Tuesday, April 24, 2007

Sergeant Prens ve 6 cuceler


Geldigimden beri her Christmasta yetimhaneye gidiyorum. Sozum var onlara, bu ulkede oldugum surece her Christmasta yanlarinda olacagim. Bir de cok sicakkanlilar, hemencecik herkesle kaynasip oynayip ziplayip yeyip iciyorlar. O yuzden arkadaslarimi da toplayip goturuyorum. Gecen Christmasta da ev arkadaslarim Lisa ve kardesleri ile yetimhaneye gittik. E cocuklara da bi suru hediye, yiyecek, icecek, oyuncak, kitap, para mara ne bulduysak topladik. Hic acele etmeden hediye alirken de yemek yerken de akilli akilli siraya girip bir beklemeleri var ki beni bitiriyor. Gecen yil yeni yilda 25 cocukla hayvanat bahcesine gitmistim de sesimi bile yukseltme geregi duymadan saatlerce gezmistik.

Eglendik, dansettik, yemekler yedik...

Sergeant`in asagidaki pozuna ise bayildik!
Fotograflar: Lisa Mills

1 comment:

Anonymous said...

ilginç değil mi?

Beyaz adam önce ölmeye ramak kalana kadar sömürüyor siyahın iliklerini,sonra da yardım elini uzatıyor günah çıkarırcasına tükenen bedenleri kendisi tüketmemiş gibi.

*size dair yazılmış cümleler değildir.

Saygılar...

asi_ve_mavi_06@hotmail.com