Wednesday, May 09, 2007

Ozlediklerim...


-Asmalimescitte Sofyali`da kizlarla oturup 5 saat rakili-mezeli yemekleri,
-Nevizadede gelip gecene bakmayi,
-Elektrigi,
-Cukursuz yollarda hizli araba kullanmayi,
-Isil isil caddelerde yuruyus yapmayi,
-Bahcemdeki kedilerle oynamayi,
-Evimdeki guzel kedimle –fotograftaki prenses, Yastik hanimefendi- uyumayi,
-Kokoreci, sucugu ve hele hele simit-beyaz peynir-cay uclemesini,
-Dora-Ada-Aral uclemesini –yigenlerim-,
-DVD izlemeyi,
-Eminonunu karis karis dolasmayi,
-Misir pazarindaki butun lokumlarin tadina bakmayi,
-Canin cekti mi raki alabilmeyi,
-Ayse Kadin`i
-Visne, seftali, erik ve uzumu,
-Temizlikcim Ayse Ablayi,
- Rana, Songul, Nilgun, Esra, Burcu, Aytug, Selale, Mehtap`i,
-DLC sarabini,
-Semt pazarlarindan corap almayi,
- Ehliyetli araba kullanma rahatligini -calindi :( -
- Itirli cay demlemeyi,
- Acibadem likoru ile Turk kahvesi icmeyi,
-Asmali mescitteki kucucuk kafelerde elma cayi esliginde tavla oynamayi,
-Nupera`da, terasta mojito icip Halic`te gunesi batirmayi,
-Ortakoy pazarini,
-Nisantasi`nda kapi onlerinde evcilik oynayan cocuklari,
-Yanlarinda onlari seyreden sokak kedilerini,
-Pideci`nin kabakli-peynirli pidesini,
-Cep Sanat Evi`nin cilgin ahcisi Cicek Ablayi ve azarladigi Asmalimescit esnafini,
-Her sabah gunaydin dedigim mahallenin elektrikcisi, anahtarcisi, copcusu, bakkalini,
-Balik-ekmek yemeyi,
-Ailemi…
Keseyim burda artik, bu liste uzar gider…

7 comments:

timur said...

Turk kahvesi ile nane likoru de iyi gider :)
harika bir listeydi
bu arada Asmalimescit'i bilmiyorum , istanbula gittigimde kesfedicem
sevgiler

timur

Anonymous said...

senin bir istanbul yapma zamanin gelmis. ozlemediklerini de okudum ama onlari bosver.

ufuk

ebru said...

ozlediklerinde benim adimin olmamasi'eve geldiginde oh be mis gibi yemek kokmus demeyi ozlememen;sabah kahvaltisinda hamsi bugulama yemeyi ozlememene cok ama cooooook uzuldum dogrusu:((

masum zamanlar said...

selam .ben ceyhandan leyla.sizin bloğunuzu ilgiyle takip etmeye başladım.Çok gıptayla bakıyorum .tebrik ederim.adnan abi ve şaziye ablanın tanıdıklarındanım.onların tavsiyesiyle sizi buldum.çok beğendim.

Aybige-Kedi Defteri said...

İsmail Bey birkaç yan sokakta çerçevecilik işine geri döndü. Acaba Çiçek nerelerde kimlere höt zöt ediyordur şimdi? :)

pigmelerle.dans.eden said...

Ismail beyi bulursam Cicek`i de bulurum gibi geliyor bana. Cok Tesekkurler!

pigmelerle.dans.eden said...

Selam Leyla. Tesekkurler.
Ebru, ben seninle ilgili ozlediklerimi yazsam olay olur, roman olur :DDDDD