Tuesday, April 10, 2007

Ikizler - 2



Hani temizlikcim Catherine ve ikiz torunlari vardi ya... Hani onceden hepberaber yasiyorduk... Catherine `Arkadaslarin seni cok ozluyor, Meltem` diyordu bi suredir. Anlastik, kararlastik, gecen Cuma paskalya tatili idi. Ikizler geldi, guzelce giydirmis ananeleri, aprka gitcez. Oncesinde biraz alisveris yapalim dedik. Markete gittik, ben anne ordek gibi onde, arkamda iki kucuk boy alisveris arabasi ile Apiyo ve Acien. Cikolata, meyve suyu, su ivir zivir alisveris yapildi. Cocuk parkina gidildi. Ben de parkta kenardaki bir agacin altina bir kilim serdim. Saat 11:30du. Ara sira uyuyup ara sira uyanip epey vakit gecirmisiz. Tam 6 saat ben yayilmisim cayira, onlar da kudurmus cocuk parkinda. Eve giderken arabada ikisi de uyuyakaldi. Eve geldigimizde de gitmemek icin arabadan inmeyen mi ararsin, aglayan mi... Cok ozlemisim her sabah penceremde `Marthaaaa!!!` -benim adim Martha ya, Meltem degil :-) - diye beni uyandirmalarini...

18 comments:

Cano said...

Sevgili Marta :) gec kesfettim ama yazilarini keyifle ve hizla okuyup yetisecegim :)

Biz bahari goremedik hala, parklara serilip keyif yapamiyoruz, sizin adiniza sevindigimle ve heves ettigimle kaldim burda ekran basinda iste. Oglanlar cok tatli cidden.

mrl's page said...

Hangi çocuk kendilerine 6 saat ayırıp parkta kalan birinin yanından ayrılmak isterki :)

Keyifleriniz daim olsun ...
~mrl~

Anonymous said...

Sevgili Meltem yada Marta:)
Bu sabah gazetede okudum seni ve hemen sayfanı aramaya koyuldum..Seni kutlamak için..Hayat hayallerinin peşinden gitmek ve düşündüğün gibi yaşamak..Kutluyorum seni Meltemcim..

zeynep said...

hürriyetteki röportajınızı okudum. çok hoş. hep böyle hayallerim var fakat cesaretim ve en önemlisi yeterince bilgim yok. sizden neler yapılabileceğine dair biraz bilgi alabilirsem çok sevinirim.
teşekkürler:))
fzeynep@hotmail.com

ozlem said...

Merhabalar,
Bugunku Hurriyet Pazar ile tanistim sizle. Once kim bu Uganda'ya yerlesen cesur kiz diye baslamistim okumaya sonra Adana Anadolu Lisesi Mezunu oldugunuzu ogrendim,sevindim. Ben de Adana Anadolu Lisesi mezunuyum sene 91 . Benden 2 donem ustsunuz galiba.
Blogunuzu takip edecegim.
Ozlem
www.cocuklacocuk.blogcu.com

sunshine said...

çok güzel fotograflar, ic ısıtan, gülümseten yazılar..cesaretinizi takdir ediyorum! reklam sektorunde 6 sene calistiktan sonra artık etrafıma&birilerine yararımın dokunabilecegi birsey yapmak istiyorum :) yardımcı olabilecegim bir iş var mı oralarda :)

Anonymous said...

merhaba sevgili meltem bugün hürriyet ekinin pazar ekinde röprtajınızı okudum inanılmaz etkilendim.bende 19 senedir Antalya Kemerde yaşıyorum.İstanbuldan buralara geldim ama inan stres buralardada aynen büyük şehir gibi.insanın senin gibi buralardanda kaçıp gidesi geliyor.blogunu bundan böyle geçte olsa takip edeceğim.bakarsın dünya küçüktür bizlerinde yolu oralara düşer.sevgiyle kal.sıkıldığında banada yazabilirsin.www.cappello.blogcu.com.
adım Funda

kivanc said...

bugün hürriyetteki yazınızı okuduktan sonra hemen internete girdim..tüm yazılarınızı şimdi bitirebildim:)üniwersitede ingiizce işletme okuyoorum tam sınaw zamanı bunalımdayken acayip bi huzur kapladı içimi...keşke bende bu kadar çılgın olabilsem...saygılar

Anonymous said...

Gazetenin pazar ekinde okudum haberinizi.

Fakat anlayamadım doğrusu...

Kariyerinizi, maddi çıkarlarınızı v.s elinizin tersiyle itip kendinizi insanlığa mı adadınız yoksa "kariyerim, maddiyatım v.s her şeye hükmedecek bir büyüklükte olduğu için tercihimi Uganda'dan yaptım" mı deyip çıktınız yollara?

