Tuesday, April 24, 2007

Meltem`e veririm seni haaa...

Belki 20 yil once bir kez gordugum bir bebecikten email geldi dun. Buyumus de bana email atmis. O kadar sevimli bir email ki ben anlatmayayim, onun da izniyle konduruvereyim suraciga...

`merhaba meltem
çoğu insan gibi ben de gecen haftalardaki röportaj ile tanıdım seni,takdir ettim cesaretini, imrendim:)
kısaca kendimden bahsedeyim okuldan fırsat buldukça (siyasalda iktisat okuyorum,son 1ayım mezun mu oluyorum ne:)) çantamı toplar bir yerlere kaçarım.afrikaya uzanamadım maalesef henüz ama,ekolojik tarııım derim italyaya vınnn,turist rehberliği derim belçikaya vınnn,şarap yapımıııı derim fransaya vınnn..
….
benim bu gaayet iktisat-free aktivitelerim annemi dehsete dusurmeye yetiyor tabi:) `sen ne biçim iktisatcısın bi merkeze git staj yaaap,bak baban garantide de staj ayarladı,şaraptı,tarımdı,kopekti nolucaksın sen boyle?melteme vericem seni melteme vericem!! `
adını ilk duyusum 1-2 sene once annemin nidaları ile oldu anlıycagın.anne ne diyosun meltem kim ya,cami avlusuna bırak beni bu yastan sonra yeni anne istemiyorum:)
ve annem anlatmaya baslar benim akrabam bi meltem ablan var senin odtu mezunu(odtu cok itibarlıdır bizim evde:) … neyse işte meltem sattı pılı pırtı afrikaya yerleşti,melteme vericem seni napıyosa yapsın sana...
bi kaç kere melteme verilme:) tehdidi ile karşılaştım duydugun gibi ama hürriyetteki roportaja kadar annemin hayal gücünün bir eseri oldugunu dusunuyordum:)sanırım annelerimiz kuzen ,annem zeynep …. adanalı ,…. koyunden ….lar sulalesi(ay bu çok garip oldu kunye verdim 2satırda:)
neyse etiketlerin cok da onemi yok,degil mi:)roportajı okudum aklımı mı okuyor bu kadın ya diye dusundum.ankarada yasamıssın bilirsin,garip bi şehir ankara gri hersey binalar,her yer beton bi sis bulutu varmıs gibi sehrin uzerinde degisik ya,ankarada kaldıgım hergun baska bi yerde yapabilecegim seylerden bir gun eksikmis gibi geliyor bana onun icin kacip kacip gidiyorum.yazıyı okurken bosuna almamısım bu buyume kalkınma derslerini olm gercek hayatta karsılıgı varmıs kadın gitmis yapmıs,okadar da otistik diilmis iktisat diye dusundum,ya hatta ruanda içsavası tutsiler-hutular uzerine yazılmıs bi paperim bile var,hehe:)
….
ekimde odtude master,sora da italya,hollanda bi doktora yapıp akademide kalmak planım yoksa immmkansız yani benden bi bankacı cıkması:)
sendeki gözü karalık ise bana bi deli cesareti gelmesine sebep olabilir her an,bloguna bakıp bakıp gaza geliyorum:)ilham verdin anlıycagın,annem her an seni meltem vericem tehditlerinden pişman olabilir,bikaç eşya toplayıp afrika yollarına düşebilirim:)atlayıp gelmek istiyorum vala,cok keyifli olabilir,küçük meltem olurum:D simdilik merakımı blogdaki şahane fotolarla gideriyorum,sen yazmaya devam et bizler de okumaya...
uganda da gorusuruz belki yakın zamanda:)donme sakın turkiyeye:D
enson seni eleştiren bi bey ile ilgili bisiler yazmıssın,manevi boşluğa dusmek aidiyet arayısı degil bu ya,yardım edecegimiz yerleri sıraya koymak gibi bi lüksümüz yok maalesef,her yardıma müteşekkir olmalıyız bence,kimsenin enrejisini azaltmadan...
bolsans diliyorum sana
blogu takibe devam
sevgiler
pınar `

Pinar megersem benim dayimin torunu imis de annesi ona `vercem seni meltem`e` der dururmus :-) bu kadar tatli, bicir bicir, hevesli, heyecanli, akilli kizlari keske anneleri bana verse de ben de kiz cocugu sevdami azcik oyalasam!

Zeynep abla, Pinar`i bana verrrrrrr!!!!!!!

7 comments:

Cano said...

Pinar`cigim, beni ne gunlere goturdu yazdiklarin bir bilsen :)
Aynen Siyasal son sinifta, hatta bitmesini bile bekleyemeden (son sene 2 dersden kaldiydim), Ankara`dan bunalip, bir bankada neymis bu bankacilik diye 45 gun stajvari birsey yapip bankaci olmaya da tovbe diyerek ben Kanada`ya gidecegim ve gelmiyecegim! diye yollara dustuydum ;) Donusum muhtesem olduydu o ayri:) ay ne cok ozlemistim o Ankara`nin Esenboga`dan gelirkenki yollarini bile :)
Gitmek gormek yasamak lazim, yap tabii, annen versin seni Meltem`e :)

Meltem, boyle her gun bir yaziyla karsilasmak cok hos oldu, devam :)))

Sevgi Küçük said...

Annem beni de Meltem' e verir mi acaba? Keşke verse...
: (
Ben de ODTÜ' yü bitirdim, bankacı oldum da ne oldu? Pınar kadar cesaretim ya da aklım olsaydı...Tabii ki kişisel tercihler ama abla nasihatı istersen kaç kurtul Pınarcım.
Meltem Hanım, sitenizi yeni keşfettim. İlk olarak bu yazınızı okudum ve etkilendim. Belki aynı ruh halinde olduğum içindir.Neyse, ben sitenize bakmaya devam edeyim. Sevgi'yle kalın...

Gülenay said...

merhaba canım
bende seni hurriyetten tanıyanlardanım. müthiş hayranın oldum.seninki büyük bir cesaret keşke dedim keşke buraları bırakıp bende gelebilseydim yaptıklarını gerçekten takdir ediyorum. gazateyi okuduktan sonra o kadar aklımda kaldı ki hürriyet arşivden adresini bulup takip ettim. Bu arada fotograflarında şahane.... bizim gibi kapalı bir toplumda kadınlara bir şeyler yapabilceklerini ve bunu başarmada en etkili silahın cesaret olduğunu ispatladığın için teşekkürler

mormuj said...

selam meltem;
kardeslerim nasil hersey yolunda mi oralarda? var mi yapabilecegim her hangi birsey...
iyi bakin birbirinize :)

sevgiler
mormuj

loungetime said...

İnsan bazen gerçekten buralardan gitmek ve uzaklara taa oralara kadar gidip kaybolmak istiyor.

mrl's page said...

Zaten senin kuzen sokmuş Pınar'ın aklına, vericem seni Meltem' e diye :)
Yakında görürüz Pınar'ın seninle fotoğraflarını :)
sevgiler
mrl

ozgur said...

meltem hanım
doğu afrika ülkeleri ile ilgili vize bilgisi almak istiyorum sizden.uganda,burundi ve ruanda vizesini sınırdan alabilmek mümkünmü?birde burundi genel olarak güvenli sayılırmıteşekkürler.