorum...
Fotografa baktim da direk bu baslik aklima geldi: Ninacim, sen uzerine hafif bi seyler al, ben de kendime bi icki hazirlayayim.... Nina`nin bakislarindaki ise korku mu desem, saskinlik mi desem, `hadi ceksene bir an once, geliyor yahu...` mu desem....

Translation for Nina: Sweet sweet Nina, i have to explain you what this heading means in old Turkish movies... I will do asap when i see you. Other than that, i like the look in your eyes...

Photo by: Richard Edwards

2 comments:

Selen'den secmeler said...

Ne kadar guzel anilar ve bence mutlaka gorulmesi gerekn tadilmasi gerekn anilarla dolu bir hayat.Degisik insanlar,kulturler,filler,daha neler neler.....
Cok mukemmel olmali bunlari yasamak

figen said...

hakkikaten bakışı süper analiz etmişsiniz bir an önce kaçmayı düşünüyor gibi çıkmış:)her daim yorum yazmasamda tüm yazılarınızı okuyorum.
sevgiler.