Umarım cevapsız kalmam, ki burada yaşanan robotumsu hayat beni de bunaltmaya başladı... asi_ve_mavi_06@hotmail.com

hiç kimse ve hiç bişey hakkında hiç bişeyler said...

çok şeker :)
ama ikizlerden birinin göbeği biraz fazla şiş gibi.. bir hastalığı falan yoktur inşallah ?
ayrıca fotoğraflar çok güzel.. orda olmak istedim birden :)

iyi eğlenceler ;)

koookle said...

Sizinle ilgili bir sitede haber okudum (http://www.haber10.com/haber/68279/) çok ilginç olmalı sizin için UGANDA! neden böyle bir karar verdiniz? bence en iyisini yaptınız yok kim c.başkanı olacak? yok seçimleri kim kazanacak? estek de köstek! amaaaaan bana ne :)))

koookle.blogcu.com

Anonymous said...

sevgili adaşım...ne mutlu sana istediğin yerdesin..seni geç buldum ama çok hızlı tüketmeye başladım sayfalarını vede daha çok insan okusun istiyorum ondan dolayı msn de kişi kartıma adresini yazmama umarım kızmazsın..paylaşıma açık olduğunu düşünüyorum ..senin adresine bir gazete köşesinde rastladım bu arada:(((sevgiyle kal..çocuklar çok şekerler bayıldım..yazılarını ve ilginç karelerini dört gözle bekleyeceğim...MELTEM/İSKENDERUN

levent said...

meltem selam ve tebrikler...sene 92 veya 93 yazi pamukbank mali kontrolde staj yapmistim... o zaman tanismistik senle..dun sabah esimle gazeteyi okurken o bahsediyordu senden dur bir bakayim dedim..yav ben bunu taniyorum derken baktim sen missin..afrikada mutlu bir hayat sana...

tonton said...

Merhabaa, ben senin sessiz okuyucularındanım, dün de gazetede okudum.Çok cesursun tebrikler+sevgilerr

pınar said...

SEVGİLİ MELTEM;

DÜN BİR GAZETE SYESİNDE TANIDIM SENİ VE AZMİNE, KARAKTERİNİN GÜCÜNE, HAYALLERİNİN PEŞİNDEN GİTMENE HAYRAN KALDIM.
BEN 25 YAŞINDA KARİYERİNİN BAŞINDA BİR BANKACIYIM. BENİMDE SENİN GİBİ HAYALLERİM VARDI AMA CESARETİM YOKTU. ARTIK O HAYELLER BENİ ÇAĞIRMAYI BIRAKTI. BENDE SADECE BENİM HAYALLERİMİ YAŞAYAN İNSANLARA ÖZENMEKLE KALIYORUM.
SENİ ÇOK TEBRİK EDERİM.
UMARIM BİR GÜN BİR YERDE KARŞILAŞIRIZ VE YAZDIKLARINI OKUMAK YERİNE ANLATTIKLARINI DİNLERİM.

SEVGİYLE KAL.
PINAR
ptekelogu@hotmail.com

Anonymous said...

Sevgili Meltem dünkü mesajım ulaşmadı diye tekrar yazdım.ama şu an blogunda görüyorumki dünkünüde almışın.ne yapalım fazla mal göz çıkartmaz.sevgiyle kal

sezin said...

Madem kendini insanlığa adadın TÜRK insanına adasana ...Ugandadan ,Ugandalıdan bizene ,kime ne faydası var!!!

'Annem'in kalemi... said...

Şu 'Türk yoksulları için uğraşsana!' edebiyatı yapanlara pek anlam veremiyorum doğrusu. Ülkemizde bu kadar zengin var ve bunların bir kısmı zaten yeterince yardımda bulunuyor. Diğer -ve büyük çoğunluktaki- kısmı da kendilerinden(!) olanlara -hani şu bangır bangır Atatürk'e sövenler, Cumhuriyet rejimini köstekleyenler, inkilâpları hiçe sayanlar, 'cihad' derdinde olanlar...vs.- çoğu kez ihtiyacı olmasa bile sırf tabanını genişletebilmek için yeterince yardımda bulunuyor. Neden onlar eleştirilmiyor?
TV programlarıyla kaç okula, kaç öğrenciye hesaplaması zor yardımlar yapıldı. Bir Allah'ın Türk kulu da kalkmış, bunlardan yoksun bir ülkeden yana oyunu kullanmış, dahası orada yan gelip yatmamış, elinden gelen bir şeyler yapmak için uğraşmış! Nedir sorun?