Wednesday, April 18, 2007

Uganda`da kalsin diyenler????? Turkiye`ye donsun diyenler???? Oy birligi ile Uganda`da kalmaya devam ediyorum :-)


Son 3-4 gunde aldigim guzeller guzeli mesajlar icin bir kac satir yazayim istedim…
Ya simdi boyle bi sey yazmak cok komik geliyor ama herkese tesekkur etmek istiyorum. O kadar guzel emailler geliyor ki kendimi `Adana`dan Ahmet, Bursa`dan Mehmet, Antalya`dan Hale, Jale ve tum mahalleye sevgiler, size opucukler gonderiyorum. Aha bakin muah muah!` diyen sabah sekerleri gibi hissediyorum ama gercekten ve samimi olarak herkese tesekkur etmek istiyorum…Sizler de benim gunumu aydinlattiniz!

ODTUden Gorkem, selamlar sana arkadasim!

Tugce, ben de sana Gocce Di Memoria demek istedim sadece… La Finestra di Fronte senin sarkinsa, aklima geldikce gozlerimin doldugu filmin dinledikce gozlerimi dolduran sarkisi Gocce di Memoria da benim olsun… (insallah dogru yazmisimdir isimleri haaa, yoksa rezalet!)

Adana Anadolu Lisesinden Erbil ve Ozlem, cok sagolun elinizi bana iki satir yazmaktan alikoymadiginiz icin…

Tesekkurler Funda…

Kekik kokulu satirlarin icin tesekkurler Ramze…

Plankton, kurtlarin gozunu gormek ve icinde oynadigin hissetmek hos degil tabii ki.

Oyku, you are welcome! Any time!

Eniscim –Pamukbanktan- senin de dedigin gibi yazalim guzelleselim…

Levent, pirlanta cocuk, yanimda 93 yilinda staj yaptigin icin ve gecen gun beni burda buldugun icin tesekkurler…

Alev, Mine ve Figen, cesaret veren satirlar icin tesekkurler…

Sunshine, burda reklam sektoru cok zayif. Oyle kafa yoran sloganlar, afisler, reklamlar , markalar falan cok az. Costurmak istersen, buyur gel J

Kivanc, biraz anne gibi yazcam ama once sinavlarini gec, okulunu bitir, sonra sen de cildirirsin. Once diploma ;-p

Asi ve mavi, sana ozel mi yazayim istersin????

SIKILIP SIKILIP ucmak isteyen arkadasim, ikizlerin karni sis, tahminin de dogru. Parazit vardir kesin. Ben de uc ayda bir ne olur ne olmaz deyip deworming-parazitlerden arindiran Mr Muscle tabletleri- tabletlerini alip arinmaya calisiyorum L
Koookle, cumhurbaskani konusuna benim de kafam takik! Burdakine de takik, Turkiye`dekine de…

Adasim Meltem, istediginle paylasabilirsin. Gizli sakli olan seyleri bloga yazmiyorum zaten. Ya da cok uzucu olanlari… Gecen Mrl ile uzun uzun yazistik, o blogumda gordugunuz yuzlerin arkasinda ne trajediler gizli diye ama buranin halki bir garip… Herseye ragmen gulumseme eksik degil suratlarindan…

Sessiz okuyuclardan sonunda ses cikaran Tonton, ses verdigin icin tesekkurler…

Pinar, umarim bir gun bu esmer kitada karsilasiriz…

Serracim, bir kurulus veya dernek araciligi ile degil kendi basima geldim buralara…

Umama, sorun cok zor… Cok iyi dusunup yazmam lazim. Bu arada geri bakmadigim icin pismanlik da duymadim simdiye kadar ama Kadin Hissiyati Bilirkisisi Ahmet Altan`in da dedigi gibi `her secis bir vazgecistir!`

Uganda`da kalsin diyenler????? Turkiye`ye donsun diyenler???? Oy birligi ile Uganda`da kalmaya devam ediyorum :-)

11 comments:

SaNeM said...

Ne guzel bir fotograf, sen de ne guzel gulmussun. Ben de kal orada diyenlerdenim.
S.

mrl's page said...

Nerde mutluysan orda yaşamalısın :)

Blogtaki resimlerden görünen, orada can bulduğun... Ama tekrar söylüyorum, üzüntünü sorunları yaz, paylaş!Payımıza düştüğü kadar üzülür, destek olmaya çalışır blogcanlar ...
Hepsi tek senin olmasın, güzellikleri zaten paylaşıyorsun bizimle...
sevgiyle
~mrl~

TugCe said...

Sen nerede daha faydali hissediyorsan kendini ve mutlu oluyorsan, orada kal.
Gocce di Memoria dogru tabiki. Filmin muziklerinin cdsi var. Sende yoksa, hic cekinmeden cd yapar yollarim oralara. ABD den cok fazla tutmuyor.
opuyorum.

sokakkurbagasi said...

cok sevindim;hayallerinin peşinden giden bir insanla karşilaştiğima ve hayallerime sıkı sıkıya sarılacağim bundan böyle;iyi ki yaşiyorsun:)

Cano said...

Ben Hurriyet`teki yaziyi gormeden bulmusum seni demek ki Meltem :)
Hakkinda hic birsey bilmiyor sayilirim (daha gidip bakamadim roportaja) Sadece son yazilarini okumak bile icimi isitmisti sana..:)
Evet, kal Uganda`da ,yazmaya devam et, gulusun de ne hos:)

hakan said...

Sevgli Meltem,

Tamda yurtdisina ucarken gazetede senin haberini okudum ve icten kiskandim. biz burada kendi gorilligimizi yasiyoruz.

sevgiler

Hakan Erenoglu

Çiğdem said...

Meltem' cim,

İkizlerin derdi sıtma da olabilir. Kimi zaman sıtma sonucu dalak büyür ve karın şişliği yapabilir. Yakında bir doktor varsa bir tarama yaptır istersen.

Dr kızı ukala Çiğdem :-)

Cano said...

Simdi okudum :)
Bence o soylesiyi bloguna bir yerlere yerlestirmelisin, dursun. Hurriyette eski sayfalara ulasmak zor oluyor, okumayanlar icin...
Telastan yorulman cok tanidik duygu bana da. Sanirim cogumuzu dunyanin baska baksa yerlerine firlatan en yogun duygu bu. Senin yolculugun ne guzel sonuclanmis, cok keyifli gorunuyor, mutlu guluyorsun zaten :)

hayat said...

Merhaba Meltem, gazetedeki hakkınızda çıkan yazıdan merakla sitenizi ziyaret ettim.Harika bir siteniz var.Ellerinize sağlık. Hepimiz hayal kurarız ama çoğumuzun hayalleri öylece kalır. Sizi gönülden tebrik ediyorum hayallerinize sıkı sıkı sarıldığınız için benim de hep merak ettiğim yerler bundan sonra sizin sayenizde bende oralalada hissedeceğim kendimi. Kolaylıklar diliyorum size.
Sevgiler...

Anonymous said...

Meltem hanım cevap vermeyeceksiniz sanırım...

asi_ve_mavi_06@hotmail.com

kirmizikelebek said...

cesaretine hayran odum. kendinle gurur duymalisin.