Wednesday, April 04, 2007

Selale Hanim`a ithaf...


Simdi kendisinin fotografini buraya koysam, beni taaa Turkiyelerden dover... Bir hiperaktif, bir deli, bir delikanli, bir hos mu hos Selale Hanim`im var Turkiye`de... Ona Zanzibar`a gidecegimi emailleyince aman orda sunu yap, bunu yap, bidi bidi bi email atti bana. Ben de Zanzibar`dan donmek uzereyken ona bir sms cektim: `Sellocum, Zanzibar`da ******* gibi yandim, **** gibi yedim, *** gibi yattim, simdi de **** gibi alisveris yapcam. Baska ne yapiym?` diye... O yildizlarin yerinde cok yiyen, cok yanan, cok yatan sevimli hayvan isimleri var smste. Selale`den yanit geldi: `Butun hayvanliklari yapmissin iste, yeter!` diye bir yanit geldi... Mesaj geldiginde Zanzibar havaalaninda kontuar sirasindaydim, uzun sure kendi kendime kahkahalar attim. Sagim solum insan kaynarken birden etrafin ferahladigini hissettim, uzaklasanlar ve garip garip suzenlere ben de sut dokmus **** kadar masum bakislarla yanit verdim...
Fotograf mi? Alakasiz... Boyum uzun durmus, yuzum cok gulmus, selalenin de adi gecmisken koyuverdim oylesine ;-)

1 comment:

Anonymous said...

kız yerim ben seni de.. selloyu da :-)) taa oralardan... töbe töbe, bi rahat dur kizim accik ya....
bana bak iyi ki soylemisin pegasus'u.. son gunun son 3 sayısını kaptım senin icin:-)